00634891
Hornooravská nemocnica s poliklinikou Trstená
ul. Mieru 549/16, Trstená, 02801, SVK
54519098
BIOHEM a. s.
Zlatovská 2211, Trenčín, 91105, SVK
Diagnostické činidlá a prenájom hemokoagulačného analyzátora
diagnostické súpravy, diagnostiká, reagencie, hemokoagulometer, analyzátor
Tovar, Služba
1. Diagnostické činidlá a prenájom hemokoagulačného analyzátora
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenájom hemokoagulačného analyzátora na obdobie 48 mesiacov pre hematologické oddelenie v počte 1 ks |
Postupné dodávky diagnostík do hemokoagulačného analyzátora počas zmluvného obdobia v sortimente a množstve podľa špecifikácie. |
Pre každú požadovanú položku vyjadrenú odkazom na konkrétny výrobok platí slovné spojenie "alebo ekvivalent". Presná špecifikácia diagnostík je uvedená v Technickej špecifikácii predmetu zákazky vrátane požadovaného množstva. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plne automatizovaný hemokoagulačný analyzátor Sysmex CS-2500 alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
servis a prenájom, servisný zásah do 24 hod. | mesiac | 48 | ||
Actin FS (balenie - 400 testov) | balenie | 96 | ||
Thrombin (balenie - 1000 testov) | balenie | 52 | ||
Tromboclotin (balenie - 1000 testov) | balenie | 44 | ||
Thromborel-S (balenie - 1000 testov) | balenie | 80 | ||
D-Dimer kit (balenie - 150 testov) | balenie | 10 | ||
Antithrombin III Berichrom (balenie - 160 testov) | balenie | 40 | ||
Piercer Replacement kit (balenie - 1 ks) | balenie | 4 | ||
Control Plasma N (balenie - 10x1ml) | balenie | 4 | ||
Control Plasma P (balenie - 10x1ml) | balenie | 4 | ||
CA Clean (balenie - 50 ml) | balenie | 100 | ||
Calcium Cloride 25 mM (balenie - 10x15 ml) | balenie | 12 | ||
Ci-Trol 2 (balenie - 10x1ml) | balenie | 20 | ||
Cups Conical (balenie - 100ks) | balenie | 4 | ||
Halogen Lamp (1balenie - 1ks) | balenie | 16 | ||
Owren´s Veronal Buffer (balenie- 10x15ml) | balenie | 72 | ||
PT-Multi Calibrator (balenie - 6x1ml) | balenie | 12 | ||
Reaction Tubes/cuvettes (balenie - 3000 kyviet) | balenie | 80 | ||
Sample Cups 3,5ml (balenie - 1000 vzorkovníc) | balenie | 4 | ||
Standard Human Plasma (balenie - 10x1ml) | balenie | 12 | ||
D-Dimer Control (balenie - 2x5x1ml) | balenie | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
plne automatizovaný hemokoagulometer s integrovanou agregometriou, metódy merania: koagulačná, chromogénna, imunologická a agregačná; - výkon - rýchlosť analýzy, počet testov / hod.: min 180 PT testov / hod., min 180 APTT testov / hod., min. 180 PT/APTT súbežných testov / hod. | áno |
otvorený systém, podávač s integrovanou čítačkou čiarových kódov s kapacitou min. 50 vzoriek, kontinuálne vkladania vzoriek, min. 45 pozícií on board pre reagencie /kontroly/pufry/ diluenty, min. 10 meracích kanálov, koagulometer s "cappierserom", cap-piercing s možnosťou kombinovať otvorené a uzatvorené skúmavky, cappiercing s automatickou alikvotáciou, min. 5 špeciálnych pozícií pre statimové vzorky; | áno |
možnosť použitia rôznych druhov primárnych skúmaviek a vzorkovaných kepov súčasne, 1 typ vzorkových podávačov/rackov pre všetky typy skúmaviek od rôznych výrobcov, zabudovaná a užívateľsky definovateľná preanalytická kontrola vzorky HIL check (preanalytická kontrola hemolytických, ikterických a lipemických vzoriek); | áno |
automatická kontrola objemu vzorky a reagencií, minimalizácia mŕtveho objemu reagencie naklonenou pozíciou reagenčných rackov, senzor nárazu pipetovacej ihly, automatická kontrola expirácie reagencií, systém chybových hlásení a automatickým návrhom riešenia, možnosť súčasnej práce s viacerými šaržami, možnosť archivácie min. 10 kalibračných kriviek k 1 šarži, možnosť merania automatizovaných zmesných testov, zabudovaná čítačka čiarových kódov pre načítanie vzoriek a reagencií, externá čítačka čiarových kódov pre načítanie deklarovaných hodnôt kontrol a kalibrátov; | áno |
hlavný premývací roztok: destilovaná voda, priama dohľadateľnosť platných QC a použitých kalibračných kriviek ku každému výsledku, minimálne 250 užívateľsky definovaných parametrov / aplikácií v analyzátore, minimálna doba údržby - denná max. 15 min., týždenná max. 20 min., možnosť obojsmernej komunikácie s LIS, elektronická archivácia nameraných výsledkov, možnosť vzdialenej servisnej správy, autorizovaný servis a aplikačná podpora v SR, UPS súčasťou dodávky; | áno |
Koagulometer umožňuje merať uvedenú paletu testov (alebo ekvivalent): | áno |
Koagulačné: PT, APTT, Fibrinogen podľa Clausse, Trombínový čas, Faktory: FII, V, VII, X, VIII, IX, XI, XII, Protein C koagulačný, Protein S aktivita, LA, ProCGlobal, APC rezistencia; | áno |
Chromogénne: ATIII, Heparin ako aXa, Protein C chromogénnny, FVIII chromogénny, Plasminogen, Alfa-2-antiplasmin, Faktor XIII chromogénny, C1-inhibítor, Dabigatran chromogénny; | áno |
Imunologické: D-dimér, vWF antigén, vWF aktivita, voľný proteín S antigén; | áno |
Agregačné: vWF:RCo, agregácia trombocytov, kolagén, epinefrin, adenozíndifosfát, kyselina arachidonová, ristocetin. | áno |
Názov |
Vrátane dopravy , inštalácie a zaškolenia na miesto plnenia. |
Predložená cena je konečná, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s prenájom a servisom analyzátora. |
Predmet plnenia musí spĺňať len rovnaké alebo vyššie parametre uvedené v technickej špecifikácii. |
Dodávka analyzátora najneskôr do 2 týždňov od začiatku lehoty plnenia zmluvy. |
Súčasťou predmetu zákazky sú služby spojené s dodaním analyzátora. Počas doby nájmu je dodávateľ povinný na vlastné náklady zabezpečiť: servisné služby dostupné do 24 hodín, opravy a údržbu vrátane použitých náhradných dielov, validácie a preventívne prehliadky. |
Technická podpora - firemná vzdialená správa so zabezpečeným pripojením (umožňuje odborné konzultácie s oddelením, konfiguráciu softwaru, prípadne rýchlu diagnostiku chybových hlásení prístroja). |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 48 mesiacov. Zmluva nadobúda účinnosť v deň nasledujúci po jej zverejnení v CRZ po dobu 48 mesiacov, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ bude fakturovať prenájom a servis analyzátora po uplynutí 12 mesiacov (t. j. 1 krát ročne) počas doby nájmu. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za prenájom a servis najneskôr 5 dní po uplynutí 12 mesiacov doby nájmu. |
Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom diagnostík. Skutočne odobrané množstvo môže byť odlišné ako predpokladané množstvo. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané spektrum diagnostík, a taktiež si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb, na základe čiastkových objednávok, telefonicky, e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa. Dodávka tovaru max.do 14 dní od odoslania objednávky e-mailom. V prípade omeškania je predávajúci povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v zákonom stanovenej výške z kúpnej ceny za každých začatých 24 hodín omeškania. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči Objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce zo zmluvy, ktorá bude uzatvorená zadaním tejto zákazky, alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého Dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa na tretiu osobu, je neplatný. |
Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona o DPH a taktiež aj číslo zmluvy a prílohou faktúry bude dodací list podpísaný zástupcom Objednávateľa. V prípade, že faktúra (daňový doklad) bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený vrátiť ju na opravu a prepracovanie. Dodávateľ je povinný faktúru (daňový doklad) podľa charakteru nedostatku opraviť, alebo vystaviť novú. Po dobu opravy t.j. prepracovania a doplnenia nesprávnej alebo neúplnej faktúra nie je Objednávateľ v omeškaní s jej úhradou. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo ak Objednávateľom nebudú pridelené finančné prostriedky na nákup diagnostík. |
Objednávateľ je povinný prípadnú reklamáciu tovaru, nekompletného, resp. vadného spotrebného materiálu písomne uplatniť bez zbytočného odkladu po jej zistení. V prípade závažnej reklamácie, ktorej riešenie si vyžaduje viac času zmluvné strany spíšu do 3 pracovných dní zápis, ktorý určí podmienky riešenia reklamácie, a ktorý obe strany na znak súhlasu podpíšu. |
V prípade, ak Dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek Objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Opis jednotlivých položiek (príbalový leták - návod na použitie), kde budú uvedené informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na diagnostík in vitro uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Doklady musia byť v slovenskom jazyku. | Nedodržanie tejto podmienky/požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: podrobný technický opis ponúkaného zariadenia, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technicko- medicínske parametre ponúkaného zariadenia. Aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na plneautomatizovaný analyzátor - hemokoagulometer uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Doklady musia byť v slovenskom jazyku. | Nedodržanie tejto podmienky/požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Platný certifikát o zaškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný a pozáručný servis ponúkaného plneautomatizovaného analyzátora, vydaný výrobcom resp. oprávneným zástupcom výrobcu ponúkaného zariadenia. Doklady musia byť v slovenskom jazyku. | Nedodržanie tejto podmienky/požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: CE certifikáty (vyhlásenia o zhode) reagencií v slovenskom jazyku. | Nedodržanie tejto podmienky/požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: CE certifikát (vyhlásenia o zhode) ponúkaného prístroja v slovenskom jazyku. | Nedodržanie tejto podmienky/požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien jednotlivých reagencií bez DPH a s DPH a ceny prenájmu a servisu analyzátora bez DPH a s DPH. | Nedodržanie tejto podmienky/požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Mieru 549/16, Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika
06.11.2023 12:33 — 06.11.2027 12:33
1,00 ks
128 772,50
128 772,50
Verejný obstarávateľ umožňuje podať vlastný návrh plnenia, ktorý bude spĺňať technické a osobitné požiadavky len rovnakých a prípadne lepších parametrov ako sú vyššie uvedené v tomto opisnom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2023 12:44
31.10.2023 13:00
31.10.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.10.2023 09:29 - Vstupná ponuka | 128 700,00 | € | Cena bez DPH |
26.10.2023 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 128 700,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: