• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2023 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2023 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2023 10:30

Detail zákazky Z202311566

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2023 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2023 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2023 10:30

Základné údaje

Z202311566

OF-280550

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8504852

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

35697270

Orange Slovensko, a.s.

Metodova 8, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mobilné telefóny

Mobilný telefón, mobil

  • 32250000-0 - Mobilné telefóny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mobilný telefón
Funkcia
Zabezpečenie telekomunikačných služieb pre zamestnancov verejného obstarávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilný telefón ks 790
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
PARAMETER PREDMETU ZÁKAZKY POŽADOVANÁ HODNOTA PARAMETRA
Distribúcia zariadenia Oficiálna SK
Modelový rok min. 2023
Uhlopriečka displeja min. 6,6"
Obnovovacia frekvencia displeja min. 90 Hz
Rozlíšenie displeja min. 2408 × 1080
Farebná hĺbka min. 16 mil.
Pomer strán displeja 20:9
Počet objektívov zadného fotoaparátu min. 3
Rozlíšenie hlavného zadného fotoaparátu min. 50 Mpx
Digitálny zoom min. 10x
Rozlíšenie makro fotoaparátu min. 2 Mpx
Rozlíšenie hĺbkovej kamery min. 2 Mpx
Počet objektívov predného fotoaparátu min. 1
Rozlíšenie predného fotoaparátu min. 13 Mpx
Maximálne rozlíšenie videa 1920 × 1080 (Full HD)
Podporované rozlíšenia a snímková frekvencia (FPS) min. 1080p (Full HD) 30fps
Prisvetľovacia dióda Áno
Operačný systém Android
Verzia operačného systému min. 13
Podpora operačného systému min. 4 roky
Podpora enrolmentu pre vzdialenú správu - MDM Áno
Operačná pamäť (RAM) min. 4 GB
Vnútorná pamäť min. 128 GB
Konfigurácia kariet min. Dual SIM + pamäťová karta
Slot na pamäťovú kartu Áno
Typ pamäťovej karty MicroSD
Maximálna veľkosť pamäťovej karty min. 1000 GB
Počet jadier procesora min. 8
Frekvencia procesora min. 2,2 GHz (2 200 MHz)
Grafický akcelerátor Áno
Bezdrôtové technológie NFC, WiFi 802.11 a/b/g/n/ac 2.4G + 5 GHz, Bluetooth 5.2, GPS
Dátové služby 5G, LTE (4G), UMTS/CDMA (3G)
Typ hlavnej SIM karty Nano SIM
Typ vedľajšej SIM karty Nano SIM
Konektory Jack (3,5mm), USB-C
Senzory Digitálny kompas (magnetický senzor), Pohybový senzor (akcelerometer, G-senzor), Gyroskop, Svetelný senzor, Senzor priblíženia (proximity)
Kapacita batérie min. 5 000 mAh
Max. výkon drôtového nabíjania 15 W
Vstavaná batéria Áno
Čítačka odtlačkov prstov na tele Áno
Podpora MMS Áno
OTG Áno
Hmotnosť max. 210 g
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 PREDMET ZMLUVY
1.3.1.1 Predmetom zmluvy je dodanie tovaru, a to konkrétne nových mobilných telefónov v celkovom počte 790 kusov, ktoré budú slúžiť na zabezpečenie telekomunikačných služieb pre zamestnancov verejného obstarávateľa.
1.3.2 CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
1.3.2.1 Kúpna cena za tovar je dohodnutá a stanovená na základe cenovej ponuky predávajúceho.
1.3.2.2 Celková cena je maximálna a záväzná a pokrýva všetky zmluvné záväzky a všetky náklady potrebné na riadne dodanie predmetu zmluvy vrátane dopravy, vyloženia tovaru do miest plnenia, pričom jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k zmluve.
1.3.2.3 Úhrada za tovar bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.2.4 Predávajúci je oprávnený vystaviť kupujúcemu faktúru len na základe dodacieho listu potvrdeného oprávnenou osobou kupujúceho, ktorý musí byť súčasťou faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. Cena bude kupujúcim uhradená jednorazovo.
1.3.2.5 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo zmluvy. V opačnom prípade je kupujúci oprávnený vrátiť faktúru predávajúcemu na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry spĺňajúcej všetky jej náležitosti.
1.3.2.6 Na tovar kupujúci neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predmet zmluvy bude financovaný z rozpočtových prostriedkov kupujúceho.
1.3.3 VŠEOBECNÉ DODACIE PODMIENKY
1.3.3.1 Predávajúci zodpovedá za kvalitu, úplnosť dodávky tovaru a odovzdanie dodávky tovaru v mieste a čase podľa tejto zmluvy.
1.3.3.2 Po dodaní tovaru do miest plnenia sa tovar stáva majetkom kupujúceho.
1.3.3.3 Predávajúci sa zaväzuje dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom prevádzkyschopnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie bližšie definovanej v objednávke. Porušenie tejto povinnosti predávajúcim sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo kupujúceho odstúpiť od zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.3.4 Predávajúci je povinný dodať tovar do nasledujúcich miest plnenia v určenom množstve, a to konkrétne:
Finančné riaditeľstvo SR, sklad OMNIA, Tomášikova 30, 821 01 Bratislava v celkovom počte   390 ks
Daňový úrad Banská Bystrica, Nová 13, 975 04 Banská Bystrica v celkovom počte   200 ks
Daňový úrad Košice, Železničná 1, 041 90 Košice v celkovom počte   200 ks
Predávajúci je povinný dodať tovar v množstve, kvalite a do miest plnenia podľa bodu 1.3.3.4 v lehote najneskôr do 60 dní odo dňa účinnosti tejto Zmluvy.
1.3.4 OSTATNÉ DOJEDNANIA
1.3.4.1 Predávajúci je povinný do ponuky predložiť riadne vyplnený Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v zmysle prílohy č. 1 tohto formulára, z ktorého bude jasne vyplývať splnenie technických parametrov vzťahujúcich sa na predmet zákazky.
1.3.4.2 Kupujúci bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do troch (3) pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky a oznámi predávajúcemu, či Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky akceptuje alebo či od zmluvy odstupuje. Ak kupujúci v lehote podľa predchádzajúcej vety neoznámi predávajúcemu, či jeho Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky márnym uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný kupujúcim a márne uplynutie tejto lehoty má účinky odstúpenia od zmluvy kupujúcim
podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podmienok OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

27.12.2023 12:00

790,00 ks

166 042,20

138 368,50

Predávajúci je povinný do ponuky predložiť riadne vyplnený Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v zmysle prílohy č. 1 tohto formulára, z ktorého bude jasne vyplývať splnenie technických parametrov vzťahujúcich sa na predmet zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.10.2023 14:14

25.10.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 215
 115
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2023 16:32 - Vstupná ponuka 166 042,20 € Cena s DPH
25.10.2023 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka 166 041,59 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS