• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2023 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2023 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2023 16:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2023 17:05

Detail zákazky Z202311746

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2023 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2023 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2023 16:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2023 17:05

Základné údaje

Z202311746

OF-280741

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8504968

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie vozidiel AVIA A-31

oprava nákladných vozidiel

  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby
  • 50114000-7 - Oprava a údržba nákladných vozidiel
  • 50114100-8 - Oprava nákladných vozidiel
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a údržba vozidiel AVIA
Funkcia
Zabezpečenie prepravy materiálu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
AVIA A-31, e. č. 3405020. ,r. v. 1984 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
U všetkých položkách - montážny materiál, práca mechanika 1, práca mechanika 2, iné vedľajšie náklady
kompletné pretesnenie motora
kontrola tesnosti chladiacej sústavy vozidla, následne odstránenie zistených nedostatkov
kontrola stavu riadenia vozidla (vôľa na riadení)
výmena 2 ks predných tlmičov pruženia
výmena 2 ks pružiny tlmiča
výmena 4 ks zvislých čapov riadenia
výmena 1 ks spojovacích tyčí riadenia
výmena 4 ks zvislých čapov prednej nápravy
výmena 1 ks vodného čerpadlo s príslušenstvom
oprava zatvárania dverí 1 ks (nedá sa zamknúť resp. otvoriť dvere)
výmena alternátora
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena ( v EUR s DPH)  za normohodinu práce.
Cena hodinovej sadzby (normohodina)  musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky okrem  cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci s opravou a údržbou  motorovej techniky.
Odvoz techniky do servisného strediska zhotoviteľa bude vykonaný na základe  písomnej dohody oboch zmluvných strán.
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia t.j. opravy do 5 dní od zverejnenia zmluvy v CRZ.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia - t.j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy resp. údržby v  termínoch,odsúhlasených objednávateľom.
Preberanie a odovzdávanie automobilovej techniky medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej  oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia techniky do opravy  a dátum prevzatia opravenej techniky
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. Umožňuje však čiastkovú fakturáciu po skončení opráv jednotlivej techniky
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnej dobe vykonania opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy/dohody, v hodinách a použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež názov opravovanej techniky. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru  vráti dodávateľovi  na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. K faktúre priloží zhotoviteľ montážny list, v ktorom bude uvedený minimálne rozpis prác a materiálových nákladov, skutočnú dobu vykonania opráv a údržby.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku v zmysle zákona
Na nové originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi zárukuv zmysle zákona
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby  a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady /bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy/ v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody.
Pri zistení ďalších závad ktoré v čase vyhlásenia súťaže nie sú známe a sú potrebné pre riadne fungovanie techniky si objednávateľ vyhradzuje právo na uzatvorenie dodatku / objednávky a po vzájomnom odsúhlasení zistených nových závad pokračovať v oprave danej techniky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

30.10.2023 13:14 — 30.11.2023 13:14

1,00 zákazka

8 000,00

7 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.10.2023 09:12

26.10.2023 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2023 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 122
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2023 10:27 - Vstupná ponuka 7 999,00 € Cena bez DPH
26.10.2023 13:58 - Najvýhodnejšia ponuka 7 490,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS