35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36626350
HATRICK, s.r.o.
Strojárenská 305, Valaská - Piesok, 97643, SVK
Rošty uličných vpustov
rošty uličných vpustov, vtokové mreže
Tovar, Služba
1. Rošty uličných vpustov, vtokové mreže
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup roštov uličných vpustov, vtokových mreží pre údržbu ciest vrátane dopravy na miesta plnenia. |
Vtokové mreže na zachytenie hrubých nečistôt v uličných vpustoch a kanáloch. |
Vtokové mreže budú osadzované na pôvodné nepoškodené rámy plne funkčných vpustov, kde boli vtokové mreže odcudzené/poškodené/opotrebované. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Rošt z recyklovaného plastu s oceľovou výstužou, trieda zaťaženia: D-400, rozmery: 350x 445 x 50 mm | ks | 1 | ||
2. Rošt z recyklovaného plastu s oceľovou výstužou, trieda zaťaženia: D-400, rozmery: 380 x 580 x 40 mm | ks | 4 | ||
3. Rošt z recyklovaného plastu s oceľovou výstužou, trieda zaťaženia: D-400, rozmery: 390 x 580 x 40 mm | ks | 5 | ||
4. Rošt z recyklovaného plastu s oceľovou výstužou, trieda zaťaženia: D-400, rozmery: 400 x 400 x 40 mm | ks | 8 | ||
5. Rošt z recyklovaného plastu s oceľovou výstužou, trieda zaťaženia: D-400, rozmery: 400 x 530 x 40 mm | ks | 4 | ||
6. Rošt z recyklovaného plastu s oceľovou výstužou, trieda zaťaženia: D-400, rozmery: 410 x 520 x 40 mm | ks | 4 | ||
7. Rošt z recyklovaného plastu s oceľovou výstužou, trieda zaťaženia: D-400, rozmery: 410 x 530 x 50 mm | ks | 6 | ||
8. Rošt z recyklovaného plastu s oceľovou výstužou, trieda zaťaženia: D-400, rozmery: 420 x 530 x 40 mm | ks | 4 | ||
9. Rošt z recyklovaného plastu s oceľovou výstužou, trieda zaťaženia: D-400, rozmery: 480 x 480 x 40 mm | ks | 3 | ||
10. Rošt z recyklovaného plastu s oceľovou výstužou, trieda zaťaženia: D-400, rozmery: 500 x 590 x 50 mm | ks | 2 | ||
11. Rošt z recyklovaného plastu s oceľovou výstužou, trieda zaťaženia: D-400, rozmery: 500 x 600 x 40 mm | ks | 9 | ||
12. Rošt z recyklovaného plastu s oceľovou výstužou, trieda zaťaženia: D-400, rozmery: 520 x 520 x 50 mm | ks | 1 | ||
13. Rošt z recyklovaného plastu s oceľovou výstužou, trieda zaťaženia: D-400, rozmery: 560 x 560 x 40 mm | ks | 2 | ||
14. Rošt z recyklovaného plastu s oceľovou výstužou, trieda zaťaženia: D-400, rozmery: 795 x 795 x 40 mm | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Nosná časť (jadro) vtokovej mreže: z ocele | áno |
2. Povrchová úprava: z recyklovaného plastu, resp. zo zmesí hygienicky a zdravotne nezávadných recyklovaných plastov | áno |
3. Odolnosť proti poveternostným vplyvom, vlhkosti, kyselinám | áno |
4. Oteruodolnosť | áno |
5. Tlmenie otrasov a vibrácií spôsobených premávkou | áno |
6. Vtokové mreže v pevnostných triedach: D400 | áno |
7. Vtokové mreže musia spĺňať požiadavky STN 124-1 | áno |
8. Predmet zákazky musí byť zhotovený v kvalite vyhovujúcej STN EN a právny predpisom platným v SR. | áno |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody. |
2. Miesto plnenia - Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Michalovce a Trebišov. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia rámcovej dohody (ďalej len "zmluva") ako aj počas celej doby jej platnosti. |
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
4a.) podrobný rozpis ocenených položiek, v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 s uvedením presného názvu (obchodný názov/označenie, typ, výrobca) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. |
4b.) opis funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia a to v rozsahu: technický popis, obrázok/fotografia tovaru, schematický nákres výrobkov s informáciami o použitom materiáli, pevnostných triedach výrobkov, parametroch a rozmeroch tak, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek stanovených objednávateľom, potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). |
4c.) čestné vyhlásenie dodávateľa, v ktorom sa zaväzuje dodávať tovar od zmluvného dodávateľa - výrobcu (predkladá v prípade, že nie je výrobcom tovaru); čestné vyhlásenie musí byť potvrdené dodávateľom tovaru (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). |
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Rošty uličných vpustov, doklady", |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
6. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy na miesta plnenia. |
8. Ponukové jednotkové ceny uvedené v Prílohe č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto zmluvy a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
9. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
10. Lehota dodania tovaru: |
10a.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 21 (dvadsaťjeden) dní od doručenia čiastkovej objednávky. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy. |
10b.) dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi predpokladaný čas dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 1 deň vopred. |
11. Predpokladaný počet ks výrobkov na jeden návoz cca 5ks. |
12. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 36 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
13. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). |
14. a) Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia kupujúcim, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Kupujúci má v takomto prípade právo požadovať od predávajúceho bezplatné odstránenie nedostatkov dodaním náhradného tovaru za vadný tovar. |
14. b) Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody a to bezodkladne, najneskôr však do 15 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady s odôvodnením v lehote 5 pracovných dní. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
15.a) Zmluvne strany sa dohodli, že každá zmluvná strana bude mať nárok, požadovať úpravu ceny tovarov a služieb v rozsahu konkrétnej objednávky na základe vývoja hodnoty percentuálnej vyjadrenia medziročnej miery inflácie spotrebiteľských cien SR /ďalej len inflácia/ o číselnú hodnotu vyššiu ako 5 %/ slovom päť/, avšak minimálne 100 EUR s DPH z hodnoty jednej objednávky. |
15. b) Rozhodujúcim obdobím, pre výpočet tejto hodnoty je hodnota inflácie v mesiaci, keď došlo k zverejneniu zmluvy na CRZ a mesiac, v ktorom obstarávateľ odošle objednávku konkrétnu službu, resp, tovar. Podstatnou skutočnosťou pre úpravu ceny diela je rozdiel medzi dvomi hodnotami inflácie, bez ohľadu na to, ktorá hodnota je vyššia. |
15.c) Pre účely úpravy ceny je rozhodujúci ukazovateľ medziročnej miery inflácie zverejňovaný mesačne Štatistickým úradom SR. |
15. d) K úprave ceny v zmysle vyššie uvedeného pravidla nedochádza automaticky po zverejnení inflácie zo strany Štatistického úradu SR, ale tak, že zmluvná strana dotknutá inflačným rozdielom, si tento uplatní u druhej zmluvnej strany najneskôr 10 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia hodnoty medziročnej miery inflácie Štatistickým úradom . Uplatnenie sa zasiela elektronicky na oficiálnu e-mailovú adresu zmluvnej strany uvedenú v záhlaví zmluvy v rámci identifikačných znakov zmluvných strán. |
15.e) Ak druhá zmluvná strana nedoručí námietku k takémuto uplatneniu zmeny zmluvnej ceny do 5 pracovných dní od jej doručenia, má sa za to, že jej úprava je záväzná pre obe zmluvné strany. Takto upravená cena za tovar, resp. službu sa následne upraví vystavením dobropisu/faktúry zo strany dodávateľa. Podmienkou pre akceptovanie takto upravenej ceny je riadne plnenie zmluvných povinností. |
16. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
16a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
16b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
16c.) nedodržanie jednotkovej ceny, |
16d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 4., |
16e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
16f.) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t.j. na všetky položky vyšpecifikované obstarávateľom, |
16g.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy. |
17. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
25 059,00
20 882,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.10.2023 11:58
27.10.2023 13:00
27.10.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.10.2023 10:06 - Vstupná ponuka | 25 056,00 | € | Cena s DPH |
26.10.2023 10:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 056,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: