• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2023 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2023 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2023 10:25

Detail zákazky Z202311856

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2023 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2023 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2023 10:25

Základné údaje

Z202311856

OF-280801

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8505106

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosný počítač - notebook s príslušenstvom

počítač, príslušenstvo, disk, myš

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný počítač - notebook
Funkcia
Na spracovanie dát.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Display Uhlopriečka displeja 16" , Pomer strán 16:10, Typ panela IPS, rozlíšenie displeja 2560 × 1600 px, Obnovovacia frekvencia displeja 60 Hz, Typ displeja Antireflexný, Svietivosť 400 Nits
Procesor Typ procesora AMD Ryzen 7, Počet jadier procesora 8 ×, Generácia procesora AMD Zen 3 (5. generácia), Modelové označenie procesora AMD Ryzen 7 7730U
Procesor Frekvencia procesora 2 GHz (3 200 MHz) Core Boost, Frekvencia 4,5 GHz (4 500 MHz) TDP 15 W Cache  procesora 16 MB, Funkcie procesora Automatické pretaktovanie, Podpora Virtualizácie
Grafická karta Integrovaná
Operačná pamäť Veľkosť operačnej pamäte  16 GB , Typ pamäte LPDDR4X,  Frekvencia pamäte 4266 MHz (4,2 GHz)
Pevný disk Kapacita úložiska 1 000 GB,  Typ úložiska SSD, Kapacita  1 000 GB (1 TB)
Batéria Maximálna výdrž batérie 13 h
Rozhranie Dátové,   USB-C,   Grafické výstupy   HDMI, USB-C Audio Combo Audio Jack USB-C 1 ×,   USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) 2 ×,   Bluetooth v5.1,   WiFi  802.11ax Verzia WiFi WiFi 6
Rozmery Šírka 357 mm, Maximálna výška 18.7 mm, Hĺbka 253,9 mm
 2. Externý SSD disk
Funkcia
Pre ukladanie dát.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 3
Kapacita úložiska GB 1000
Rýchlosť čítania MB/s 1000
Rýchlosť zápisu MB/s 1000
Rozmery (V׊ x H) mm 12,2 x 72,7 x 44
Hmotnosť g 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Externý, odolný
Pripojenie USB 3.2 Gen 2 (USB 3.1),
Farba Modrá
Obsah balenia Kábel
 3. Počítačová myš
Funkcia
Na ovládanie polohy kurzora na obrazovke a vykonávanie operácií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Počet tlačidiel ks 7
Citlivosť DPI 2400
Dĺžka kábla m 1,5
Dosah m 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Kancelárska
Vyhotovenie Vertikálna
Pripojenie Bezdrôtová
Rozhranie Bluetooth, Bezdrôtový USB prijímač
Napájanie USB
Funkcia tlačidiel Zmena DPI
Technológia Optická
Podsvietenie RGB
Farba Čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadované parametre spĺňa napr.: Notebook - Lenovo IdeaPad Flex 5 16ABR8 Abyss Blue kovový + aktívny stylus Lenovo; SSD disk - ADATA SE800 SSD 1TB ; Počítačová myš Eternico Rechargeable Vertical Mouse MV400.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra obrábania a výrobnej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

02.11.2023 08:00 — 01.12.2023 14:00

5,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

1 127,17

1 127,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.10.2023 08:31

27.10.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 393
 51
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2023 22:36 - Vstupná ponuka 1 127,17 € Cena bez DPH
27.10.2023 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka 1 126,89 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS