• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2023 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2023 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2023 11:20

Detail zákazky Z202311901

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2023 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2023 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2023 11:20

Základné údaje

Z202311901

OF-280828

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8523567

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Termo rolka do tlačiarne

termo rolka, termosublimačný papier v rolke

  • 22993000-7 - Svetlocitlivý, teplocitlivý alebo termografický papier a lepenka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Termo rolka do tlačiarne
Funkcia
termosublimačný papier v rolke do tlačiarne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Termosublimačná  rolka do tlačiarne ks 2400
1.1 Dĺžka 1 rolky m 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.2 Formát rolky A4
1.3 Farba papiera biela
1.4 Balenie 1 balenie = 6 roliek
1.5 Určenie originálny produkt vhodný do tlačiarne typu Brother pocket Jet PJ-883; produktové číslo PA-R-411
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena za predmet zmluvy predložená Dodávateľom musí byť vrátane dopravy, vyloženia tovaru na mieste plnenia a všetkých ostatných nákladov súvisiacich s dodaním predmetu rámcovej dohody (ďalej len "RD").
2. RD sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 mesiacov od momentu jej účinnosti, resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr.
3. Dodávateľ je povinný vo vlastnom „Rozpise jednotkových cien predmetu RD a celkových cien predmetu RD podľa položiek“ v rozsahu: Cena za 1 kus v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za 1 kus v EUR, Cena za 1 kus v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH, predložiť do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti RD návrh na plnenie RD a uviesť konkrétny názov produktu a jeho konkrétnu špecifikáciu s vyobrazením.
4. Požadujú sa nové produkty – nepoužité v originálnom balení.
5. Dodávky predmetu RD budú realizované postupne počas obdobia platnosti RD , do 5 pracovných dní od elektronického doručenia (email) čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") Objednávateľa Dodávateľovi, v závislosti od prevádzkových potrieb Objednávateľa a to v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod.
6. Dodávateľ sa zaväzuje spresniť emailom termín dodania tovaru, resp. jeho časti najneskôr 12 hodín pred jeho dodaním.
7. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť: dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj Číslo objednávky, Číslo RD, Názov jednotlivej položky tovaru, Cena za 1 kus v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za 1 kus v EUR, Cena za 1 kus v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH, faktúru v listinnej forme, ku ktorej musí byť pripojená kópia objednávky Objednávateľa.
8. Ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je Dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste aj kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka a údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina, kde bol tovar vyrobený).
9. Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, maximálne rovnaké ako množstvo uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia RD, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. (Dodávateľ nemá právo dodať a fakturovať predpokladané množstvo podľa zmluvy.)
10. Ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena každej položky (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa RD a nižšou cenou.
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení RD fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
12. Dodávateľ doručí faktúru za dodaný tovar Objednávateľovi do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. Súčasťou faktúry musí byť potvrdený dodací list oboma stranami RD a kópia Objednávky.
13. Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods.1a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
14. Dodávateľ poskytuje Objednávateľovi záruku na dodaný tovar v lehote 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu RD Objednávateľom bližšie špecifikovaného v samostatnej objednávke.
15. Ak sa v Opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, umožňuje sa Dodávateľom predložiť ponuku s ekvivalentmi. Ekvivalenty je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technických vlastností každej položky Opisného formulára, a len po odsúhlasení Objednávateľom.
16. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
17. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie RD.
18. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

2 400,00 ks

17 760,00

14 800,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2023 11:53

02.11.2023 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2023 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 170
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2023 18:34 - Vstupná ponuka 17 760,00 € Cena s DPH
02.11.2023 07:47 - Najvýhodnejšia ponuka 17 759,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS