• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2023 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2023 08:50

Detail zákazky Z202311539

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2023 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2023 08:50

Základné údaje

Z202311539

OF-280506

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8478451

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

32320833

MVDr. Peter Pongrácz VETIS

Kráľovičove Kračany, Kráľovičove Kračany, 93003, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícky veterinárny spotrebný materiál

hlavica, teplomer, spray, strojček kladivko

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdravotnícky veterinárny spotrebný materiál
Funkcia
Zdravotnícky veterinárny spotrebný materiál - vybavenie ambulancie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 . Teplomer  digitálny SC 12 ks 43
2. Adhezívny spray 150ml ks 5
3 . Jednorazové čižmy dlhé/tenké ks 375
4 . Vatové tyčinky 15 cm – 100ks/bal ks 135
5 . Kladivo neurologické 24cm ks 59
6 . OSTER hlavica ťč40, hr. 0,25mm ks 2
7 . Biely plášť ks 79
8 . Plezimeter pre HD HAUPTNER ks 37
9 . Perkusné kladivko 19cm ks 10
10 . Náhradná hlavica z ušľachtilej ocele pre PRO600i ks 1
11. Strihacia hlavica GT608 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
SC 12 digitálny teplomer; Dlhý teplotný snímač pre veľké zvieratá; LCD displej 1 . Teplomer digitálny
Adhezívny sprej pre použite s Buster operačnými rúškami; bez CFC 2. Adhezívny spray 150ml
Oster stríhací strojček - náhradná hlava č.40, 1/10mm ; antimikrobiálne ochrana 6 . OSTER hlavica c.40 0,25mm
Neurologické perkusné kladivko s gumovou hlavou trojuholníkového tvaru , dlžka 19 cm 9 . Perkusné kladivko 19cm
kompatibilita - pre strihací strojček pre psov OSTER, 0,25 mm 10 . Náhradná hlavica z ušľachtilej ocele pre PRO600i
Kompatibilita - pre strihací strojček pre psov AESCULAP Exacta, 0,5 mm 11. Strihacia hlavica GT608
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení.
Plnenie zmluvy na základe písomných, telefonických alebo mailových objednávok (čiastkové plnenie).
Presné hodnoty tovarov uvedené Objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t. j. sú "predpokladaným množstvom" odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové objednávané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil zmluvný finančný limit počas trvania tejto dohody.
V zmysle ustanovení OPEP týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, množstvo odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 5 dní
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoškodeného tovaru v originálnom balení.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Objednávateľ si vyhradzuje právo na dodanie vzorky za účelom zistenia kvality predmetu zákazky v lehote 7 dní pred predpokladaným dodaním predmetu zákazky
Dodávateľ doručí objednávateľovi (elektronicky alebo poštou) do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 14.00, pričom treba dodanie tovaru 1 deň vopred telefonicky oznámiť.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto technickej špecifikácii, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá záručný list a dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
Faktúru spolu s dodacími listami objednávateľ požaduje predložiť maximálne 2x v priebehu mesiaca, a to k 15. dňu v mesiaci a do 5 dní za predchádzajúci mesiac plnenia.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a  udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

3 831,00

3 192,44

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2023 13:29

23.10.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 357
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2023 16:17 - Vstupná ponuka 3 831,00 € Cena s DPH
20.10.2023 16:17 - Najvýhodnejšia ponuka 3 831,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS