• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2023 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2023 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2023 11:05

Detail zákazky Z202311928

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2023 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2023 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2023 11:05

Základné údaje

Z202311928

OF-280289

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8571059

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie pre účely projektu financovaného z EŠIF s akronymom „Milling"

nábytok, kancelársky nábytok, jedálenský stôl, stolička, kancelárska skriňa, vešiak

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39143210-1 - Jedálenské stoly
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39141300-5 - Skrine
  • 39136000-4 - Vešiaky na kabáty
  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skladací stôl
Funkcia
Nákup nových, doposiaľ nepoužívaných skladacích stolov v originálnom balení vrátane dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skladací stôl ks 22
Dĺžka cm 120
Šírka cm 50
Výška cm 75
Hrúbka stolovej dosky cm 1,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rám skladací
Materiál rámu oceľ
Doska stola laminovaná stolová doska
Farba svetlá, buk
 2. Skladací stôl
Funkcia
Nákup nových, doposiaľ nepoužívaných skladacích stolov v originálnom balení vrátane dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skladací stôl ks 4
Dĺžka cm 160
Šírka cm 70
Výška cm 74
Hrúbka stolovej dosky cm 2,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rám skladací
Materiál rámu oceľ
Doska stola laminovaná stolová doska
 3. Konferenčná stolička
Funkcia
Nákup nových, doposiaľ nepoužívaných konferenčných stoličiek v originálnom balení vrátane dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčná stolička ks 80
Výška cm 78
Šírka cm 53,5
Hĺbka cm 43
Výška operadla cm 33
Výška sedadla cm 45
Hĺbka sedadla cm 40
Nosnosť kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sedadlo a opierka čalúnené neutrálnou čiernou látkou
Konštrukcia stabilná, pevná, kovová
Doska stola laminovaná stolová doska
Typ stohovacia stolička
 4. Jedálenský stôl
Funkcia
Nákup nového, doposiaľ nepoužívaného jedálenského stola v originálnom balení vrátane dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jedálenský stôl ks 1
Výška cm 76
Šírka cm 70
Dĺžka cm 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nohy stola bukový masív
vrchná dostka laminát
Farba svetlá/dub sonoma
 5. Stojanový vešiak na odevy
Funkcia
Nákup nového, doposiaľ nepoužívaného stojanového vešiaku na odevy v originálnom balení vrátane dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stojanový vešiak na odevy ks 5
Výška cm 170 173
Výška stojana na dáždniky cm 50
Rovnomerne rozložené zaťaženie kg 10
Počet háčikov ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba čierna
Materiál drevo, chrómovaný kov, resp. kombinácia
 6. Kancelárska skriňa
Funkcia
Nákup novej, doposiaľ nepoužívanej kancelárskej skrine v originálnom balení vrátane dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska skriňa ks 1
Výška mm 1781
Šírka mm 800
Hĺbka mm 500
Počet políc ks 4
Nosnosť police kg 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ dverí dvojkrídlové
Materiál laminovaná drevotrieska
Rukoväte hliníkové
Farba buk
 7. Kancelárska skriňa
Funkcia
Nákup novej, doposiaľ nepoužívanej kancelárskej skrine v originálnom balení vrátane dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska skriňa ks 1
Výška cm 178
Šírka cm 80
Hĺbka mm 47
Počet políc ks 4
Nosnosť police kg 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ dverí 2/5 dvojkrídlové
Materiál laminovaná drevotrieska
Rukoväte hliníkové
Farba buk
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky vrátane technickej špecifikácie splnenia minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Kontaktnú osobu predmetu zákazky oznámi Objednávateľ až zazmluvnenému Dodávateľovi.
Dodávka tovaru predmetu zmluvy sa uskutoční po vzájomnom odsúhlasení s kontaktnou osobou Objednávateľa a Dodávateľa v pracovný deň v čase od 8:00 h do 14: 00 hod.; na základe Protokolu o odovzdaní a prevzatí (ďalej iba „protokol“). Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar a to na náklady Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 3 pracovné dni pred jej dodaním.
Prevzatie tovaru predmetu zmluvy vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s touto zmluvou; spracovateľom protokolu bude poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa; protokol podpíšu obidve zmluvné strany v mieste odovzdania a prevzatia predmetu zmluvy.
V prípade zistenia vady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový, rovnakých parametrov.
V prípade oprávnenej reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k Dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Fakturácia bude uskutočnená až po dodaní a prevzatí predmetu kúpy. Podkladom pre vystavenie faktúry bude Dodávateľom potvrdený preberací protokol. Faktúra je splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia na e-mailovú adresu: faktury@trnava-vuc.sk. Okrem toho doručí do podateľne osobne alebo poštou 3 písomné rovnopisy faktúry, ako aj všetky jej prílohy.
Objednávateľ neposkytuje zálohy na tovar, platbu bezhotovostným stykom, všetky náklady spojené s dodaním tovaru musia byť uvedené vo faktúre.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom, stavebnými prácami a službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú činnosť.
Nedodržanie minimálnych požadovaných parametrov predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Návštevnícke centrum pri Vodnom mlyne v Tomášikove, Tomášikovo, Galanta, Trnavský, Slovenská republika

01.12.2023 08:00 — 08.12.2023 14:00

1,00 komplet

7 260,10

6 050,08

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.11.2023 12:50

13.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 30
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2023 14:04 - Vstupná ponuka 7 260,10 € Cena s DPH
13.11.2023 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka 7 140,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS