30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
33301191
Mária Chilová
Na štepnici 2, Zvolen, 96001, SVK
Insígnie - vyšívané rukávové znaky
insígnia, rukávový znak
Tovar, Služba
1. Vyšívaný rukávový znak na poľnú rovnošatu
|
|
---|---|
Funkcia |
Vyšívaný rukávový znak na služobnú rovnošatu gotického štítu so zlatou bordúrou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Insígnia - rukávový znak na služobnú rovnošatu | ks | 631 | ||
Výška | mm | 100 | ||
Šírka | mm | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tvar rukávového znaku | Znak má tvar gotického štítu s čiernou bordúrou o šírke 2 mm, dodržať podľa Prílohy č. 1 |
Rubná strana znaku | Po celej ploche našité na háčikovej časti suchého zipsu |
Lícna strana znaku | V zelenom poli (PANTONE kód: PMS 7743C) je ako dominantný prvok umiestnený klasický symbol spojovacieho vojska v zlatej farbe |
Lícna strana znaku | V hlave znaku je v zelenom poli (PANTONE kód: PMS 7743C) veľkými písmenami zlatej farby umiestnený v prvom riadku názov "6. SPOJOVACÍ PLUK" a v druhom riadku miesto dislokácie "TRENČÍN" |
Veľkosť písma | Celý názov musí byť vyšitý veľkým tlačeným písmom, centrovať na stred, výška písma 6 mm a typ písma ARIAL. Hustotu a typ stehu použitého na názov zvoliť tak, aby názov bol čitateľný |
Vyšitie, lemovanie | Vyšívanie v zlatej farbe (lemy, písma, logá) |
Materiál | Znak musí byť vyhotovený z materiálov, ktoré sú vode odolné a svetlu odolné, aby následným nosením na služobnom odeve nedošlo k poškodeniu znaku vplyvom svetla alebo vody |
Vyhotovenie | Dodržať presný rozmer, tvar, farebnosť a umiestnenie znaku podľa vzoru - Príloha č. 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ neposkytuje grafický návrh insígnií. |
Výrobok musí byť nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Predmet zmluvy realizovať až po telefonickom dohovore s kontaktnou osobou objednávateľa z dôvodu spresnenia parametrov a sprostredkovania súčinnosti k posúdeniu vzoriek insígnií. |
Objednávateľ požaduje pred realizáciou samotnej dodávky tovaru do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť dodávateľom (víťazom verejnej súťaže) vzorky insígnií na odsúhlasenie splnenia požadovaných technických parametrov. Až po odsúhlasení objednávateľom, je možné dodávateľom dodať požadovaný tovar. Odsúhlasená vzorka tovaru musí byť identická s dodaným tovarom v požadovanom objeme. Predložená vzorka dodávateľom je ponechaná objednávateľovi do doby splnenia celkovej dodávky tovaru pre porovnanie pri príjme tovaru. Celková dodávka tovaru bude znížená o 1 ks predloženej vzorky |
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácii predmetu kúpnej zmluvy. Objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy doložiť podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických a kvalitatívnych parametrov. |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Objednávateľ požaduje spolu s návrhom na plnenie zmluvy dodať špecifikáciu s čestným prehlásením, že predmet spĺňa vlastnosti výrobku požadované v technických vlastnostiach tejto zmluvy. |
Objednávateľ požaduje, aby tovar bol objednávateľovi dodaný v pracovné dni v dobe od 7,00 hod. do 15,00 hod. |
Platba faktúrovou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje samostatný dodací list s cenovým rozpisom po jednotlivý položkách, ak faktúra nebude slúžiť ako dodací list. Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH a cena s DPH. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky, vrátane dopravy. |
Požaduje sa, aby faktúra bola adresovaná a doručená objednávateľovi na adresu miesta plnenia zmluvy. |
Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo. |
Uplatňovanie nárokov zo záruky, odstraňovanie vád tovaru a vykonávanie súvisiacich prác je vždy na náklady a riziko Dodávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
Dodávka tovaru musí byť riadna, úplná, včasná a bez vád. Prevzatie tovaru s vadami nezbavuje Dodávateľa povinnosti odstrániť vady tovaru na svoje náklady. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve (opisnom formulári) sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Za závažné porušenie zmluvy je považované aj neskoré dodanie tovaru o viac než jeden deň. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Olbrachtova 5, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
30.10.2023 09:33 — 16.11.2023 09:33
1,00 ks
1 204,00
1 003,34
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2023 13:56
27.10.2023 10:00
27.10.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.10.2023 18:27 - Vstupná ponuka | 1 204,00 | € | Cena s DPH |
27.10.2023 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 203,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: