17080762
Základná škola Michalovce Krymská 5
Krymská 5, Michalovce, 07101, SVK
44602731
Elektroservis VV, s.r.o.
Čemernianska 50, Vranov nad Topľou, 09303, SVK
Smažiaca panvica plynová 120l - nerezová vaňa
Plynová smažiaca panvica vyklopná nerezová 120 litrová
Tovar, Služba
1. Plynová smažiaca panvica 120 l/nerezová
|
|
---|---|
Funkcia |
Výklopná smažiaca panvica určená pre tepelnú úpravu potravín smažením v oleji alebo dusením vo vode. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
plynová výklopná nerezová panvica | kus | 1 | ||
rozmer panvice šírka | mm | 1200 | 1250 | |
rozmer panvice hĺbka | mm | 900 | 950 | |
rozmer panvice výška | mm | 900 | 950 | |
napätie pre elektr. sieť | V | 220 | ||
príkon plyn | kW | 20,4 | ||
objem panvice | l | 120 | ||
rozmer vane šírka | mm | 1100 | ||
rozmer vane hĺbka | mm | 560 | 610 | |
možnosť regulácie výšky zariadenia | mm | 0 | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
prevedenie vane - boky vane / dno vane | nerezové / nerezové zdravotne nezávadné |
sklápanie | ručné mechanické |
regulácia teploty | 50-300°C |
piezo zapaľovanie | áno |
prívod vody (napúšťanie vody do vane) | áno |
odklopné veko | nerezové |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar a preniesť na neho vlastnícke právo k tovaru za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je 1 ks smažiacej plynovej panvice, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodať originálny, nepoužitý a nerepasovaný tovar podľa hore uvedenej špecifikácie. |
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť vyhlásenie o zhode, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.), záručný list, preberací protokol. |
Odborné pripojenie panvice k plynovej prípojke pracovníkom s oprávnením pre montáž plynových zariadení. |
Súčasťou preberacieho protokolu o uvedení do prevádzky je: typ zariadenia, výrobca, krajina pôvodu, výrobné číslo, dátum zaškolenia. |
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava na miesto plnenia, vyloženie, vybalenie, inštalácia (technikom so špeciálnym oprávnením) v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti, prevádzkyschopnosti a zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov (min. 1 osoby) objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
Podmienkou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielov. |
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy mailom resp. telefonicky (v pracovných dňoch). |
Záručný servis s nástupom na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy v pracovných dňoch. Ak nedôjde k oprave do 48 hodín môže Dodávateľ ponúknuť náhradné riešenie po dohode s Objednávateľom. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, cla, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, montážou nového zariadenia uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru po kontrole dokumentov, ktoré majú byť súčasťou dodania tovaru a poskytnutí služieb tvoriacich predmet zmluvy (vrátane uvedenia tovaru do prevádzky, zaškolenia a pod.), potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od vystavenia protokolu o nezrovnalosti, ak objednávateľ nestanoví dlhšiu lehotu. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku, po dodaní a prevzatí tovaru oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru. Splatnosť faktúry min. 30dní. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:a) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu. |
V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Objednávateľ je oprávnený nezaplatiť a vrátiť tovar, ako i odstúpiť od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality. Vrátenie tovaru na náklady dodávateľa. |
Krymská č. 5, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
01.11.2023 13:00 — 15.11.2023 13:00
1,00 zákazka
5 000,00
4 166,66
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2023 13:05
25.10.2023 09:00
25.10.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.10.2023 17:17 - Vstupná ponuka | 4 992,00 | € | Cena s DPH |
24.10.2023 12:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 952,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: