• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2023 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2023 12:50

Detail zákazky Z202311764

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2023 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2023 12:50

Základné údaje

Z202311764

OF-280679

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8505028

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laserová tlačiareň

Laserová tlačiareň multifunkčná

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laserová tlačiareň
Funkcia
Laserová tlačiareň multifunkčná, farebná, A4, kopírovanie, skenovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ tlače Farba tlače Farebná, Technológia Laserová, Určenie do kancelárie
Funkcie AirPrint, Automatická obojstranná tlač (duplex), Čítačka pamäťových kariet, Google Print, Kopírovanie a skenovanie, Oddelené farebné náplne
Pripojenie 1× USB 2.0 1× port Gigabit Ethernet 10/100/1000T 1× bezdrôtový WiFi adaptér 802.11b/g/n 2× hostiteľský USB port 1× Bluetooth Low Energy
Formáty papiera Zásobník 1 a 2: A4, A5, A6,B5 (JIS), B6 (JIS), 16K (195 × 270 mm,184 × 260 mm,197 × 273 mm),10×15 cm,Oficio (216 × 340 mm)Pohľadnice (jednoduchý formát JIS, dvojitý formát JIS)Obálky (DL, C5, B5)
- Automatická duplexná jednotka: A4, B5
Tlačové parametre Rozlíšenie tlače 600 x 600 DPIRýchlosť tlače čiernobielo – ISO 27 str./min.Rýchlosť tlače farebne – ISO 27 str./min.Vstupný zásobník 250 listovDoba tlače prvej strany (čb tlač) 9,5 s
- Výstupný zásobník 150 listov
Možnosť mobilnej tlače Smart (Android, Windows 10) AirPrint Bezdrôtová priama tlač Podpora funkcie ROAM pre jednoduchú tlač
Štandardné jazyky tlačiarne PCL 6, PCL 5c, emulácia Postscript úrovne 3, PDF, URF, natívny Office, raster PWG
Možnosti kopírovania Kopírovanie preukazov totožnosti Počet kópií Zmena veľkosti (vrátane 2 na stranu) Svetlejšie/tmavšie Vylepšenia Veľkosť originálu Okraje pre väzbu Zoradenie
- Výber zásobníka Obojstranné Kvalita (koncept/normálna/najlepšia) Uloženie aktuálnych nastavení Obnovenie predvolených nastavení
Skenovanie Automatický podávač, Skenovanie do e-mailu Rozlíšenie plochého skenera 1200 x 1200 DPI Rýchlosť skenovania 29 str./min.
Funkcie skenera Skenovanie do cloudu (Google Drive a DropBox) Skenovanie do e-mailu s vyhľadaním e-mailovej adresy LDAP Skenovanie do sieťového priečinka Skenovanie na USB Skenovanie do služby Microsoft SharePoint®
- Skenovanie do počítača pomocou softvéru
Formát súboru skenovaného dokumentu PDF, JPG, TIFF
Displej Dotykový
Pamäť 512 MB NAND Flash, 512 MB DRAM
Farba Biela
Balenie obsahuje Dokumentácia, Kábel USB, Napájací kábel, Softvér, Stohovateľný zásobník, Tonerové kazety
Požadované parametre spĺňa napr.: HP Color LaserJet Pro MFP M479dw All-in-One (W1A77A)
Maximálna cena 400,00 Eur bez DPH za kus
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, Fakulta elektrotechniky a informačných technológií, dekanát , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

30.10.2023 08:00 — 10.11.2023 14:00

1,00 celok

1 200,00

1 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.10.2023 11:07

26.10.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 302
 13
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.10.2023 11:21 - Vstupná ponuka 1 200,00 € Cena bez DPH
26.10.2023 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka 1 198,95 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS