• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2023 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2023 13:50

Detail zákazky Z202311826

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2023 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2023 13:50

Základné údaje

Z202311826

OF-280874

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8516526

Objednávateľ

00634891

Hornooravská nemocnica s poliklinikou Trstená

ul. Mieru 549/16, Trstená, 02801, SVK

Dodávateľ

54519098

BIOHEM a. s.

Zlatovská 2211, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické činidlá a prenájom hemokoagulačného analyzátora

diagnostické súpravy, diagnostiká, reagencie, hemokoagulometer, analyzátor

  • 38434570-2 - Hematologické analyzátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické činidlá a prenájom hemokoagulačného analyzátora
Funkcia
Prenájom hemokoagulačného analyzátora na obdobie 48 mesiacov pre hematologické oddelenie v počte 1 ks
Postupné dodávky diagnostík do hemokoagulačného analyzátora počas zmluvného obdobia v sortimente a množstve podľa špecifikácie.
Pre každú požadovanú položku vyjadrenú odkazom na konkrétny výrobok platí slovné spojenie "alebo ekvivalent". Presná špecifikácia diagnostík je uvedená v Technickej špecifikácii predmetu zákazky vrátane požadovaného množstva.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plne automatizovaný hemokoagulačný analyzátor Sysmex CS-2500 alebo ekvivalent ks 1
servis a prenájom, servisný zásah do 24 hod. mesiac 48
Actin FS (balenie - 400 testov) balenie 96
Thrombin (balenie - 1000 testov) balenie 52
Tromboclotin (balenie - 1000 testov) balenie 44
Thromborel-S (balenie - 1000 testov) balenie 80
D-Dimer kit (balenie - 150 testov) balenie 10
Antithrombin III Berichrom (balenie - 160 testov) balenie 40
Piercer Replacement kit (balenie - 1 ks) balenie 4
Control Plasma N (balenie - 10x1ml) balenie 4
Control Plasma P (balenie - 10x1ml) balenie 4
CA Clean (balenie - 50 ml) balenie 100
Calcium Cloride 25 mM  (balenie - 10x15 ml) balenie 12
Ci-Trol 2 (balenie - 10x1ml) balenie 20
Cups Conical (balenie - 100ks) balenie 4
Halogen Lamp (1balenie - 1ks) balenie 16
Owren´s Veronal Buffer (balenie- 10x15ml) balenie 72
PT-Multi Calibrator (balenie - 6x1ml) balenie 12
Reaction Tubes/cuvettes (balenie - 3000 kyviet) balenie 80
Sample Cups 3,5ml (balenie - 1000 vzorkovníc) balenie 4
Standard Human Plasma (balenie - 10x1ml) balenie 12
D-Dimer Control (balenie - 2x5x1ml) balenie 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
plne automatizovaný hemokoagulometer s integrovanou agregometriou, metódy merania: koagulačná, chromogénna, imunologická a agregačná; - výkon - rýchlosť analýzy, počet testov / hod.: min 180 PT testov / hod., min 180 APTT testov / hod., min. 180 PT/APTT súbežných testov / hod. áno
otvorený systém, podávač s integrovanou čítačkou čiarových kódov s kapacitou min. 50 vzoriek, kontinuálne vkladania vzoriek, min. 45 pozícií on board pre reagencie /kontroly/pufry/ diluenty, min. 10 meracích kanálov, koagulometer s "cappierserom", cap-piercing s možnosťou kombinovať otvorené a uzatvorené skúmavky, cappiercing s automatickou alikvotáciou, min. 5 špeciálnych pozícií pre statimové vzorky; áno
možnosť použitia rôznych druhov primárnych skúmaviek a vzorkovaných kepov súčasne, 1 typ vzorkových podávačov/rackov pre všetky typy skúmaviek od rôznych výrobcov, zabudovaná a užívateľsky definovateľná preanalytická kontrola vzorky HIL check (preanalytická kontrola hemolytických, ikterických a lipemických vzoriek); áno
automatická kontrola objemu vzorky a reagencií, minimalizácia mŕtveho objemu reagencie naklonenou pozíciou reagenčných rackov, senzor nárazu pipetovacej ihly, automatická kontrola expirácie reagencií, systém chybových hlásení a automatickým návrhom riešenia, možnosť súčasnej práce s viacerými šaržami, možnosť archivácie min. 10 kalibračných kriviek k 1 šarži, možnosť merania automatizovaných zmesných testov, zabudovaná čítačka čiarových kódov pre načítanie vzoriek a reagencií, externá čítačka čiarových kódov pre načítanie deklarovaných hodnôt kontrol a kalibrátov; áno
hlavný premývací roztok: destilovaná voda, priama dohľadateľnosť platných QC a použitých kalibračných kriviek ku každému výsledku, minimálne 250 užívateľsky definovaných parametrov / aplikácií v analyzátore, minimálna doba údržby - denná max. 15 min., týždenná max. 20 min., možnosť obojsmernej komunikácie s LIS, elektronická archivácia nameraných výsledkov, možnosť vzdialenej servisnej správy, autorizovaný servis a aplikačná podpora v SR, UPS súčasťou dodávky; áno
Koagulometer umožňuje merať uvedenú paletu testov (alebo ekvivalent): áno
Koagulačné: PT, APTT, Fibrinogen podľa Clausse, Trombínový čas, Faktory: FII, V, VII, X, VIII, IX, XI, XII, Protein C koagulačný, Protein S aktivita, LA, ProCGlobal, APC rezistencia; áno
Chromogénne: ATIII, Heparin ako aXa, Protein C chromogénnny, FVIII chromogénny, Plasminogen, Alfa-2-antiplasmin, Faktor XIII chromogénny, C1-inhibítor, Dabigatran chromogénny; áno
Imunologické: D-dimér, vWF antigén, vWF aktivita, voľný proteín S antigén; áno
Agregačné: vWF:RCo, agregácia trombocytov, kolagén, epinefrin, adenozíndifosfát, kyselina arachidonová, ristocetin. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy , inštalácie a zaškolenia na miesto plnenia.
Predložená cena je konečná, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s prenájom a servisom analyzátora.
Predmet plnenia musí spĺňať len rovnaké alebo vyššie parametre uvedené v technickej špecifikácii.
Dodávka analyzátora najneskôr do 2 týždňov od začiatku lehoty plnenia zmluvy.
Súčasťou predmetu zákazky sú služby spojené s dodaním analyzátora. Počas doby nájmu je dodávateľ povinný na vlastné náklady zabezpečiť: servisné služby dostupné do 24 hodín, opravy a údržbu vrátane použitých náhradných dielov, validácie a preventívne prehliadky.
Technická podpora - firemná vzdialená správa so zabezpečeným pripojením (umožňuje odborné konzultácie s oddelením, konfiguráciu softwaru, prípadne rýchlu diagnostiku chybových hlásení prístroja).
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 48 mesiacov. Zmluva nadobúda účinnosť v deň nasledujúci po jej zverejnení v CRZ po dobu 48 mesiacov, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ bude fakturovať prenájom a servis analyzátora po uplynutí 12 mesiacov (t. j. 1 krát ročne) počas doby nájmu. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za prenájom a servis najneskôr 5 dní po uplynutí 12 mesiacov doby nájmu.
Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom diagnostík. Skutočne odobrané množstvo môže byť odlišné ako predpokladané množstvo. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané spektrum diagnostík, a taktiež si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb, na základe čiastkových objednávok, telefonicky, e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa. Dodávka tovaru max.do 14 dní od odoslania objednávky e-mailom. V prípade omeškania je predávajúci povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v zákonom stanovenej výške z kúpnej ceny za každých začatých 24 hodín omeškania.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči Objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce zo zmluvy, ktorá bude uzatvorená zadaním tejto zákazky, alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého Dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa na tretiu osobu, je neplatný.
Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona o DPH a taktiež aj číslo zmluvy  a prílohou faktúry bude dodací list podpísaný zástupcom Objednávateľa. V prípade, že faktúra (daňový doklad) bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený vrátiť ju na opravu a prepracovanie. Dodávateľ je povinný faktúru (daňový doklad) podľa charakteru nedostatku opraviť, alebo vystaviť novú. Po dobu opravy t.j. prepracovania a doplnenia nesprávnej alebo neúplnej faktúra nie je Objednávateľ v omeškaní s jej úhradou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo ak Objednávateľom nebudú pridelené finančné prostriedky na nákup diagnostík.
Objednávateľ je povinný prípadnú reklamáciu tovaru, nekompletného, resp. vadného spotrebného materiálu písomne uplatniť bez zbytočného odkladu po jej zistení. V prípade závažnej reklamácie, ktorej riešenie si vyžaduje viac času zmluvné strany spíšu do 3 pracovných dní zápis, ktorý určí podmienky riešenia reklamácie, a ktorý obe strany na znak súhlasu podpíšu.
V prípade, ak Dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek Objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Názov Upresnenie
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Opis jednotlivých položiek (príbalový leták - návod na použitie), kde budú uvedené informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na diagnostík in vitro uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Doklady musia byť v slovenskom jazyku. Nedodržanie tejto podmienky/požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: podrobný technický opis ponúkaného zariadenia, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technicko- medicínske parametre ponúkaného zariadenia. Aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na plneautomatizovaný analyzátor - hemokoagulometer uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Doklady musia byť v slovenskom jazyku. Nedodržanie tejto podmienky/požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Platný certifikát o zaškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný a pozáručný servis ponúkaného plneautomatizovaného analyzátora, vydaný výrobcom resp. oprávneným zástupcom výrobcu ponúkaného zariadenia. Doklady musia byť v slovenskom jazyku. Nedodržanie tejto podmienky/požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: CE certifikáty (vyhlásenia o zhode) reagencií v slovenskom jazyku. Nedodržanie tejto podmienky/požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: CE certifikát (vyhlásenia o zhode) ponúkaného prístroja v slovenskom jazyku. Nedodržanie tejto podmienky/požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien jednotlivých reagencií bez DPH a s DPH a ceny prenájmu a servisu analyzátora bez DPH a s DPH. Nedodržanie tejto podmienky/požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mieru 549/16, Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

06.11.2023 12:33 — 06.11.2027 12:33

1,00 ks

128 772,50

128 772,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Verejný obstarávateľ umožňuje podať vlastný návrh plnenia, ktorý bude spĺňať technické a osobitné požiadavky len rovnakých a prípadne lepších parametrov ako sú vyššie uvedené v tomto opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.10.2023 12:44

31.10.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2023 09:29 - Vstupná ponuka 128 700,00 € Cena bez DPH
26.10.2023 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka 128 700,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS