00682420
Slovenská záručná a rozvojová banka, a.s.
Štefániková 27, Bratislava, 81499, SVK
50060872
MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.
Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Dodávka zemného plynu
dodávka zemného plynu, dodávky a distribúcia zemného plynu
Tovar, Služba
1. Dodávka zemného plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zákazky je záväzok dodávateľa v zmluvnom období poskytnúť objednávateľovi združené služby dodávky zemného plynu, t. j. dodávku dohodnutého množstva energie v plyne do odberných miest v množstve uvedených v technickej špecifikácii podľa jednotlivých tarifných skupín za obdobie od 00:00 hod. dňa 01.01 2024 do 24:00 hod. dňa 28.02.2025 po dobu 14 mesiacov |
a zabezpečenie distribúcie plynu v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete – prenos plynu, distribúciu plynu a poskytovanie systémových služieb (ďalej len „distribučné služby“), vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa. |
Prevažná časť odberu zemného plynu je určená na vykurovanie, malé množstvo na ohrev TÚV. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná celková spotreba na celé zmluvné obdobie 14 mesiacov kWh pre všetky uvedené odberné miesta | kWh | 581000 | ||
Počet odberných miest | ks | 5 | ||
Predpokladaná spotreba pre odberné miesto - POD SKSPPDIS000110101725, tarifa M2 | kWh | 10000 | ||
Predpokladaná spotreba pre odberné miesto - POD SKSPPDIS000110101726, tarifa M8 | kWh | 400000 | ||
Predpokladaná spotreba pre odberné miesto - POD SKSPPDIS000110101727, tarifa M6 | kWh | 110000 | ||
Predpokladaná spotreba pre odberné miesto - POD SKSPPDIS000210208474, tarifa M3 | kWh | 31000 | ||
Predpokladaná spotreba pre odberné miesto - POD SKSPPDIS000920056254, tarifa M3 | kWh | 30000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Začiatok plnenia (pre všetky uvedené odberné miesta) | 1.1.2024 o 00:00 hod. |
Koniec plnenia (pre všetky uvedené odberné miesta) | 28.2.2025 o 24:00 hod. |
Názov |
1) Dodávateľ je na základe rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví oprávnený podnikať v predmete podnikania: dodávka plynu. Kópiu uvedeného rozhodnutia predloží dodávateľ objednávateľovi do 2 dní od uzavretia zmluvy e-mailom. Zároveň predloží e-mailom kópiu platnej zmluvy uzatvorenej s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na dané obdobie s prevádzkovateľom distribučnej siete, o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve. |
2) Dodávateľ sa zaväzuje plniť dodávku plynu do všetkých odberných miest uvedených v opise predmetu zákazky, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného plynového zariadenia do distribučnej siete a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov. Porušenie týchto povinností sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
3) Odchýlka subjektu zúčtovania – objednávateľa, je rozdiel medzi dohodnutým (predpokladaným resp. plánovaným) množstvom plynu a množstvom skutočne odobratého plynu. Režim prenesenej zodpovednosti za odchýlku (t.j. preniesť na seba náklady s tým spojené a riziko nepredpokladaného zvýšenia priemernej ceny plynu v dôsledku platby za odchýlky) sa viaže na dohodnuté množstvo odberu plynu, ktoré je pre jednotlivé odberné miesta uvedené v opise predmetu zákazky. Porušenie týchto povinností sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
4) Dodávka plynu bude pre objednávateľa uskutočňovaná podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o energetike“), nariadenia vlády č. 212/2010 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 409/2007 Z. z., ktorým sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie trhu s plynom v znení neskorších predpisov, zákona č.250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach v znení neskorších predpisov, Vyhlášky Úradu |
pre reguláciu sieťových odvetví č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení neskorších predpisov, ďalších všeobecne záväzných právnych predpisov vzťahujúcich sa na oblasť energetiky, ako aj platných „Obchodných podmienok dodávky plynu“ predávajúceho s celkovou predpokladanou ročnou spotrebou plynu tak, ako je uvedené v predmete zákazky. |
5) Dodávka plynu je splnená prechodom plynu z distribučnej sústavy spoločnosti, ku ktorej je odberné miesto kupujúceho pripojené, do odberného miesta kupujúceho, t. j. prechodom plynu cez odovzdávacie miesto, v ktorom sa zároveň uskutočňuje prechod vlastníckych práv k dodanému plynu. |
6) Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
7) Do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží Doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č. o energetike v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
8) Tolerancia odberu plynu - tolerančné pásmo je od 70 % do 130 % z ročnej predpokladanej hodnoty celkovej výšky odberu plynu dohodnutej v Zmluve. Dodávateľ si voči objednávateľovi nebude uplatňovať žiadnu pokutu, príplatok resp. sankciu za neodobratie alebo odobratie naviac plynu oproti predpokladanému množstvu. |
9) Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odberných miestach. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
10) Zmluva sa uzatvára na dobu určitú s predpokladom dodávky od 00:00 hod. dňa 01.01.2024 do 24:00 hod. dňa 28.2.2025 a zaniká uplynutím doby, na ktorú bola uzavretá. |
11) Ak dodávateľ uvedie cenu za Distribučné služby vo výške nižšej, ako je určené v aktuálnom cenníku distribúcie PDS platného v čase predloženia ponuky, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možným dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
12) Cena tu uvedená je cena konečná a musí obsahovať všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za plyn, ceny za služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane a poplatkov za odberné miesta. |
13) Ponúknutá cena bude predkladaná za celé množstvo odberu. |
14) Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky, úroky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO. |
15) Objednávateľ bude uhrádzať preddavky podľa splátkového kalendára, vypracovaného predávajúcim v rovnakej výške 1/12 stanovenej z predpokladanej ročnej platby za dodávku plynu počas príslušného roka, na základe faktúry za opakované dodávky, ktorú dodávateľ zašle objednávateľovi zvlášť za každé odberné miesto - s uvedením adresy odberného miesta, a to formou bezhotovostného platobného styku - bankovým prevodom na účet dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa. |
16) Dodávateľ zašle objednávateľovi po skončení fakturačného obdobia (rok) vyúčtovaciu faktúru za dodávku zemného plynu za všetky odberné miesta objednávateľa. V prípade, že dodávateľ nezašle vyúčtovaciu faktúru v termíne do 31.03. nasledujúceho roka, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
17) Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku, a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí URSO. |
18) Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku, a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí URSO. |
19) Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EP a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami dodávateľa resp. inými predpismi dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ prípadnú pohľadávku vzniknutú z tejto kúpnej zmluvy voči objednávateľovi nepostúpi tretej osobe. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
20) Dodávateľ má povinnosť do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s požiadavkami uvedenými v tejto zmluve, predložiť dodatok k tejto zmluve, ktorého obsahom bude: podrobná štruktúra ceny - podrobný spôsob výpočtu a podrobná špecifikácia všetkých nákladových položiek v písomnej podobe. |
21) Štruktúra ceny musí obsahovať - cenu za zemný plyn v EUR bez DPH/kWh, cenu za služby súvisiace s prepravou plynu v EUR bez DPH/kWh, cenu za služby obchodníka v EUR bez DPH/kWh, cenu za služby súvisiace s distribúciou v EUR bez DPH/kWh, spotrebnú daň, DPH, ako aj všetky ostatné poplatky spojené s cenou za dodávku zemného plynu, v zmysle platnej legislatívy za každé odberné miesto, ak by boli poplatky odlišné podľa druhu tarifnej skupiny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
22) Rozčlenenie jednotkovej ceny bude súčasťou každej faktúry. |
23) K celkovej cene vypočítanej na základe týchto jednotkových cien a skutočne odobratého množstva zemného plynu sa pri fakturácii pripočíta DPH v súlade s platným zákonom o DPH v sadzbe platnej ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
24) Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi SR. |
25) V prípade, že faktúra dodávateľa nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, objednávateľ má právo do piatich pracovných dní od jej doručenia vrátiť predmetnú faktúru na doplnenie, resp. prepracovanie. V takom prípade sa preruší lehota splatnosti, a to dodoručenia opraveného, alebo doplneného dokladu. |
26) Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
27) Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote do 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala. |
28) Ak je dodávateľ povinný platiť DPH podľa § 69 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení, zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ sa zaväzuje oznámiť objednávateľovi vopred, ak je to možné, inak najneskôr do 2 pracovných dní od vzniku oznamovanej skutočnosti, že: |
- sa stal/stane neschopným zaplatiť akúkoľvek inú DPH alebo jej časť v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení ( ďalej aj ako „zákon o DPH“), |
- protihodnota za plnenie uvedená na faktúre je bez ekonomického opodstatnenia neprimerane vysoká alebo neprimerane nízka a/alebo |
- zmenil bankový účet, na ktorý má byť zaplatená protihodnota za plnenie alebo jej časť podľa tejto Zmluvy a ktorý je zverejnený v Zozname platiteľov DPH s číslami bankových účtov, ktoré používajú na podnikanie, vedenom na webovom sídle Finančného riaditeľstva SR a/alebo, |
- je zverejnený v zozname platiteľov dane z pridanej hodnoty, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie pre DPH vedenom na portáli Finančnej správy SR. |
29) Skutočnosti uvedené podľa predchádzajúceho bodu je dodávateľ povinný oznámiť objednávateľovi zároveň pri: |
- dodaní plnení z tejto Zmluvy alebo ich časti, a/alebo, |
aj pri doručení faktúry /daňového dokladu, na základe ktorého má byť zaplatená cena za dielo z tejto Zmluvy v zmysle tejto Zmluvy. |
30) V prípade, ak: |
- dodávateľ nedodrží svoj záväzok podľa bodu 28 tohto článku tejto Zmluvy a/alebo |
- podľa zistenia objednávateľa má byť protihodnota za plnenie alebo jej časť zaplatená na iný bankový účet ako bankový účet dodávateľa, ktorý je zverejnený v Zozname platiteľov DPH s číslami bankových účtov, ktoré používajú na podnikanie, vedenom na webovom sídle Finančného riaditeľstva SR a /alebo, |
- podľa zistenia objednávateľa je dodávateľ zverejnený v zozname platiteľov dane z pridanej hodnoty, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie pre DPH vedenom na webovom sídle Finančnej správy SR, objednávateľ: |
a) nie je povinný prevziať plnenie alebo jeho časť podľa tejto zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany objednávateľa nedôjde k porušeniu tejto zmluvy, nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti podľa tejto zmluvy a dodávateľ nie je oprávnený uplatniť voči objednávateľovi žiadne zmluvné alebo zákonné sankcie a/alebo zodpovednosť za škodu a /alebo, |
b) je oprávnený od zmluvy odstúpiť s okamžitou účinnosťou a/alebo |
c) nie je povinný zaplatiť vyhotovenú a/alebo doručenú faktúru podľa tejto zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany objednávateľa nedôjde k porušeniu tejto zmluvy, nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti podľa tejto zmluvy a dodávateľ nie je oprávnený uplatniť voči objednávateľovi žiadne zmluvné alebo zákonné sankcie a/alebo zodpovednosť za škodu a/alebo, |
d) je oprávnený žiadať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške zodpovedajúcej výške ceny fakturovanej zaplnenie bez DPH dohodnutej podľa tejto zmluvy a/alebo, |
e) je oprávnený poukázať dodávateľovi na účet iba dohodnutú cenu za plnenie bez DPH. V tomto prípade objednávateľ sumu zodpovedajúcu výške DPH z ceny za plnenie uvedenú na faktúre poukáže (i) v zákonom stanovenej lehote splatnosti dane alebo (ii) po lehote splatnosti dane, avšak pred tým, ako je vydané rozhodnutie podľa § 69b Zákona o DPH priamo na osobný daňový účet dodávateľa vedený v Štátnej pokladnici zistený prostredníctvom portálu vedenom daňovou sekciou Finančného riaditeľstva SR. |
31) Objednávateľ platbu DPH na osobný daňový účet dodávateľa označí náležitým spôsobom podľa všeobecne záväzného predpisu, oznámi správcovi dane číslo faktúry, z ktorej DPH uhrádza a identifikačné číslo dodávateľa. Pre vylúčenie pochybností, úhradou dohodnutej ceny za plnenie bez DPH na účet dodávateľa a sumy zodpovedajúcej výške DPH na osobný daňový účet dodávateľa sa rozumie povinnosť objednávateľa zaplatiť dodávateľovi fakturovanú cenu za plnenie za splnenú. |
32) Objednávateľ je oprávnený na postup podľa predchádzajúceho bodu aj vtedy, ak bol dôvod jeho uplatnenia dodatočne odstránený. |
33) Uplatnené zmluvné sankcie nemajú vplyv na povinnosť dodávateľa vrátiť objednávateľovi to, čo objednávateľ plnil ako ručiteľ za dodávateľa podľa zákona o DPH. |
34) V prípade, ak je dodávateľ v omeškaní s vrátením Nezaplatenej dane alebo jej časti objednávateľovi, zaväzuje sa zaplatiť objednávateľovi na základe jeho výzvy úrok z omeškania vo výške podľa platných právnych predpisov. |
35) Objednávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
Štefánikova 27, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2024 00:00 — 01.03.2025 00:00
581 000,00 kWh
130 000,00
130 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2023 16:06
07.11.2023 13:00
07.11.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2023 10:59 - Vstupná ponuka | 113 097,45 | € | Cena bez DPH |
07.11.2023 12:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 80 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: