• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2023 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2023 11:30

Detail zákazky Z202311925

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2023 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2023 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2023 11:30

Základné údaje

Z202311925

OF-280515

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8578217

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

44160097

JTF partnership, s.r.o.

Majerská 178/4, Lednické Rovne, 02061, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kuchynské vybavenie pre projekt financovaný z EŠIF s akonymom "Milling"

šálka, pohár, čajové lyžičky, dezertný tanier, termoska

  • 39221100-8 - Kuchynské potreby
  • 39221121-1 - Šálky
  • 39221120-4 - Šálky a poháre
  • 39223100-2 - Lyžice
  • 39221230-8 - Tanieriky
  • 39221150-3 - Termosky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kávová súprava - šálka s podšálkou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šálka s podšálkou - sada 6 + 6 ks sada 10
šálka ml 200 220
priemer podšálky cm 14 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál porcelán
použitie vhodná do mikrovlnky a umývačka riadov
 2. Pohár na vodu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
pohár na vodu 12 ks v sade sada 8
obsah ml 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál sklo
použitie vhodný do umývačky riadu
 3. Čajové lyžičky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
čajové lyžičky 6 ks v sade sada 12
dĺžka cm 13,5 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál nerez
použitie vhodné do umývačky riadu
 4. Tanier dezertný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
tanier dezertný ks 60
priemer taniera cm 19 19,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál tvrdené sklo
farba biela
použitie vhodný do mikrovlnky a umývačky riadov
 5. Termoska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
termoska ks 2
obsah l 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál nehrdzavejúca oceľ
 6. Termoska s pumpičkou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Termoska s pumpičkou ks 2
obsah l 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál nehrdzavejúca oceľ
izolácia dvojplášťová
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Kontaktnú osobu predmetu zákazky oznámi Objednávateľ až zazmluvnenému Dodávateľovi.
Dodávka tovaru predmetu zmluvy sa uskutoční po vzájomnom odsúhlasení s kontaktnou osobou Objednávateľa a Dodávateľa v pracovný deň v čase od 8:00 h do 14: 00 hod.; na základe Protokolu o odovzdaní a prevzatí (ďalej iba „protokol“). Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar a to na náklady Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 3 pracovné dni pred jej dodaním.
Prevzatie tovaru predmetu zmluvy vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s touto zmluvou; spracovateľom protokolu bude poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa; protokol podpíšu obidve zmluvné strany v mieste odovzdania a prevzatia predmetu zmluvy.
V prípade zistenia vady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový, rovnakých parametrov.
V prípade oprávnenej reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k Dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Fakturácia bude uskutočnená až po dodaní a prevzatí predmetu kúpy. Podkladom pre vystavenie faktúry bude Dodávateľom potvrdený preberací protokol. Faktúra je splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia na e-mailovú adresu: faktury@trnava-vuc.sk. Okrem toho doručí do podateľne osobne alebo poštou 3 písomné rovnopisy faktúry, ako aj všetky jej prílohy.
Objednávateľ neposkytuje zálohy na tovar, platbu bezhotovostným stykom, všetky náklady spojené s dodaním tovaru musia byť uvedené vo faktúre.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom, stavebnými prácami a službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú činnosť.
Nedodržanie minimálnych požadovaných parametrov predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 16, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.12.2023 08:00 — 08.12.2023 14:00

1,00 komplet

761,43

634,52

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.11.2023 10:08

14.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 260
 45
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2023 22:15 - Vstupná ponuka 759,60 € Cena s DPH
13.11.2023 19:25 - Najvýhodnejšia ponuka 726,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS