• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2023 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2023 10:50

Detail zákazky Z202311788

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2023 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2023 10:50

Základné údaje

Z202311788

OF-280758

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8505072

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33301191

Mária Chilová

Na štepnici 2, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Insígnie - vyšívané rukávové znaky

insígnia, rukávový znak

  • 39561133-3 - Insígnie
  • 39561130-2 - Textilné štítky a odznaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vyšívaný rukávový znak na poľnú rovnošatu
Funkcia
Vyšívaný rukávový znak na služobnú rovnošatu gotického štítu so zlatou bordúrou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Insígnia - rukávový znak na služobnú rovnošatu ks 631
Výška mm 100
Šírka mm 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tvar rukávového znaku Znak má tvar gotického štítu s čiernou bordúrou o šírke 2 mm, dodržať podľa Prílohy č. 1
Rubná strana znaku Po celej ploche našité na háčikovej časti suchého zipsu
Lícna strana znaku V zelenom  poli  (PANTONE kód: PMS 7743C)  je ako dominantný prvok umiestnený klasický symbol spojovacieho vojska v zlatej farbe
Lícna strana znaku V hlave znaku je v zelenom poli  (PANTONE kód: PMS 7743C) veľkými písmenami zlatej farby umiestnený v prvom riadku názov "6. SPOJOVACÍ PLUK" a v druhom riadku miesto dislokácie "TRENČÍN"
Veľkosť písma Celý názov musí byť vyšitý veľkým tlačeným písmom, centrovať na stred, výška písma 6 mm a typ písma ARIAL. Hustotu a typ stehu použitého na názov zvoliť tak, aby názov bol čitateľný
Vyšitie, lemovanie Vyšívanie v zlatej farbe (lemy, písma, logá)
Materiál Znak musí byť vyhotovený z materiálov, ktoré sú vode odolné a svetlu odolné, aby následným nosením na služobnom odeve nedošlo k poškodeniu znaku vplyvom svetla alebo vody
Vyhotovenie Dodržať presný rozmer, tvar, farebnosť a umiestnenie znaku podľa vzoru -  Príloha č. 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ neposkytuje grafický návrh insígnií.
Výrobok musí byť nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Predmet zmluvy realizovať až po telefonickom dohovore s kontaktnou osobou objednávateľa z dôvodu spresnenia parametrov a sprostredkovania súčinnosti k posúdeniu vzoriek insígnií.
Objednávateľ požaduje pred realizáciou samotnej dodávky tovaru do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť dodávateľom (víťazom verejnej súťaže) vzorky insígnií na odsúhlasenie splnenia požadovaných technických parametrov. Až po odsúhlasení objednávateľom, je možné dodávateľom dodať požadovaný tovar. Odsúhlasená vzorka tovaru musí byť identická s dodaným tovarom v požadovanom objeme. Predložená vzorka dodávateľom je ponechaná objednávateľovi do doby splnenia celkovej dodávky tovaru pre porovnanie pri príjme tovaru. Celková dodávka tovaru bude znížená o 1 ks predloženej vzorky
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácii predmetu kúpnej zmluvy. Objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy doložiť podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických a kvalitatívnych parametrov.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Objednávateľ požaduje spolu s návrhom na plnenie zmluvy dodať špecifikáciu s čestným prehlásením, že predmet spĺňa vlastnosti výrobku požadované v technických vlastnostiach tejto zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby tovar bol objednávateľovi dodaný  v pracovné dni v dobe od 7,00 hod. do 15,00 hod.
Platba faktúrovou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje samostatný dodací list s cenovým rozpisom po jednotlivý položkách, ak faktúra nebude slúžiť ako dodací list. Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH a cena s DPH.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky, vrátane dopravy.
Požaduje sa, aby faktúra bola adresovaná a doručená objednávateľovi na adresu miesta plnenia zmluvy.
Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo.
Uplatňovanie nárokov zo záruky, odstraňovanie vád tovaru a vykonávanie súvisiacich prác je vždy na náklady a riziko Dodávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Dodávka tovaru musí byť riadna, úplná, včasná a bez vád. Prevzatie tovaru s vadami nezbavuje Dodávateľa povinnosti odstrániť vady tovaru na svoje náklady.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve (opisnom formulári) sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Za závažné porušenie zmluvy je považované aj neskoré dodanie tovaru o viac než jeden deň.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Olbrachtova 5, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.10.2023 09:33 — 16.11.2023 09:33

1,00 ks

1 204,00

1 003,34

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.10.2023 13:56

27.10.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 228
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2023 18:27 - Vstupná ponuka 1 204,00 € Cena s DPH
27.10.2023 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka 1 203,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS