• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2023 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2023 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2023 17:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2023 17:20

Detail zákazky Z202311744

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2023 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2023 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2023 17:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2023 17:20

Základné údaje

Z202311744

OF-280723

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8504940

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428434

KL AUTO, s.r.o.

Rajecká cesta 538/15, Konská, 01313, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie elektrocentrál

oprava, ošetrovanie, elektrocentrála, dieselagregát, generátor elektrickej energie

  • 50532300-6 - Opravy a údržba generátorov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a údržba elektrocentrál
Funkcia
Predmetom zákazky je vykonanie ošetrenia a opravy na 2ks elektrocentrál Fischer Panda v rozsahu, ktorý je uvedený v nasledujúcej tabuľke:        1. Typ centrály: Panda 47 YA PSC Rok výroby: 2007 Sériové číslo: J12-012-033 Výkon: 37kVA                                                                                                  2 .Typ centrály: Panda 47 YA PSC Rok výroby: 2007 Sériové číslo: J12-012-035 Výkon: 37kVA
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Panda 47 YA PSC, sériové číslo: J12-012-033                                      Rozsah opravy:   elektrocentrála po naštartovaní beží len na voľnobežných otáčkach, nejde do výkonu, nedochádza k výrobe elektrickej energie, nefunkčný ukazovateľ stavu paliva, nefunkčný ukazovateľ stavu AKB, výmena popraskaných palivových hadíc, vykonanie ďalších nálezových opráv                                           Rozsah technického ošetrenia:  výmena motorového oleja, výmena filtrov (palivo, olej, vzduch), premazanie pohyblivých častí, ošetrenie elektro konektorov ks 1
2. Panda 47 YA PSC, sériové číslo: J12-012-035                                    Rozsah opravy: elektrocentrála po naštartovaní z nezistených príčin samovoľne zhasína,  nefunkčný ukazovateľ stavu paliva, výmena popraskaných palivových hadíc, vykonanie ďalších nálezových opráv                                                                           Rozsah technického ošetrenia: výmena motorového oleja, výmena filtrov (palivo, olej, vzduch), premazanie pohyblivých častí, ošetrenie elektro konektorov ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená.
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Servis a opravu zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadovaných prístrojov.
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Náhradné diely, ktoré budú vymenené pri oprave, musia byť nové, doposiaľ nepoužité.
Zhotoviteľ musí vykonať záznam o vykonaní servisu a opravy do prevádzkovej dokumentácie.
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu dodávateľa minimálne dva dni vopred.
Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu po realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie zariadenia spôsobené poskytovateľom
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

30.10.2023 18:39 — 30.11.2023 18:39

1,00 celý predmet zákazky

15 000,00

12 446,58

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.10.2023 08:21

26.10.2023 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2023 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 394
 62
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.10.2023 08:53 - Vstupná ponuka 14 999,99 € Cena s DPH
23.10.2023 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka 14 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS