37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Interiérové vybavenie pre účely projektu financovaného z EŠIF s akronymom „Milling"
nábytok, kancelársky nábytok, jedálenský stôl, stolička, kancelárska skriňa, vešiak
Tovar, Služba
1. Skladací stôl
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nových, doposiaľ nepoužívaných skladacích stolov v originálnom balení vrátane dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skladací stôl | ks | 22 | ||
Dĺžka | cm | 120 | ||
Šírka | cm | 50 | ||
Výška | cm | 75 | ||
Hrúbka stolovej dosky | cm | 1,8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rám | skladací |
Materiál rámu | oceľ |
Doska stola | laminovaná stolová doska |
Farba | svetlá, buk |
2. Skladací stôl
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nových, doposiaľ nepoužívaných skladacích stolov v originálnom balení vrátane dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skladací stôl | ks | 4 | ||
Dĺžka | cm | 160 | ||
Šírka | cm | 70 | ||
Výška | cm | 74 | ||
Hrúbka stolovej dosky | cm | 2,8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rám | skladací |
Materiál rámu | oceľ |
Doska stola | laminovaná stolová doska |
3. Konferenčná stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nových, doposiaľ nepoužívaných konferenčných stoličiek v originálnom balení vrátane dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Konferenčná stolička | ks | 80 | ||
Výška | cm | 78 | ||
Šírka | cm | 53,5 | ||
Hĺbka | cm | 43 | ||
Výška operadla | cm | 33 | ||
Výška sedadla | cm | 45 | ||
Hĺbka sedadla | cm | 40 | ||
Nosnosť | kg | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Sedadlo a opierka | čalúnené neutrálnou čiernou látkou |
Konštrukcia | stabilná, pevná, kovová |
Doska stola | laminovaná stolová doska |
Typ | stohovacia stolička |
4. Jedálenský stôl
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nového, doposiaľ nepoužívaného jedálenského stola v originálnom balení vrátane dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jedálenský stôl | ks | 1 | ||
Výška | cm | 76 | ||
Šírka | cm | 70 | ||
Dĺžka | cm | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nohy stola | bukový masív |
vrchná dostka | laminát |
Farba | svetlá/dub sonoma |
5. Stojanový vešiak na odevy
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nového, doposiaľ nepoužívaného stojanového vešiaku na odevy v originálnom balení vrátane dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stojanový vešiak na odevy | ks | 5 | ||
Výška | cm | 170 | 173 | |
Výška stojana na dáždniky | cm | 50 | ||
Rovnomerne rozložené zaťaženie | kg | 10 | ||
Počet háčikov | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba | čierna |
Materiál | drevo, chrómovaný kov, resp. kombinácia |
6. Kancelárska skriňa
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup novej, doposiaľ nepoužívanej kancelárskej skrine v originálnom balení vrátane dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska skriňa | ks | 1 | ||
Výška | mm | 1781 | ||
Šírka | mm | 800 | ||
Hĺbka | mm | 500 | ||
Počet políc | ks | 4 | ||
Nosnosť police | kg | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ dverí | dvojkrídlové |
Materiál | laminovaná drevotrieska |
Rukoväte | hliníkové |
Farba | buk |
7. Kancelárska skriňa
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup novej, doposiaľ nepoužívanej kancelárskej skrine v originálnom balení vrátane dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska skriňa | ks | 1 | ||
Výška | cm | 178 | ||
Šírka | cm | 80 | ||
Hĺbka | mm | 47 | ||
Počet políc | ks | 4 | ||
Nosnosť police | kg | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ dverí | 2/5 dvojkrídlové |
Materiál | laminovaná drevotrieska |
Rukoväte | hliníkové |
Farba | buk |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky vrátane technickej špecifikácie splnenia minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. |
Kontaktnú osobu predmetu zákazky oznámi Objednávateľ až zazmluvnenému Dodávateľovi. |
Dodávka tovaru predmetu zmluvy sa uskutoční po vzájomnom odsúhlasení s kontaktnou osobou Objednávateľa a Dodávateľa v pracovný deň v čase od 8:00 h do 14: 00 hod.; na základe Protokolu o odovzdaní a prevzatí (ďalej iba „protokol“). Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar a to na náklady Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 3 pracovné dni pred jej dodaním. |
Prevzatie tovaru predmetu zmluvy vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s touto zmluvou; spracovateľom protokolu bude poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa; protokol podpíšu obidve zmluvné strany v mieste odovzdania a prevzatia predmetu zmluvy. |
V prípade zistenia vady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový, rovnakých parametrov. |
V prípade oprávnenej reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k Dodávateľovi znáša Dodávateľ. |
Fakturácia bude uskutočnená až po dodaní a prevzatí predmetu kúpy. Podkladom pre vystavenie faktúry bude Dodávateľom potvrdený preberací protokol. Faktúra je splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia na e-mailovú adresu: faktury@trnava-vuc.sk. Okrem toho doručí do podateľne osobne alebo poštou 3 písomné rovnopisy faktúry, ako aj všetky jej prílohy. |
Objednávateľ neposkytuje zálohy na tovar, platbu bezhotovostným stykom, všetky náklady spojené s dodaním tovaru musia byť uvedené vo faktúre. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom, stavebnými prácami a službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú činnosť. |
Nedodržanie minimálnych požadovaných parametrov predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Návštevnícke centrum pri Vodnom mlyne v Tomášikove, Tomášikovo, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
01.12.2023 08:00 — 08.12.2023 14:00
1,00 komplet
7 260,10
6 050,08
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2023 12:50
13.11.2023 10:00
13.11.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2023 14:04 - Vstupná ponuka | 7 260,10 | € | Cena s DPH |
13.11.2023 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 140,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: