• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2023 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2023 08:35
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2023 10:05

Detail zákazky Z202311948

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2023 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2023 08:35
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2023 10:05

Základné údaje

Z202311948

OF-280907

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8511045

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spracovaná zelenina a spracované ovocie.

zelenina a ovocie

  • 15330000-0 - Spracované ovocie a zelenina

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spracované ovocie a spracovaná zelenina.
Funkcia
1. Zabezpečenie dodávky  spracovaného ovocia a zeleniny v kvalite podľa platných noriem. 2. Dodávka vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženia tovaru do skladu na mieste dodania a všetkých nákladov spojených s realizáciou dodávok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
chren sterilizovaný balenie 160g kg 35
cvikla sterilizovaná balenie 550 g kg 960
fazuľové struky sterilizované balenie 660g kg 400
hrášok sterilizovaný balenie 400 g kg 1400
kápia sterilizovaná balenie 340 g kg 100
kukurica sterilizovaná balenie 340 g kg 450
paradajkový pretlak - sušina min.28% balenie 700g kg 1100
kečup sladký -paradajky min150 g na 100g  kečupu balenie 800 g kg 300
šampiňony sterilizované balenie 425 g kg 250
lečo zeleninové sterilizované balenie 670 g kg 400
uhorky sterilizované detské, bez chemickej konzervácie,umelých sladidiel balenie330- 340g kg 3000
paradajky lúpané balenie 400g kg 230
kompót ananásový balenie 580 g kg 400
kompót čerešňový balenie 700g kg 350
kompót broskyňový balenie 700-800g kg 625
kompót  mandarínka balenie 314 g kg 275
kompót jahodový balenie 400 g Kg 200
kompót marhuľový balenie 850 g kg 300
kompót slivkový balenie 700 g kg 150
kompót jablkový balenie 850g kg 200
kompót višnový balenie 700g kg 400
džem ríbezlový extra jednodruhový balenie 340g kg 80
džem čučoriedkový extra jednodruhový balenie 340g kg 80
džem marhuľový extra jednodruhový balenie 340 g kg 80
džem jahodový extra jednodruhový balenie 340 g kg 100
džem malinový extra jednodruhový balenie 340 g kg 550
džem lesná zmes extra balenie 340 g kg 80
džem višnový extra jednodruhový  balenie 340 g kg 80
lekvár slivkový - 170g ovocia na 100g výrobku, balenie 440g kg 700
marmeláda zmes extra balenie 340g kg 80
ajvar - papriková zmes balenie 300g kg 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Všetky potraviny musia byť bez chemických konzervačných látok, farbív a umelých sladidiel. Všetky džemy musia byť vyrobené minimálne z 50g ovocia na 100g výrobku.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
Rozpis jednotkových cien za obsah balenia ponúkaných tovarov s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta jednotlivých položiek tovarov (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre)
Cena je stanovená v súlade so zákonom č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou dodávok vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženie tovaru do skladu na mieste dodania a všetky náklady spojené s realizáciou dodávok.
Jednotkové ceny sú dohodnuté ako maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že výroba, balenie, skladovanie a všetka manipulácia vrátane prepravy dodávaného tovaru bude zodpovedať podmienkam a požiadavkám stanovených v zákone č. 152/1995 Z.Z. o potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných predpisov.
Obaly potravín musia byť v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách označené v štátnom jazyku údajmi: - názov výrobku, - obchodné meno výrobcu, - hmotnosť výrobku, - dátum spotreby, - spôsob skladovania, - zoznam zložiek vo výrobku.
Výrobky budú balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu a vyhradzuje si odobrať niektoré druhy tovarov vo väčšom a niektoré v menšom rozsahu, ako je uvedené v tejto rámcovej dohode. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
Dodávateľ preukáže oprávnenosť a schopnosť realizovať plnenie predmetu predložením: - úradne overeného rozhodnutia o schválení prevádzky vydaného Štátnou veterinárnou   a potravinovou správou SR,  - platného potvrdenia ŠVaPS SR (alebo RÚVZ), že uchádzač má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky, alebo platnú dodávateľsko-odberateľskú      zmluvu s distribučnou firmou, ktorá toto potvrdenie predloží za uchádzača
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výrobky do 23 objektov. Dodávateľ sa zaväzuje doviesť kupujúcemu tovar minimálne 1x do týždňa, v deň na ktorý bol objednaný, na vyhradené miesto pre príjem tovaru.
Dodávateľ je povinný na požiadanie zrealizovať dodávky v jeden deň do 11:00 hod. na všetky miesta rozvozu v celkovom počte 24 odberových miest podľa zoznamu, ktorý dodávateľ obdrží po predložení dokladov uvedených v bode 11.Dodávateľ sa zaväzuje , že bude koordinovať dodávky tovaru tak, aby sa nerealizovali v čase podávania obedov a to od 11:15 hod. do 12:30 hod.
Dodávateľ je povinný dodržiavať ceny tovarov a zaručiť zodpovedajúcu kvalitu a jeho dostatočné množstvo podľa objednávok. Objednávky sa budú realizovať telefonicky alebo mailom, kontakty budú uvedené po predložení dokladov uvedených v bode 11.
Konkrétnu dodávku bude predávajúci realizovať tak, že predávajúci dodá objednaný tovar s dodacím listom, ktorý objednávateľ dodávateľovi po odkontrolovaní dodaného sortimentu ,množstva a kvality predmetu zmluvy potvrdí. Dodací list bude tvoriť súčasť faktúry. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v prvej tretine doby spotreby.
Závažným porušením tejto rámcovej dohody je nesplnenie nasledovných povinností dodávateľa: -neplnenie dohodnutých časových lehôt dodávok, neplnenie kvalitatívnych parametrov dodávaných potravín definovaných objednávateľom, opakované dodávky nekvalitného tovaru v prípade, že objednávateľ na nedostatky predávajúceho písomne upozornil.
Objednávateľ má právo odstúpiť od rámcovej dohody podľa zákona. o VO. Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ objednávateľa alebo cena bude mimoriadne nízka ( zákon o verejnom obstarávaní § 53)
Kontaktnou osobou na účely plnenia tejto zmluvy na strane kupujúceho je: tel. kontakt bude uvedený po predložení dokladov uvedených v bode 11. Doklady sa predkladajú osobe:Ing.Danášová
O začiatku plnenia predmetu zákazky bude uchádzač vopred písomne upozornený.
Dodávateľ je oprávnený pripustiť dodatkom k tejto zmluve navýšenie jednotkových cien predávajúceho v priebehu doby platnosti tejto zmluvy maximálne o 10% v tom prípade, že sa zmenia oprávnené náklady vstupov predávajúceho v priamej závislosti od vývoja cien na trhu. Túto skutočnosť bude predávajúci povinný kupujúcemu písomne zdokumentovať, zdôvodniť a preukázať predložením hodnoverných dokladov.
Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy , max. 3x do mesiaca hromadne za všetkých 23 objektov.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na určené miesta dodania, označený v súlade s príslušnou legislatívou a na požiadanie predložiť kupujúcemu doklady o pôvode tovaru. Predávajúci je povinný uvádzať záručné lehoty pre každý dodaný tovar v dodacom liste .
V prípade nedodržania minimálnych požiadaviek na kvalitu stanovenú v opise ( technické vlastnosti), objednávateľ požaduje do dvoch hodín dodať náhradný tovar od predávajúceho v požadovanej kvalite.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovaru je nutné brať ako predpokladaný počet. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové množstvá tovaru, alebo odobrať vyššie množstvá tovaru, ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu zmeny počtu stravníkov. Konkrétne množstvá tovaru objednávateľ bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

MŠ na území mesta Nitry, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

03.11.2023 08:36 — 31.10.2024 08:37

1,00 ks celý predmet zákazky

66 120,00

55 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.10.2023 08:44

30.10.2023 08:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2023 08:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 137
 68
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2023 11:56 - Vstupná ponuka 66 120,00 € Cena s DPH
26.10.2023 13:21 - Najvýhodnejšia ponuka 47 099,46 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS