• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2023 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2023 09:25
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2023 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2023 10:15

Detail zákazky Z202311574

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.10.2023 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2023 09:25
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2023 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2023 10:15

Základné údaje

Z202311574

OF-280386

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8523545

Objednávateľ

00164381

Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky

Černyševského 50, Bratislava, 85101, SVK

Dodávateľ

31333532

ESET, spol. s r.o.

Einsteinova 24, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Antivírusový softvér

antivírusový softvérový balík

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Antivírusový softvér
Funkcia
Predmetom zákazky sú licencie na komplexnú antivírusovú ochranu serverov, koncových pracovných staníc a mobilných zariadení (Android, iOS). Početnosť zariadení je uvádzaná v tabuľke nižšie.
Predmetom zákazky je súčasne aj ročný upgrade programu a antivírusových databáz vrátane súvisiacich služieb a distribúcia do Dátového centra Objednávateľa.
Bezpečnostné riešenie pre mobilné zariadenia s operačným systémom Android musí zahŕňať ochranu pred malvérom a phishingom a funkciu Anti-Theft pre prípad straty a/alebo odcudzenia mobilného zariadenia. Vzdialenú správu Android zariadení musí byť umožnená vzdialeným prístupom. Bezpečnostné riešenie pre mobilné zariadenia s operačným systémom iOS, ktoré prostredníctvom Apple iOS Management Frameworku musí poskytovať možnosť vzdialene a centralizovane spravovať MDM politiky na iOS zariadeniach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Antivírusová ochrana koncových zariadení a serverov (min. bezpečnostné prvky a služby ako ESET PROTECT Entry alebo ekvivalent pre Microsoft Windows, Microsoft Windows Server a Linux/FreeBSD) – nelimitované licencie vrátane aktualizácií a technickej podpory na obdobie 1 roka. ks 200 000
Antivírusová ochrana koncových zariadení vrátane integrácie s emailovým klientom MS Outloock vo verziách  2010, 2013, 2016 a 2019  (min. bezpečnostné prvky a služby ako ESET PROTECT COMPLETE alebo ekvivalent) – nelimitované licencie vrátane aktualizácií a technickej podpory na obdobie 1 roka. ks 1375
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jazyk Ponúkaný produkt na komplexnú antivírusovú ochranu musí mať slovenskú, prípadne českú jazykovú verziu.
Implementácia Nasadenie ponúkanej komplexnej  antivírusovej ochrany je požadovaná do jedného mesiaca odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Implementácia Pre tento účel je požadovanou súčasťou dodávky aj zabezpečenie odbornej technickej podpory prechodu na ponúkané riešenie antivírusovej ochrany vo forme telefonických a emailových konzultácií v SJ
Implementácia a poskytnutia potrebnej dokumentácie, odporúčaní a usmernení pre implementáciu a konfiguráciu daného riešenia v slovenskom jazyku do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Ochrana koncových pracovných staníc Antivírusová ochrana musí zabezpečiť ochranu pred známymi typmi malwaru, ako aj pred spywarom a rootkitmi. Ponúkaný produkt zároveň musí disponovať integrovaným personálnym firewallom.
Ochrana koncových pracovných staníc Okrem toho je požadované, aby skenovacie jadro disponovalo aj vyspelou heuristikou, ktorá zabezpečí ochranu aj pred doteraz neznámymi a zero-day hrozbami, optimálne s možnosťou riadenia citlivosti
Ochrana koncových pracovných staníc heuristickej detekcie. Antivírusová aplikácia musí zabezpečovať skenovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej sieťovej komunikácie, vrátane HTTP. Antispamová funkcionalita nie je požadovaná.
Ochrana koncových pracovných staníc Požadovaná je ochrana používateľských nastavení heslom a musí byť plne riadená z centrálneho servera.
Ochrana koncových pracovných staníc Update/aktualizácia antivírových definícií/databáz pre všetky koncové pracovné stanice bude realizovaná z centrálneho resp. z podradených update serverov v rámci infraštruktúry pracovísk
Ochrana koncových pracovných staníc a infraštruktúry centrály.
Nastavenia Antivírusová aplikácia musí poskytovať možnosť definovania výnimiek, ktoré typy súborov, alebo ktoré adresáre a procesy majú byť neskenované.
Nastavenia Aplikácia musí ďalej umožňovať definíciu správania, aká akcia sa má vykonať s infikovaným súborom (zmazať, ponechať, liečiť automaticky a pod.)
Zaťaženie Požadované je minimálne zaťaženie systémových zdrojov koncových pracovných staníc.
Zaťaženie Ponúkaná antivírusová aplikácia s rovnakým skenovacím jadrom musí aspoň v 4 prípadoch z posledných piatich Performance Testov (testujúcich dopad antivírusového systému na výkon konc. prac. stanice)
Zaťaženie organizácie AV-Comparatives (www.av-comparatives.org) dosahovať certifikačnú známku Advanced+.
Podpora operačných systémov Ponúkaný produkt musí byť multiplatformový a podporovaný na minimálne nasledujúcich operačných systémoch: Microsoft Windows 11, 10, 8.1, 8, 7, Vista, Server, macOS, Linux, Android, iOS.
Podpora operačných systémov Ponúkaný produkt pre ochranu serverov musí byť podporovaný na nasledujúcich operačných systémoch: a) Microsoft Windows Server vo všetkých výrobcom podporovaných verziách, b) Linux
Ochrana serverov Požadovaný je identický rozsah vlastností ako pre ochranu koncových pracovných staníc a mobilných zariadení, okrem podpory personálneho firewallu a integrácie s e-mailovými klientmi.
Ochrana serverov Požadovaná je ochrana súborového systému a antivírusová ochrana pre e-mailový server podľa kvantifikovateľných technických vlastností.
Ochrana serverov Uchádzač je povinný v rámci odovzdanej dokumentácie špecifikovať všetky komunikačné porty využívané dodávaným produktom, pre možnosť včasnej identifikácie možných kolízií s už používanými aplikáciami.
Ochrana serverov Možnosť zmeny nastavenia komunikačných portov antivírusovej aplikácie je požadovaná.
Inštalácia Nástroj na centrálnu správu (licencií) bude umiestnený na serveroch dodávateľa.
Inštalácia Verejný obstarávateľa má požiadavku na priamy prístup k portálu na vytváranie licencií pre dané produkty ako aj samostatne meniť už daný rozsah pridelených licencií jednotlivým školám na tomto portáli
Správa koncových pracovných staníc Centralizovaný manažment klientov musí podporovať vytváranie adresárovej štruktúry a triedenie klientov do skupín podľa preddefinovaných kategórií.
Správa koncových pracovných staníc Musí byť podporovaný automatický import klientov z Active Directory, Manažment server musí obsahovať vhodné nástroje pre zobrazenie chránených a nechránených staníc.
Správa koncových pracovných staníc Centrálny manažment server musí umožňovať riadenie nastavení a spúšťanie úloh pre klientske stanice a to na úrovni jednotlivých staníc, ako aj hromadné nastavenie na úrovni skupín.
Inštalácia/upgrade antivírusových aplikácií na koncových pracovných staniciach Požadovaná je možnosť hromadnej inštalácie/upgrade antivírusových aplikácií koncových pracovných staníc. Inštaláciu/upgrade antivírusových aplikácií koncových pracovných staníc
Inštalácia/upgrade antivírusových aplikácií na koncových pracovných staniciach musí byť možné vykonať aj v tzv. tichom režime bez vedomia a nutnej spolupráce používateľa klientskej stanice. Ako výhoda je vnímaná možnosť automatickej
Inštalácia/upgrade antivírusových aplikácií na koncových pracovných staniciach odinštalácie konkurenčného produktu, ako súčasť inštalačného procesu.
Reporty, monitorovanie a backup Systém musí umožňovať generovanie používateľských reportov min. s nasledovným obsahom – počet chránených a nechránených staníc, počet zaznamenaných infiltrácií, stav updatovania (verzie updatov
Reporty, monitorovanie a backup podľa staníc), zoznam najčastejších infiltrácií, zoznam infikovaných koncových pracovných staníc. Taktiež pre vybrané stavy je požadované zasielanie notifikačných e-mailov s upozornením
Reporty, monitorovanie a backup min. na tieto kritické stavy – úroveň výskytu nájdených infiltrácií v sieti, počet neúspešne updatovaných /aktualizovaných definícií.
Minimálna úroveň služieb technickej podpory k softvérovému produktu (Service Level Agreement) Technická podpora dodávateľa musí mať zabezpečenú nonstop prevádzku 24 hodín 7 dní v týždni, pričom opis technickej podpory musí obsahovať kontaktné údaje, adresa, telefónne číslo, emailová adresa
Minimálna úroveň služieb technickej podpory k softvérovému produktu (Service Level Agreement) (napr. Hotline, Helpdesk, Call centrum). Na pracovisku technickej podpory musia byť počas prevádzkovej doby vždy minimálne 2 odborníci plynule komunikujúci v slovenskom jazyku,
Minimálna úroveň služieb technickej podpory k softvérovému produktu (Service Level Agreement) zabezpečujúci všetky nahlasovania porúch, servisné hlásenia, technickú podporu pre antivírusové riešenia.
Doba riešenia "best-effort" - dodávateľ vyvinie rozumné a primerané úsilie na čo najskoršie vyriešenie chyby alebo požiadavky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. ZMLUVA: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
II. CENA: Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením zmluvy (doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy, technická podpora, licencie) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeranú ziskovú prirážku.
III. SPôSOB POSKYTNUTIA PLNENIA
Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa, a ďalej telefónne číslo a web na ohlasovanie incidentov v rámci poskytovania antivírusovej ochrany.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť vlastný návrh plnenia zmluvy v zmysle čl.XIII. bod 8.1 časť Trhový poriadok OPEP. Vlastný návrh musí obsahovať: zoznam ponúkaných produktov s funkčnou a technickou špecifikáciiu produktov, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov podľa predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) podľa nacenených položiek.
Objednávateľ poskytne dodávateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy presnú adresu plnenia zmluvy a kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a emailová adresa.
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy. V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote nedoloží riadne aktualizovaný rozpočet v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.
IV.FAKTURÁCIA
Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru  po dodaní predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúry je  30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp.doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom riadneho doručenia opravenej, alebo kompletnej faktúry objednávateľovi. Zmluvné strany sa dohodli, že v takom prípade nie je objednávateľ v omeškaní so splnením svojho záväzku a dodávateľ nemá nárok na úrok z omeškania.
Ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

1 Stromová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

04.11.2023 10:00 — 04.11.2024 10:00

1,00 sada

140 067,34

116 722,79

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.10.2023 09:34

02.11.2023 09:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2023 09:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 406
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.11.2023 08:53 - Vstupná ponuka 140 066,40 € Cena s DPH
02.11.2023 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka 140 066,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS