• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2023 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2023 10:55

Detail zákazky Z202311738

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2023 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2023 10:55

Základné údaje

Z202311738

OF-280037

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8523553

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

31326447

MAKRO spol. s r.o.

Stará Vajnorská 17, P.O. BOX č. 1, Bratislava, 82017, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jedálenské vybavenie pre stravovanie pacientov

taniere, príbory, šálky a poháre, džbány, termosky, jedálenské potreby

  • 39221210-2 - Taniere
  • 39240000-6 - Príbor
  • 39221120-4 - Šálky a poháre
  • 39221230-8 - Tanieriky
  • 39221240-1 - Misy
  • 39225720-8 - Džbány
  • 39221150-3 - Termosky
  • 39221200-9 - Jedálenské potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hrnček porcelánový s uškom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
farba biela, s uškom, objem: 250 ml, materiál: porcelán, vhodné do umývačky riadu ks 980
 2. Hrnček plastový s uškom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
farba biela, s uškom, objem: 250 ml, materiál: PP, vhodné do umývačky riadu ks 100
 3. Pohár sklenený s uškom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem 250 ml, s uškom, materiál: číre sklo tvrdené, vhodné do umývačky riadu ks 30
 4. Pohár sklenený
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem 250ml, materiál: číre sko tvrdené, vhodné do umývačky riadu ks 700
 5. Pohár plastový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem 250 ml, materiál: PP (alebo ekvivalent), vhodné do umývačky riadu ks 120
 6. Plytký tanier - veľký
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ø min. 23 cm - max. 27 cm, farba biela, materiál: tvrdené sklo (Embro alebo ekvivalent), vhodné do umývačka riadu ks 441
 7. Plytký tanier - malý (dezertný)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ø min. 19 cm - max. 21 cm, farba biela, materiál: tvrdené sklo (Embro alebo ekvivalent), vhodné do umývačky riadu ks 521
 8. Hlboký tanier
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ø min. 20 cm - max. 24 cm, farba biela, materiál: tvrdené sklo (Embro alebo ekvivalent), vhodné do umývačky riadu ks 460
 9. Miska na polievku sklenená
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem 500 ml, materiál: tvrdené sklo, vhodné do umývačky riadu ks 170
 10. Miska na kompót sklenená
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ø min. 7 cm do max. 10 cm, stohovateľné, materiál: sko číre tvrdené ks 250
 11. Plastová miska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem 500 ml, materiál PP, vhodné do umývačky riadu, vhodné na ohrev jedál v mikrovlnej rúre ks 70
 12. Príbor - lyžica
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
materiál chróm, vhodné do umývačky riadu ks 860
 13. Pribor- vidlička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
materiál chróm, vhodné do umývačky riadu ks 660
 14. Pribor - nôž
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
materiál chróm, vhodné do umývačky riadu ks 660
 15. Pribor - dezertná lyžička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
materiál chróm, vhodné do umývačky riadu ks 480
 16. Lyžička malá jednorazová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
materiál plast, jednorazové použitie ks 500
 17. Džbán sklenený
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem 2 l, materiál sklo číre, vhodné do umývačky riadu ks 150
 18. Džbán sklenený s vrchnákom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem 2 l alebo 2,5 l, materiál sklo číre, vhodné do umývačky riadu ks 10
 19. Džbán plastový s vrchnákom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem 1 l, materiál PVC (alebo ekvivalent), vhodný pre studené aj horúce tekutiny, vhodný do umývačky riadu ks 25
 20. Džbán plastový s vrchnákom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem 2,5 l, materiál PVC (alebo ekvivalent), vhodný pre studené aj horúce tekutiny, vhodný do umývačky riadu ks 310
 21. Tácka malá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer min. od 20x14 cm do max. 22 x 16 cm, farba biela (ekvivalent - svetlé odtiene béžovej, sivej), materiál melamín ks 240
 22. Tácka podnos 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer min. od 23x12 cm do max. 25 x 15 cm, farba biela (ekvivalent - svetlé odtiene béžovej, sivej), materiál melamín ks 120
 23. Tácka podnos 2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer min. od 30x20 cm do max. 36 x 24 cm, farba biela (ekvivalent - svetlé odtiene béžovej, sivej), materiál melamín ks 170
 24. Tácka / jedálenský podnos
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer min. od 40x30 cm do max. 46 x 37 cm, farba biela (ekvivalent - svetlé odtiene béžovej, sivej), materiál melamín ks 190
 25. Dóza s vrchnákom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
materiál plast, využiteľný objem 5 l ks 10
 26. Sklenená dóza s vrchnákom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
materiál svtdené sklo, využiteľný objem 1 l ks 10
 27. Sitko na sypaný čaj závesné
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ø min. 5 cm, materiál nerez ks 20
 28. Naberačka na polievku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
materiál plast, odolnosť voči vysokým teplotám do 220 °C, dĺžka min. 40 cm, vhodné do umývačky riadu ks 30
 29. Univerzálna naberačka na potraviny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
materiál plast, dĺžka min. 20 cm, vhodné do umývačky riadu ks 40
 30. Obracačka s otvormi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
materiál plast, odolnosť voči vysokým teplotám do 220 °C, dĺžka min. 30 cm, vhodné do umývačky riadu ks 10
 31. Univerzálne kliešte na pečivo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2 lyžice s otvorom, materiál nerez, dĺžka min. 22 cm ks 10
 32. Nôž kuchynský univerzálny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dlžka čepele min.150 mm, materiál rúčky plast, materiál čepele oceľ, vhodné do umývačky riadu ks 30
 33. Lopár drevený
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
materiál drevo, rozmery min. 280x120x10 mm, s úchytom ks 20
 34. Doska na krájanie stredná PVC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
mareriál PVC, vhodná do umývačky riadu, rozmery min. 30x20cm, resp. min. Ø 27 cm. ks 20
 35. Hrniec 3,0 l s pokrievkou z kvalitnej ocele
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem: 3l, materiál: nehdzavejúca oceľ, dvojité dno, na všetky typy sporákov, vhodné do umývačky riadu ks 10
 36. Hrniec 2,0 l s pokrievkou z kvalitnej ocele
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem: 2l, materiál: nehdzavejúca oceľ, dvojité dno, na všetky typy sporákov, vhodné do umývačky riadu ks 10
 37. Pokrievka na hrniec univerzálna 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ø 22 cm, materiál: sklo, evkivalent: nerez ks 5
 38. Pokrievka na hrniec univerzálna 2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ø 24 cm, materiál: sklo, evkivalent: nerez ks 5
 39. Chňapka univerzálna
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
materiál: textil, s magnetom ks 10
 40. Odkvapkávač na riad
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
materiál. PVC, rozmery: min. 40x45 cm ks 20
 41. Kryt na tanier do mikrovlnovej rúry
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ø spodný okraj 28 cm ks 10
 42. Košík na pečivo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmery: min. 350x240x120 cm, materiál: PVC, farba biela ekvivalent svetlé odtiene ks 30
 43. Džbánová termoska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vákuová termoska z nehrdzavejúcej ocele na horúce alebo studené nápoje. Objem: min. 1,0 l max. 2,0 l ks 10
 44. Lievik plastový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
veľkosť: Ø vrchnej časti min 10 cm, materiál: PVC ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode v predpokladaných množstvách, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto dohody.
1.1 Tovarom pre účely tejto dohody sú "jedálenské vybavenie pre stravovanie pacientov " (ďalej len "tovar"), ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody. Množstvá jednotlivých položiek sú uvedené ako predpokladané.
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu dohody, v zmysle OPEP.
2.1 Dodávateľ môže nahradiť požadovanú dokumentáciu v bode 2. predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky objednávateľa na tovar uvedený v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody". V tomto prípade, je dodávateľ povinný predložiť katalógový list/technický list/produktový list všetkých ním ponúkaných tovarov v súlade s bodom 4.
2.2 Objednávateľ posúdi predložený "návrh plnenia dodávateľa" a najneskôr do troch (3) pracovných dní, odo dňa uzatvorenia dohody, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v bode 2. a 2.1., objednávateľ si vyhradzuje právo od dohody odstúpiť.
3. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok:
a) predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky objednávateľa na predmet dohody alebo
b) predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre, hodnoty a vlastnosti tovaru ako sú uvedené požiadavky objednávateľa na predmet dohody alebo
c) predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu dohody, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatia ekvivalentu a
d) prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu dohody.
3.1 Ak dodávateľom predložený ekvivalent nebude spĺňať požiadavky na tovar uvedený vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od dohody z dôvodu podstatného porušenia dohody.
4. Dodávateľ je povinný do troch (3) pracovných dní od dňa uzatvorenia dohody, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu, elektronicky - e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa, povinné náležitosti dohody - doklady a dokumenty vo formáte .PDF (odporúčaný formát):
a) Kalkuláciu ceny dohody t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody", v ktorej uvedie:-jednotkovú cenu v EUR bez DPH za MJ, sadzbu DPH v %, celkovú cenu v EUR bez DPH za predpokladaný počet MJ, celkovú cenu v EUR s DPH za predpokladaný počet MJ. Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť v zhodná s celkovou cenou uzatvorenej dohody, uvedenej v čl. IV - Zmluvná cena.
Jednotlivé položky v kalkulácií môže dodávateľ zaokrúhliť na max. štyri (4) desatinné čísla, pričom výsledná celková cena v EUR bez DPH za predmet dohody a celková cena v EUR s DPH za predmet dohody musia byť zaokrúhlené ma dve (2)desatinné miesta. Vzor kalkulácie ceny dohody je Prílohou č. 1 Kalkulácia ceny.
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu dohody v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresu, telefónne číslo, pracovná pozícia.
c) Prospektový materiál/katalógový list/technický list (ďalej len "doklad") v slovenskom resp. českom jazyku, ním ponúkaného tovaru (každej položky) s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ním ponúkaných tovarov, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru. Tento doklad dodávateľ nepredkladá v prípade, že ho predložil v návrhu plnenia predmetu dohody v čase uzatvorenia dohody.
d) Čestné vyhlásenie dodávateľa, ktoré je Prílohou č. 2 Čestné vyhlásenie dodávateľa - vyplnený a podpísaný dokument vo formáte .PDF
4.1 Dodávateľ môže nahradiť doklady/dokumenty uvedené v bode 4.písm. c), v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa podmienky určené objednávateľom a doklady/dokumenty sú dostupné vo verejne prístupných elektronických databázach. Dodávateľ v čestnom vyhlásení uvedie webový link pre položku, ktorej podmienky preukazuje čestným vyhlásením a objednávateľ si tieto informácie overí sám.
4.1.1 V prípade, ak objednávateľ identifikuje nezrovnalosti alebo nejasnosti v informáciách alebo dôkazoch, ktoré dodávateľ poskytol v čestnom vyhlásení podľa bodu 4.1, objednávateľ požiada o doplnenie (dokladov, dokumentov a pod.) a dodávateľ je povinný predložiť doklady/dokumenty vo forme naskenovaných dokladov/dokumentov vo formáte PDF.
4.1.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadania a doručenia bezplatnej vzorky k tovaru, ktorý ponúka dodávateľ. Vzorku tovaru je dodávateľ povinný doručiť kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa zaslania žiadosti o predloženie vzorky objednávateľom, do sídla objednávateľa. Všetky náklady spojené s poskytnutím vzorky (náklady na tovar, dopravu, balenie a pod.) znáša dodávateľ.
4.2 Objednávateľ posúdi doklady/dokumenty podľa bodu 4. , 4.1 a 4.1.2 (v prípade, že objednávateľ žiadal predloženie vzorky k tovarom) a najneskôr do troch (3) pracovných dní zašle dodávateľovi informáciu o splnení alebo nesplnení predložených povinných náležitostí dohody. V prípade nesplnenia objednávateľom zadaných povinných náležitostí dohody dodávateľom alebo ich nedoručenia v stanovenom termíne, objednávateľ uvedie dôvody a je oprávnený odstúpiť od dohody.
5. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody resp. do vyčerpania finančného limitu dohody uvedeného v čl.IV. "Zmluvná cena" tejto dohody, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Množstvá jednotlivých položiek tovaru uvedených v tejto dohode sú predpokladané a pre objednávateľa nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo odobrať množstvo tovaru v závislosti od svojich prevádzkových potrieb za podmienky, že sa tým neprekročí finančný limit uvedený v tejto dohode a jednotkové ceny tovarov budú zachované počas plnenia dohody.
6. Dodávka predmetu dohody sa bude realizovať na základe písomných čiastkových objednávok objednávateľa vystavených a zasielaných elektronickou formou poverenou osobou objednávateľa, s termínom dodania tovaru najneskôr do štyroch (4) pracovných dní od dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. Za termín doručenia e-mailovej objednávky sa považuje deň odoslania e-mailovej objednávky objednávateľom. V objednávke poverená osoba objednávateľom uvedie konkrétnu jednotlivú dodávku - druh a množstvo tovaru.
Dátum a čas doručenia tovaru si zmluvné strany dohodnú dva (2) pracovné dni vopred, elektronickou formou. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru v pracovné dni, v čase od 08:00 - 14:00 hod.
6.1 Dodávateľ berie na vedomie, že objednanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto dohode nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v uvedenom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom a ani nezakladá žiadne ďalšie práva dodávateľa. Objednávky tovaru sa zakladajú výlučne na aktuálnych prevádzkových potrebách objednávateľa.
6.2 Dodávateľ je povinný počas trvania tejto dohody informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov podstatných pre plnenie tejto dohody, najmä však o zmenách údajov týkajúcich sa tovaru - napr. zmena názvu tovaru, ukončená výroba tovaru, a pod., príp. iná podstatná zmena dodávaných tovarov.
6.3 V prípade, ak počas platnosti dohody bude ukončená výroba niektorého z druhov tovaru, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný tovar s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal tovar, ktorého výroba bola ukončená (ďalej len "náhradný tovar"). Táto skutočnosť musí byť doložená oficiálnym vyhlásením výrobcu a dodávateľ je povinný tento doklad predložiť objednávateľovi. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného tovaru, ktorého výroba bola ukončená.
7. Súčasťou predmetu dohody sú služby spojené s dodaním tovaru, t. j. najmä zabezpečenie kompletizácie tovaru, jeho dopravy a vyloženia na mieste dodania. Všetky náklady spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia a všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť celkovú cenu dohody o náklady spojené s riadnym, vecným a funkčným dodaním tovaru objednávateľovi.
8. Miestom dodania predmetu dohody je pracovisko objednávateľa: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Sklad všeobecného materiálu, Tr. SNP 1, 040 11 Košice
9. Objednávateľ zabezpečí prístup do priestorov určených ako miesto dodania podľa bodu 8. pre osoby poverené dodávateľom na čas, nevyhnutne potrebný na dodanie predmetu dohody.
10. Dodávateľ je povinný pri každej dodávke tovarov, v dodacom liste uviesť okrem povinných náležitostí aj číslo dohody a číslo čiastkovej objednávky, dodané druhy tovarov a ich množstvo. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedeného v bode 8. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ pri dodaní tovaru.
11. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru do prepravného obalu, ktorý sa nesmie poškodiť pri preprave, manipulácií a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu.
11.1 Dodanie tovaru v inom ako kompletnom stave a/alebo v inom ako požadovanom množstve a/alebo neroztriedený a/alebo nezabalený podľa požiadaviek objednávateľa sa považuje za porušenie dohody. Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi tovar, ktorého záruka je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom.
11.2 Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, kompletný, vyrobený zo zdravotne a hygienicky nezávadného potravinového obalu zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Predávajúci sa zaväzuje, že dodaný tovar je certifikovaný, schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeob. záväzným právnym predpisom.
11.3 Objednávateľ požaduje aby balenie dodaného tovaru obsahovalo min. označenie - názov tovaru, počet kusov v balení.
12. Po riadnom dodaní tovaru je dodávateľ povinný vystaviť faktúru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru. Vystavenú faktúru je povinný doručiť v písomnej forme do sídla objednávateľa a v elektronickej forme, v čitateľnom formáte (PDF) je povinný doručiť ihneď po vystavení elektronicky na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk.
13.Splatnosť faktúr je v zmysle ustanovenia § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa.
13.1 V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti alebo ak bude faktúra vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5%, v neprospech ceny podľa tejto dohody,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou.
14.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do piatich (5) pracovných dní od zistenia nižšej ceny podľa bodu 14.tejto dohody, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom, ktorého bude upravená cena zistená postupom podľa bodu 14 tejto dohody.
15. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode od akéhokoľvek dodávateľa (t. j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto dohody), objednávateľ po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k rokovaniu o ďalšom postupe vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom, ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.).
V prípade, ak sa účastníci dohody podľa predchádzajúcej vety nedohodnú na spoločnom návrhu ďalšieho postupu, objednávateľ si vyhradzuje právo dohodu vypovedať v 1-mesačnej lehote. Výpovedná lehota začína plynúť od prvého (1.) kalendárneho dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená objednávateľom a skončí sa uplynutím posledného kalendárneho dňa príslušného mesiaca.
15.1 Objednávateľ za účelom zistenia aktuálnej ceny tovaru, za ktorú je možné tovar aktuálne na trhu obstarať, je oprávnený vykonať v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní prieskum trhu.
15.1.1 Prieskum trhu podľa bodu 15.1 musí byť realizovaný prostredníctvom minimálne 3 nezávislých ponúk na tovar, resp. na jeho jednotlivé položky, pričom obdobím, za ktoré sa ceny porovnávajú, je obdobie troch (3) mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu ceny za opakované plnenie, ktoré budú predmetom písomnej objednávky objednávateľa. Ponuky, ktoré je objednávateľ oprávnený posudzovať v rámci prieskumu trhu, musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto dohode. O prieskume trhu je objednávateľ povinný vytvoriť písomnú dokumentáciu.
15.1.2 V prípade, ak sú ceny na trhu nižšie ako cena tovaru položiek tovaru, ktorú dodávateľ predložil v súlade s bodom 4, je dodávateľ povinný rokovať s objednávateľom o znížení ceny na sumu priemeru medzi troma (3) najnižšími cenami zistenými na trhu, a to bezodkladne na základe písomnej výzvy objednávateľa, najneskôr však do siedmych (7) kalendárnych dní po doručení takejto výzvy, ak sa účastníci dohody nedohodnú inak.
15.1.3 V prípade, ak sa účastníci dohody dohodnú na znížení ceny predmetu tejto dohody na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu podľa ustanovení tohto článku dohody, príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, sú povinné uzavrieť bezodkladne, najneskôr v lehote 7 kalendárnych dní odo dňa uskutočnenia rokovania podľa bodu 15.1.2, písomný dodatok k tejto dohode, ktorým sa upraví Príloha č. 1 Kalkulácia ceny v súlade s dohodou účastníkov dohody.
15.1.4 V prípade, ak sa účastníci dohody nedohodnú na znížení ceny predmetu tejto dohody na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu, príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, alebo v prípade, ak dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá predmet tejto dohody za cenu určenú prieskumom trhu, alebo v prípade márneho uplynutia lehoty podľa bodu 15.1.2 , je objednávateľ oprávnený dohodu vypovedať v 1-mesačnej lehote.
16. Pri uplatnení zodpovednosti dodávateľa za vady dodaného tovaru sa postupuje v zmysle ustanovení § 422 až § 442 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
17. Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom jeho požiadavkám, je objednávateľ oprávnený v lehote do troch (3) pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho požiadavkám uvedeným objednávke.
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa. Všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ.
18. Objednávateľ je povinný vady tovaru písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr však do uplynutia záručnej doby, ktorá je určená výrobcom tovaru. Záruka sa nevzťahuje na nedostatky a vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou s tovarom. V prípade reklamácie tovaru objednávateľom je dodávateľ povinný oprávnenú reklamáciu vyriešiť do troch pracovných dní, najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa oznámenia objednávateľa o zistených vadách na tovare.
19. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
20. V prípade porušenia bodu 19. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% ( slovom:" desať percent ) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Uplatnenie majetkových sankcií podľa tejto zmluvy nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody.
21. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100 EUR (slovom: jedensto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v Osobitných požiadaviek na plnenie tejto dohody.
22. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto dohody ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
23. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
24. Poskytovateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z tejto dohody. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov.
24.1 Povinnosť zachovávať mlčanlivosť platí aj po skončení trvania dohody. V opačnom prípade objednávateľovi zodpovedá za škodu, ktorá objednávateľovi vznikla porušením tejto povinnosti.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 90 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

17 279,95

17 279,95

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu dohody, v zmysle OPEP.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.10.2023 13:19

02.11.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 263
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.10.2023 12:05 - Vstupná ponuka 17 279,00 € Cena bez DPH
02.11.2023 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka 17 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS