• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2023 13:28
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2023 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2023 09:55

Detail zákazky Z202311666

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2023 13:28
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2023 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2023 09:55

Základné údaje

Z202311666

OF-280623

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8504832

Objednávateľ

00738263

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné ochranné pracovné prostriedky

pracovné rukavice, jednorazové rukavice, zástera, okuliare, ochranný štít, štuple do uší

  • 18424000-7 - Rukavice
  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 33141420-0 - Chirurgické rukavice
  • 33735100-2 - Ochranné okuliare
  • 35113490-0 - Ochranný plášť
  • 18444000-3 - Ochranné pokrývky hlavy
  • 18331000-8 - Tričká s krátkym rukávom
  • 35113440-5 - Reflexné vesty
  • 18143000-3 - Ochranný výstroj
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranné pracovné prostriedky a pracovné potreby
Funkcia
ochranné pracovné prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mikroténové rukavice jednorázové, veľkosť L, 12 my 100ks/BAL. bal 300
Päťprstové ochranné rukavice z nitrilového kaučuku /GREBE/ veľkosť 10 alebo ekvivalent pár 345
Protichemické latexové rukavice HS 05-001 pár 400
Rukavice pracovné textilné povrstvené, pletené, bezšvové, polyesterové s tenkou vrstvou polyuretánu v dlani a na prstoch a pružnou manžetou EN 388-mechanické riziká: 4131 veľkosť 9 pár 400
Rukavice pracovné textilné povrstvené, pletené, bezšvové, polyesterové s tenkou vrstvou polyuretánu v dlani a na prstoch a pružnou manžetou EN 388-mechanické riziká: 4131 veľkosť 10 pár 100
Rukavice pracovné textilné povrstvené, pletené, bezšvové, polyesterové s tenkou vrstvou polyuretánu v dlani a na prstoch a pružnou manžetou EN 388-mechanické riziká: 4131 veľkosť 11 pár 100
Antivibračné rukavice z umelého semišu v dlani, Spandexu na chrbte s chráničmi kĺbov, s dvojitou sťahovacou manžetou na suchý zips, s gélovými antivibračnými vankúšikmi na exponovaných miestach pár 6
UNIVERSAL, kyselinovzdorné rukavice. Rukavice šité z bavlneného úpletu, máčane v PVC s obsahom nitrilu, s posypom granulovaného PVC v dlani, odolené mechanickým a chemickým rizikám, v celkovej dĺžke cm 65 (s návlekom na paži) ks 4
UNIVERSAL, kyselinovzdorné rukavice. Rukavice šité z bavlneného úpletu, máčane v PVC s obsahom nitrilu, s posypom granulovaného PVC v dlani, odolené mechanickým a chemickým rizikám, v celkovej dĺžke cm 45 (s návlekom na paži) ks 10
Kuchárske topánky protišmykové poltopánky, biele, veľkosti: č. 43 - 5 párov, č. 44 - 5 párov pár 10
Kuchárske topánky protišmykové vysoké, biele, veľkosti:  č. 40 - 8 párov, č. 41 - 10 párov, č. 42 - 20 párov, č. 43 - 20 párov, č. 44 - 20 párov, č. 45 - 10 párov, č. 46 - 5 párov, č. 48 - 5 párov, č. 50 - 2 párov pár 100
Čižmy s bielym povrchom, vhodné pre potravinársky priemysel, podrážka z PVC sivej alebo modrej farby, bez oceľovej špičky, veľkosti  č. 43 - 6 párov, č. 44 - 8 párov, č. 45 - 6 páry, č. 46 - 5 páry pár 25
Ochranné okuliare číre s polykarbonátovým zorníkom, možnosť nosiť aj cez dioptrické okuliare s priamym vetraním, norma EN 166 ks 100
Ochranné slúchadlá vyrobené z ABS materiálu, penou plnené vankúšiky na potlačenie hluku ks 10
Zástera mikroténová jednorázová  100ks/bal bal 200
Gumená zástera biela, šnúrovacia, polyuretánová, šírka 100cm, hrúbka materiálu 350 μm, dĺžka 140cm ks 46
Celokoženná zástera s nastaviteľnými popruhmi, predné vrecko na zapínanie na suchý zips ks 2
Koženné gamaše s remienkami, určené pre zváračov, materiál hrubá brúsená koža pár 4
Štuple do uší jednorázové, PU penové ,tvarovateľné s oblým zakončením, útlmom 36dB pár 200
Vesta reflexná žltá, veľkosť XL ks 400
Vesta reflexná oranžová, veľkosť XL ks 200
Blúza kuchárska pepito, veľkosť č. 54 - 35 ks, č. 56 - 25 ks ks 60
Blúza kuchárska biela, veľkosť č. 54- 5 ks, č. 56 - 5 ks ks 10
Košeľa biela čašnícka, krátky rukáv, veľkosť L 4 ks, XL 4 ks ks 8
Košeľa biela čašnícka, dlhý rukáv, veľkosť L - 4 ks, XL - 4 ks ks 8
Nohavice kuchárske pepito, veľkosti č. 50 - 25 ks, č. 52 - 25 ks, č. 54 - 35 ks, č. 56 - 25 ks, č. 58 - 25 ks ks 135
Nohavice kuchárske biele, veľkosť č. 54 - 5 ks, č. 56 - 5 ks ks 10
Nohavice čierne čašnícke, veľkosť L - 4 ks, XL - 4 ks ks 8
Tričko krátky rukáv biele, XL ks 200
Pracovná čiapka/šiltovka/, biela, nastaviteľná veľkosť hlavy ks 100
Chňapky do kuchyne vyrobené z ohňovzdornej bavlny, teplotná odolnosť do 350°C ks 40
Gelový chránič kolien pár 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme zadať jednotkovú cenu s DPH za tovar zaokrúhlenú maximálne na dve desatinné miesta.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry
Lehota splatnosti faktúry je 21 dní od doručenia
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 12 resp. 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita tovaru, 2.nebude dodržaná lehota dodania tovaru, 3.nebude dodržaná cena a množstvo objednaného tovaru
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody " podľa potreby."
Predmet zmluvy bude v priebehu platnosti zmluvy realizovaný plneniami strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet kúpy uvedený v technickej špecifikácií tejto zmluvy spoločne s dokladmi, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie predmetu kúpy a ktorými sú dodací list so základnými údajmi o dodávke, s označením obalového materiálu v slovenskom jazyku.
Cena za dodanie predmetu kúpy je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za danú položku obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky -(pokračovanie v nasl. riadku)
Platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach.
Vzhľadom na to, že potreba pravidelných dodávok tovarov, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy je predpokladaná (množstvo MJ), vyhradzuje si objednávateľ právo považovať ju za nezáväznú. Skutočná potreba pravidelných dodávok tovarov (MJ) bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa, maximálne však do výšky vyčerpania zmluvnej ceny.
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
V prípade, že bude potreba, pokračovanie pravidelných dodávok tovarov (MJ) objednávateľa nižšia ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká poskytovateľovi automaticky nárok na poskytnutie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto zmluvy a ani nárok na náhradu škody a odstúpenie od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 22/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný na vyžiadanie predložiť Objednávateľovi kópiu oprávnenia na poskytovanie plnenia, ktoré je predmetom uzatvorenej Zmluvy (úradne overenú) do 3 dní pracovných dní po uzavretí Zmluvy.
Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia.
Termín dodania tovaru je povinný ohlásiť Objednávateľovi deň vopred. Dodanie je možné vykonať len v pracovné dni od 08.00 h do 14.00 h.
Dodávateľ je povinný dodať spolu s tovarom karty bezpečnostných údajov v súlade s príslušnými právnymi predpismi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce n/Parnou, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12

3 542,00 ks, bal, pár

13 830,00

11 525,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.10.2023 13:28

26.10.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 765
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2023 13:35 - Vstupná ponuka 13 830,00 € Cena s DPH
19.10.2023 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka 13 828,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS