• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2023 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2023 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2023 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2023 14:35

Detail zákazky Z202311628

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2023 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2023 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2023 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2023 14:35

Základné údaje

Z202311628

OF-280395

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8478567

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

36030848

DYNEX Servis spol. s r.o.

Nové Kalište 17, Banská Bystrica, 97404, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Platničkový reader s premývačkou a PC vybavením

reader, prístroj, vyhodnocovanie testov

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Platničkový reader s premývačkou a PC vybavením
Funkcia
FOTOMETER S UV-VIS absorbanciou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Platničkový reader s premývačkou a PC vybavením set 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
platničkový reader + platničková premývačka Automatic 4 + riadiaci notebook vyžaduje sa
štandardné filtre prípadne monochromátor
viac pozíc pre filtre možný merací rozsah 340 – 740 nm
nastaviteľná vlnová dĺžka voliteľné štandardné filtre s vlnovou dĺžkou 365, 405, 450 a 630 nm
meranie: endpoint, kinetika, vysokorýchlostné 12 kanálové odčítanie
formát platní: prioritne 96 jamkové prípadne aj iný formát
zabezpečenie laboratórnej teploty pri meraní (chladenie) vyžaduje sa
nastaviteľné trepanie platní lineárne prípadne orbitálne vyžaduje sa
komplexný software pre analýzu dát, zber dát pomocou PC cez USB rozhranie vyžaduje sa
samostatný PC s príslušenstvom, možnosť napojenia na Laboratórny informačný systém vyžaduje sa
certifikát CE IVD vyžaduje sa
inštalácia prístroja vrátane zaškolenia pracovníkov  v počte minimálne 3 osôb vyžaduje sa
súčasťou dodania aj premývačka mikrotitračných platní - plne automatická premývačka ELISA platní, kompatibilná s prístrojom, programovanie premývacích protokolov, 4 premývacie hlavy vyžaduje sa
záruka 24 mesiacov, záručný servis
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena zahŕňa náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním tovaru (cena stovaru, doprava, vyloženie a naloženie tovaru, vynesenie na požadované poschodie) na miesto plnenia. Náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky musia byť premietnuté do jednotkovej ceny tovaru.
2. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 13: 00 hodiny. O čase a dátume dodania tovaru bude dodávateľ informovať vopred kontaktnú osobu, uvedenú na objednávke. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie počas pracovných dní.
3. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa.
4. Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení.
5. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
6. Dodávateľ je povinný do 2 dní od zverejnenia zmluvy predložiť popis predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: názov tovaru, typ, výrobca, vyobrazenie ponúkaného tovaru (prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať), opis technických parametrov, rozpis ceny tovarov podľa jednotkových cien bez DPH aj s DPH so zaokrúhlením na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
7. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. Ekvivalent však musí mať minimálne porovnateľné, alebo lepšie technické parametre.
8. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať, len po odsúhlasení objednávateľom.
9. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty k ekvivalentného tovaru a do 3 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
10. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, alebo v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požadovanú všeobecnú, funkčnú a technickú špecifikáciu, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
11. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
12. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
13. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

26.10.2023 08:00 — 05.12.2023 13:00

1,00 sada

9 000,00

9 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.10.2023 13:41

23.10.2023 13:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2023 14:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 214
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.10.2023 08:24 - Vstupná ponuka 9 000,00 € Cena bez DPH
23.10.2023 08:24 - Najvýhodnejšia ponuka 9 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS