• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2023 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2023 08:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2023 08:15

Detail zákazky Z202311613

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2023 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2023 08:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2023 08:15

Základné údaje

Z202311613

OF-280570

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8478551

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45329478

ŠTÝL EU s.r.o.

Vyšný Kazimír 23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba poľnohospodárskych strojov a zariadení

krovinorez

  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby
  • 50800000-3 - Rôzne opravárske a údržbárske služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a údržba poľnohospodárskych strojov a zariadení
Funkcia
Oprava a údržba poľnohospodárskych strojov a zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Normohodina nH 20
STIGA  SB 51 DS ks 1
HUSGWARNA 333 R ks 1
HUSGWARNA 232RD ks 1
SOLO BY ALKO ks 1
RIWAL - PRO ks 1
STIHL 460FC ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
STIGA SB 51 DS - prevodová hlava na krovinorez                                                                                                                            - vzduchový filter
HUSGWARNA 333 R - komplet karburátor ;  - vzduchový filter ; - plynové lanko
HUSGVARNA 232 RD - plynové lanko s rukoväťou; - vzduchový filter
SOLO BY ALKO - 2x vzduchový filter
RIWAL - PRO ( modelové číslo: PB41A1501052B) - unášač žacej hlavy; - vzduchový filter
STIHL 460 FC - odstredivá spojka;   - unášač žacej hlavy
Diagnostika poruchy, vykonanie opráv a výmena náhradných dielov áno
Základné ošetrenie, kompletný servis, funkčná skúška v záťaži áno
obsah údržbových opráv diagnostika, čistenie, nastavenie, namazanie, strojárske opracovanie súčiastok, výmena oleja, opotrebovaných súčiastok, motorov, remeňov a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste
Obsah opráv podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov
Vyžaduje sa originalita náhradných dielov áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia: Nemšová
Účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu.
Zabezpečenie odvozu stroja alebo zariadenia, v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa.
Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
Preberanie a odovzdávanie strojov a zariadení medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia stroja alebo zariadenia servisom dodávateľa a dátum prevzatia opraveného stroja alebo zariadenia.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s §2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním tej - ktorej služby.
Celková fakturovaná cena za opravu  zariadenia predstavuje násobok jednotkovej ceny práce a skutočnej doby opravy v hodinách zaokrúhlenej na jednu desatinu hodiny a ceny náhradných dielov, spotrebného materiálu použitého pri oprave.
V prípade, ak sa oprava zariadenia nebude vykonávať v mieste plnenia, stanoví zhotoviteľ celkovú cenu za opravu zariadenia, ktorú odsúhlasí objednávateľ na zápise o odovzdaní a prevzatí strojového zariadenia.
V prípade, ak sa zhotoviteľ a objednávateľ nedohodnú na celkovej cene za opravu zariadenia alebo táto oprava bude nerentabilná alebo zariadenie bude neopraviteľné, zhotoviteľ je to povinný uviesť na zápise o odovzdaní a prevzatí zariadenia. V tom prípade zhotoviteľovi náleží odplata vo výške násobku jednotkovej ceny práce a skutočnej doby opravy zariadenia zaokrúhlenej na desatinu hodiny.
Za dobu opravy  zariadenia sa v tomto prípade považuje identifikácia poruchy, návrh celkovej ceny za opravu  zariadenia resp. odôvodnenie nerentabilnosti alebo neopraviteľnosti zariadenia.
Pred vykonaním opravy zhotoviteľ vypracuje predbežnú cenovú a časovú kalkuláciu. Následne zhotoviteľ zašle objednávateľovi na odsúhlasenie predbežnú cenovú a časovú kalkuláciu. Opravy podľa tejto dohody bude možné realizovať len na základe objednávateľom písomne odsúhlasenej predbežnej cenovej a časovej kalkulácie
Objednávateľ sa zaväzuje umožniť zhotoviteľovi vykonanie opráv a poskytnúť mu potrebnú súčinnosť. Objednávateľ je oprávnený vykonať kontrolu opráv, a to v ktorejkoľvek fáze.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
Zhotoviteľ musí vykonať záznam o vykonaní servisu/opravy  do prevádzkovej dokumentácie zariadení.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín, potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely.
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Maximálny finančný limit na servis poľnohospodárskych strojov a zariadení, vrátane diagnostiky závad, dodávky a montáže náhradných dielov je 1 860,00 EUR s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej Armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

24.10.2023 08:00 — 30.11.2023 13:00

1,00 normohodina

13,80

11,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.10.2023 12:44

23.10.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 364
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2023 19:37 - Vstupná ponuka 13,80 € Cena s DPH
22.10.2023 19:37 - Najvýhodnejšia ponuka 13,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS