• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2023 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2023 11:50

Detail zákazky Z202311983

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2023 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2023 11:50

Základné údaje

Z202311983

OF-281048

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8530519

Objednávateľ

37808427

Žilinský samosprávny kraj

Komenského 48, Žilina, 01109, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie platnosti licencií platformy Microsoft 365 Business Standard

Office 365, Microsoft, licencia

  • 48300000-1 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov, kreslenie, vytváranie obrázkov, harmonogramov a zlepšovanie produktivity
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Microsoft Office 365 Business Premium
Funkcia
Objednávateľ požaduje predlženie platnosti licencií Microsoft  365 Business Standart (ďalej aj ako "tovar" alebo tiež "licencie")
Využitie aplikácií balíka Office vrátane Outlooku, Wordu, Excelu, PowerPointu a OneNotu   (navyše Accessu a Publishera len pre PC).
Hosťovanie e-mailov s 50 GB poštovou schránkou a vlastnou e-mailovou doménou.
Vytvorenie centra pre tímovú spoluprácu na prepojenie ľudí použitím služby Microsoft Teams.
Ukladanie a zdieľanie súborov v 1 TB cloudovom ukladacom priestore v OneDrive na používateľa.Jedna licencia zahŕňa kompletne nainštalovanie aplikácie balíka Office v piatich mobilných zariadeniach, piatich tabletoch a piatich počítačoch alebo Macoch na používateľa.
Jedna licencia zahŕňa kompletne nainštalovanie aplikácie balíka Office v piatich mobilných zariadeniach, piatich tabletoch a piatich počítačoch alebo Macoch na používateľa.
Získanie pomoci kedykoľvek s nonstop telefonickou a webovou podporou od spoločnosti   Microsoft.  Kompatibilné so systémom Windows 11, Windows 10, Windows 8.1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Office 365 Business Standart ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jazyk softvéru: Slovenčina
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar objednávateľovi elektronicky a  doručiť licencie, postup inštalácie a ostatné nevyhnutné informácie a dokumenty s tým súvisiace na kontaktné e-mailové adresy.
Požaduje sa predložiť doklad, že tovar bol zakúpený od oficiálneho distribútora.
V prípade dodania licencií je dodávateľ povinný dodať tovar, , bez vád s požadovanými vlastnosťami predmetu zmluvy a s potrebnou súvisiacou dokumentáciou týkajúcou sa dodávaného predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku.
Celková cena i jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotková cena je dohodnutá ako cena maximálna a platná počas trvania zmluvného vzťahu.
Ponuka musí zohľadňovať náklady na vytvorenie užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb.
Počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny, predpokladaný a nie je záväzný. Skutočne odobraté počty budú závisieť od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet licencií. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu položky pri zachovaní jednotkových cien. Požiadavky na zmeny počtov licencií bude Objednávateľ oznamovať Dodávateľovi elektronicky a to na adresu oprávnenej osoby.
Objednávateľ požaduje fakturovať licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií a zmluvných jednotkových cien licencií. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom). Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru. Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania čiastkového plnenia predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry.
Dodávateľ k dodanému tovaru predloží dodací list. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti podľa príslušného právneho predpisu a zároveň aj číslo zmluvy, rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. Dodací list podpísaný oprávnenou osobou objednávateľa a dodávateľa bude tvoriť prílohu faktúry. Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom e-mailu aktivovať aj deaktivovať licencie s dodržaním maximálneho počtu príslušnej licencie. Z tohto dôvodu je dodávateľ povinný bezodkladne po uzavretí zmluvy oznámiť e-mailovú adresu k zasielaniu požiadaviek objednávateľa na aktiváciu a deaktiváciu jednotlivých licencií.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar do 3 dní od odoslania čiastkovej objednávky objednávateľom formou elektronickej komunikácie. Dodávateľ môže dodať tovar objednávateľovi aj po častiach, pričom je povinný dodržať lehotu dodania tovaru objednávateľovi v zmysle tohto bodu zmluvy. Objednávateľ akceptuje aj elektronické dodanie licencií.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná celkovej zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká na základe tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy, alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
V prípade zistenia vád tovaru priamo pri dodaní je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 7 pracovných dní.
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa.
Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy.
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky do 5 dní po uzavretí zmluvy.
Objednávateľ môže kedykoľvek vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota je 2 mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcim po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená dodávateľovi.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za závažné porušenie podmienok tejto zmluvy. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie vzniká objednávateľovi právo od tejto zmluvy odstúpiť.
Nedodorženie akýchkoľvek podmienok OTEPu bude objednávateľ považovať za závažné porušenie podmienok tejto zmluvy
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

07.11.2023 00:00

1,00 kpl

9 478,08

7 898,40

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť rozpis s uvedením jednotkovej ceny za 1 licenciu

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.10.2023 15:36

03.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 406
 117
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2023 13:36 - Vstupná ponuka 9 477,60 € Cena s DPH
31.10.2023 15:09 - Najvýhodnejšia ponuka 9 468,47 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS