• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2023 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2023 08:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2023 08:55

Detail zákazky Z202311878

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2023 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2023 08:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2023 08:55

Základné údaje

Z202311878

OF-280557

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8535036

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drevená písacia súprava Robin s vlastným logom

Drevená písacia súprava Robin, drevená písacia súprava, písacia súprava, pero, guľôčkové pero, roller, perá, propagačný materiál, kancelárske potreby, prezentačný materiál, darčeková pamätná súprava pier

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 79342200-5 - Propagačné služby
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 30192122-2 - Plniace perá
  • 22460000-2 - Obchodno-reklamný materiál, komerčné katalógy a príručky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drevená písacia súprava Robin s vlastným logom a gravírovaním jedného z pier
Funkcia
Elegantná súprava  pier. Perá z hliníka a palisandrového dreva, ktoré sú elegantne zabalené v šikovnom, jemne zaoblenom puzdre z brezového dreva.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Drevená písacia súprava Robin s vlastným logom a gravírovaním jedného z pier ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Písacia súprava z ružového dreva a kovu pozostávajúca z guľôčkového pera a rolleru. Balené v puzdre na perá z brezového dreva. Čierny atrament.
Špecifikácia produktu: Materiál: Drevo, Šírka produktu: 6,3 cm Š x 10,8 cm V x 3,7 cm H.
Písacia súprava z ružového dreva a kovu pozostávajúca z guľôčkového pera a rolleru. Balené v puzdre na perá z brezového dreva. Čierny atrament.
Pozícia potlače súpravy: Top Side- metóda Tampóntlač (Príloha č.1)
Pozícia potlače jedného pera: Near Clip Right Handed - metóda Laserové gravírovanie (Príloha číslo 2)
Presný spôsob požadovaného produktu viď. - vzor, vzor 2.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté aj náklady spojené s dodávkou materiálu na miesto plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa doručenia vystavenej faktúry.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list spolu s tovarom na miesto plnenia do 20 dní od uzavretia zmluvy.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcom telefonickom dohovore s kontaktnou osobou, tovar sa požaduje dodať jednorazovo.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi : cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Olbrachtova 5, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

07.11.2023 09:00 — 24.11.2023 09:00

1,00 ks

1 869,20

1 557,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2023 09:17

06.11.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.11.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 732
 31
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2023 14:38 - Vstupná ponuka 1 860,00 € Cena s DPH
06.11.2023 00:32 - Najvýhodnejšia ponuka 1 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS