30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36777889
BAMIDA s.r.o.
Košická 28, Prešov, 08001, SVK
ND do prívesov a návesov
náhradné diely, príves, náves, konštrukčný-materiál, preglejka, podlaha
Tovar, Služba
1. Preglejka vodovzdorná protišmyková BREZA
|
|
---|---|
Funkcia |
12 ks nová, nepoužívaná Preglejka vodovzdorná protišmyková BREZA, rozmer 21x1250x2500 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 12 | ||
Hrúbka | mm | 21 | ||
Dĺžka | mm | 2500 | ||
Šírka | mm | 1250 | ||
Počet vrstiev: | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ preglejky: | Protišmyková |
Drevina plošného materiálu: | Breza |
Určenie: | vonkajšie použitie |
Trieda kvality: | 1 |
Použitie: | Ložná plocha na prevoz materiálu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predloženie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje predloženie povolenia na obchodovanie s vojenským materiálom v zmysle zákona č. 392/2011 Z.z. o obchodovaní s výrobkami obranného priemyslu a o zmene a doplnení niektorých zákonov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predloženie bezpečnostných listov výrobkov (dokumentácie MSDS) do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v súvislosti s účinnosťou zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) prišlo ku zmene ustanovení zákona týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným označením normy, nakoľko Objednávateľom požadovaný typ normy môže byť v inom štáte definovaný inou normou. |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry. |
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru s podpisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
20.11.2023 07:00 — 01.12.2023 15:00
1,00 zákazka
1 879,97
1 566,64
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.10.2023 14:09
24.10.2023 14:30
24.10.2023 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.10.2023 14:21 - Vstupná ponuka | 1 879,96 | € | Cena s DPH |
24.10.2023 14:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 879,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: