• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2023 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2023 10:20

Detail zákazky Z202311866

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2023 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2023 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2023 10:20

Základné údaje

Z202311866

OF-280928

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8511070

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčné zariadenie a originálne tonerové náplne

multifunkčné zariadenie, tlačiareň, skener, toner, tonerová náplň

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčné zariadenie
Funkcia
Čiernobiele kopírovanie vo formáte A4 s automatickou obojstrannou tlačou, skenovanie s podávačom vo formáte A4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné zariadenie ks 1
Rýchlosť čiernobielej tlače str./min. 29
Rozlíšenie tlače DPI 600
Veľkosť vstupného zásobníka počet listov 150
Rýchlosť skenovania str./min. 19
Rozlíšenie skenera DPI 600
Veľkosť pamäte MB 64
Maximálna gramáž papiera g/m2 160
Podávače papiera ks 1
Hmotnosť kg 10
Výška cm 46
Šírka cm 42
Hĺbka cm 47
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základná funkcionalita čiernobiela tlač, kopírovanie a skenovanie
Technológia tlače laserová
Obojstranná tlač (duplex) automatická
Možnosti pripojenia WiFi, LAN, USB
Formáty papiera A4, A5, A6, B4, B5, obálky
Ďalšie požadované funkcie automatický podávač skenera (ADF), skenovanie do e-mailu
Požadovaný obsah balenia multifunkčné zariadenie, USB kábel, napájací kábel, čierna tonerová kazeta, dokumentácia
 2. Tonery do multifunkčného zariadenia
Funkcia
Originálne tonerové náplne odporúčané výrobcom vysúťaženého multifunkčného zariadenia (položka č. 1)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čierny toner do vysúťaženého multifunkčného zariadenia ks 2
Výťažnosť čierneho tonera počet strán 2400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita s vysúťaženým multifunkčným zariadením
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadované parametre spĺňa napr.: HP LaserJet Pro MFP M234sdwe HP+ a tonery HP W1350X (135X)
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Tovar bude zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom
Tonerové náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroja – nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Fakulta humanitných vied, dekanát, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

03.11.2023 08:00 — 01.12.2023 14:00

3,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

295,00

295,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.10.2023 12:30

30.10.2023 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2023 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 323
 21
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2023 08:36 - Vstupná ponuka 295,00 € Cena bez DPH
27.10.2023 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka 294,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS