• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2023 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2023 09:50

Detail zákazky Z202311736

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2023 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2023 09:50

Základné údaje

Z202311736

OF-280714

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8504922

Objednávateľ

17080762

Základná škola Michalovce Krymská 5

Krymská 5, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

44602731

Elektroservis VV, s.r.o.

Čemernianska 50, Vranov nad Topľou, 09303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Smažiaca panvica plynová 120l - nerezová vaňa

Plynová smažiaca panvica vyklopná nerezová 120 litrová

  • 39314000-6 - Priemyselné vybavenie kuchýň
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 39310000-8 - Zariadenia hromadného stravovania
  • 39312200-4 - Zariadenia závodných jedální

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plynová smažiaca panvica 120 l/nerezová
Funkcia
Výklopná smažiaca panvica určená pre tepelnú úpravu potravín smažením v oleji alebo dusením vo vode.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
plynová výklopná nerezová panvica kus 1
rozmer panvice šírka mm 1200 1250
rozmer panvice hĺbka mm 900 950
rozmer panvice výška mm 900 950
napätie pre elektr. sieť V 220
príkon plyn kW 20,4
objem panvice l 120
rozmer vane šírka mm 1100
rozmer vane hĺbka mm 560 610
možnosť regulácie výšky zariadenia mm 0 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prevedenie vane - boky vane / dno vane nerezové / nerezové zdravotne nezávadné
sklápanie ručné mechanické
regulácia teploty 50-300°C
piezo zapaľovanie áno
prívod vody (napúšťanie vody do vane) áno
odklopné veko nerezové
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar a preniesť na neho vlastnícke právo k tovaru za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je 1 ks smažiacej plynovej panvice, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodať originálny, nepoužitý a nerepasovaný tovar podľa hore uvedenej špecifikácie.
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť vyhlásenie o zhode, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.), záručný list, preberací protokol.
Odborné pripojenie panvice k plynovej prípojke pracovníkom s oprávnením pre montáž plynových zariadení.
Súčasťou preberacieho protokolu o uvedení do prevádzky je: typ zariadenia, výrobca, krajina pôvodu, výrobné číslo, dátum zaškolenia.
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava na miesto plnenia, vyloženie, vybalenie, inštalácia (technikom so špeciálnym oprávnením) v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti, prevádzkyschopnosti a zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov (min. 1 osoby) objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu.
Podmienkou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielov.
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy  mailom resp. telefonicky (v pracovných dňoch).
Záručný servis s nástupom na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy v pracovných dňoch. Ak nedôjde k oprave do 48 hodín môže Dodávateľ ponúknuť náhradné riešenie po dohode s Objednávateľom.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, cla, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, montážou nového zariadenia uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru po kontrole dokumentov, ktoré majú byť súčasťou dodania tovaru a poskytnutí služieb tvoriacich predmet zmluvy (vrátane uvedenia tovaru do prevádzky, zaškolenia a pod.), potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od vystavenia protokolu o nezrovnalosti, ak objednávateľ nestanoví dlhšiu lehotu.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku, po dodaní a prevzatí tovaru oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru. Splatnosť faktúry min.  30dní.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:a) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny  v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH.
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu.
V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.
Objednávateľ je oprávnený nezaplatiť a vrátiť tovar, ako i odstúpiť od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality. Vrátenie tovaru na náklady dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Krymská č. 5, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

01.11.2023 13:00 — 15.11.2023 13:00

1,00 zákazka

5 000,00

4 166,66

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.10.2023 13:05

25.10.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2023 17:17 - Vstupná ponuka 4 992,00 € Cena s DPH
24.10.2023 12:45 - Najvýhodnejšia ponuka 4 952,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS