• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2023 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2023 10:50

Detail zákazky Z202311608

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2023 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2023 10:50

Základné údaje

Z202311608

OF-280541

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8484850

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenie na tlač s príslušenstvom

tlač, kábel, príslušenstvo

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zariadenie na tlač
Funkcia
Tlač papierových dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ: Čiernobiela
Technológia: Laserová
Formát papiera: A4
Funkcie: Tlač, kopírovanie, sken,
Kvalita výtlačku, Rozlíšenie [DPI]: Max 600 x 600 dpi
Rýchlosť čiernej tlače [str./min]: 29 str.
Tlač prvej strany [sek.]: Už za 7 sek.
Maximálne mesačné zaťaženie [str/mesiac]: Max 20 000 strán
Pamäť: 64 MB
Obojstranná tlač: Automatická (štandardná,)
Automatický podávač na skenovanie: Áno
Kapacita zásobníka [ks]: Vstupný zásobník na 150 listov; Výstupný zásobník na 100 listov
Kapacita automatického podávača dokumentov: Štandardná, 40 listov
Optické rozlíšenie skenovania: až 600 dpi
Bitová hĺbka: 24 bitov
Formát ukladania naskenovaných dokumentov: JPEG, TIFF, PDF, BMP, PNG
Rozšírené funkcie skenera: Skenovanie do email
Pripojenie: 1 x USB 2.0; 1x sieťový port  Ethernet (LAN);  pripojenie vďaka dvojpásmovému pripojeniu Wi-Fi s automatickým resetom
Tlačové jazyky: PCLmS, URF, PWG
Rozmery (Š x H x V ) v mm: Min 418,0 x 308,0 x 294,4 - Max 418,0 x 467,6 x 452,8
Hmotnosť [kg]: 9,5
Podporované operačné systémy: Windows 11, 10, 8, 7       Mac OS 11.0, 10.15, 10.14, 10.13, 10.12
Obsah balenia: Tlačiareň, čierna tonerová kazeta HP LaserJet 135A (cca 700 strán), Inštalačný leták, Napájací kábel
 2. Dátový kábel
Funkcia
Prenos údajov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Dĺžka kábla m 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ prvého male konektora USB 3.0 B
Štandard prvého male konektora USB 3.2 Gen 1
Počet prvého male konektora 1 ×
Typ druhého male konektora USB-A
Štandard druhého male konektora USB 3.2 Gen 1
Počet druhého male konektora 1 ×
Zakončenie Rovné
Opletenie Balistický nylon
Vlastnosti Pozlátené konektory
Farba Čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadované parametre spĺňa napr.: Zariadenie na tlač_ HP LaserJet MFP M234 SDN; Dátový kábel_ROLINE Gold USB 3.0 SuperSpeed.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra aplikovanej matematiky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

27.10.2023 08:00 — 24.11.2023 14:00

2,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

135,24

135,24

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.10.2023 09:37

24.10.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.10.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 375
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2023 09:38 - Vstupná ponuka 135,00 € Cena bez DPH
24.10.2023 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka 135,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS