• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2023 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2023 14:50

Detail zákazky Z202311529

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2023 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2023 14:50

Základné údaje

Z202311529

OF-280382

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8510995

Objednávateľ

00682420

Slovenská záručná a rozvojová banka, a.s.

Štefániková 27, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

31397549

DANUBIASERVICE, a.s.

Rožňavská 30, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné automobily nižšej strednej triedy

osobný automobil

  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný automobil nižšej strednej triedy
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie 3 ks nových osobných motorových vozidiel nižšej strednej triedy typu hatchback (ďalej len "tovar" alebo "vozidlo/vozidlá").
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obstarávaný počet vozidiel ks 3
Modelový rok rok 2024
Rok výroby rok 2023 2024
Karoséria - Počet dverí ks 5
Karoséria - Počet sedadiel (miest na sedenie) ks 5
Karoséria - Rázvor vozidla (mm) mm 2610
Karoséria - Objem batožinového priestoru - základný (l) l 350
Motor - Zdvihový objem (cm3) cm3 1300
Motor - Maximálny výkon (kW) kW 80
Motor - Počet valcov ks 3
Motor - Prevodovka (počet stupňov) ks 6
Motor - Krútiaci moment (Nm ) Nm 200
Motor - Kombinovaná spotreba paliva podľa WLTP (l/100 km) l/km 7,4
Bezpečnosť - Počet airbagov ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Všeobecné požiadavky Všetky vozidlá musia byť nové, s údajom na počítadle km nie vyšším ako 100 km
Záruka na vozidlo - záruka začína plynúť odo dňa prevzatia vozidla min. 5 rokov / 100000 km (uplatniteľná v ktoromkoľvek autorizovanom servisnom stredisku)
Záruka na prehrdzavenie karosérie vozidla - záruka začína plynúť odo dňa prevzatia vozidla min. 12 rokov a na lak vozidla min. 3 roky (uplatniteľná v ktoromkoľvek autorizovanom servisnom stredisku)
Všeobecné požiadavky vozidlo musí byť pri dodaní naplnené všetkými prevádzkovými kvapalinami vrátane PHM s dojazdom min. 50 km
Karoséria - Prevedenie samonosná, celokovová (plne pozinkovaná alebo hliníková), vo vyhotovení hatchback
Karoséria - Farba biela-preferovaná, príp. podľa dohody
Motor - Palivo benzín
Motor - Prevodovka (typ) manuálna
Motor - Emisná norma platná v dobe plnenia
Motor - Príprava zmesi priame vstrekovanie a preplňovanie
Bezpečnosť - Imobilizér požaduje sa
Bezpečnosť - Bezpečnostné pásy na všetkých sedadlách trojbodové
Bezpečnosť - Bezpečnostné pásy vodiča a spolujazdca výškovo nastaviteľné
Bezpečnosť - Brzdy kotúčové, hydraulický minimálne dvojokruhový systém s posilňovačom, ABS s rozdeľovačom brzdného účinku
Komfort - klimatizácia min. automatická
Komfort - Zamykanie centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním
Komfort - Sedadlo vodiča výškovo nastaviteľné
Komfort - Vyhrievanie predných sedadiel požaduje sa
Komfort - Vyhrievané dýzy ostrekovačov čelného skla požaduje sa
Sedadlá opierka hlavy všetkých sedadiel (aj tretie sedadlo vzadu v strede)
Sedadlá delené sklopné zadné sedadlá
Volant multifunkčný s ovládaním rádia
Parkovacie senzory min. zadné parkovacie senzory
Povinná výbava stanovená pre daný druh vozidla (v zmysle zákona č. 106/2018 Z.z., resp. vyhlášky č. 134/2018 Z. z.) min.  Výstražný trojuholník, Ťažné lano, Lekárnička, 5 ks reflexná vesta
Iná výbava vozidlo musí byť vybavené mechanizmom, ktorý vodičovi zobrazuje číselné údaje o jeho spotrebe paliva
Iná výbava vozidlo musí byť vybavené systémami na monitorovanie tlaku v pneumatikách
Iná výbava rezervné koleso min. dojazdové
Iná výbava sada 4 ks diskov s originálnymi krytmi so sadou 4 ks zimných pneumatík kompatibilných s vozidlom
Iná výbava minimálne 2 kľúče, z toho aspoň jeden s diaľkovým ovládaním
Iná výbava podložky na upevnenie tabuliek s EČV, sada základného náradia, zdvihák a kľúč na kolesá
Prihlásenie na dopravnom inšpektoráte požaduje sa
Doklady a príslušenstvo slovenský technický preukaz, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, servisnú knižku, a ďalšie príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1) Vrátane dopravy na miesto odania, resp. plnenia - prevzatie vozidla u autorizovaného predajcu vo vzdialenosti do 30km od mesta Bratislava alebo dodanie na adresu sídla objednávateľa.
2) Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
3) Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
4) Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
5) Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov tovaru s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od uzavretia Zmluvy.
6) Tovar musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave a nový.
7) Dodanie tovaru je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 15:00 h. Pred dodaním tovaru je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie vozidla, ak pri prevzatí zistí vadu čo i len na jednom vozidle alebo ak vozidlo nebude zodpovedať špecifikácii.
8) Dodávateľ musí byť autorizovaný predajca dodávaného tovaru.
9) Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr a to v lehote 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
10) Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi bankové spojenie predávajúceho za účelom uhradenia dohodnutej kúpnej ceny vozidiel v rozsahu: Názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN a to v lehote 3 pracovných dní od nadobudnutie účinnosti zmluvy.
11) Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi písomne v lehote do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doklad preukazujúci, že vozidlo na účely kúpy poskytne subjekt (predajca), ktorý je autorizovaným predajcom alebo sprostredkovateľom výrobcu, so zabezpečením záručného servisu autorizovaným servisom na území minimálne Bratislavského samosprávneho kraja.
12) Predkladá sa sken originálu dokladu. V prípade nejasnosti si kupujúci vyhradzuje právo požiadať dodávateľa o predloženie originálu dokladu v papierovej forme.
13) Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi pri dodávke osobného motorového vozidla technický preukaz, návod na obsluhu v slovenskom jazyku, servisnú knižku, povinnú výbavu vozidla v zmysle Vyhlášky č. 134/2018 Z. z.
14) Dodávateľ vykoná pred prevzatím motorového vozidla pre oprávnenú osobu objednávateľa bežnú inštruktáž o vlastnostiach a obsluhe dodaného motorového vozidla. Oprávnená osoba bude verbálne oznámená dodávateľovi.
15) Pred prevzatím motorových vozidiel podpísaním preberacieho protokolu/dodacieho listu:
- dodávateľ umožní objednávateľovi vykonanie vizuálnej kontroly ponúkaného motorového vozidla,
- dodávateľ umožní objednávateľovi vykonanie funkčnej skúšky všetkých ovládacích prvkov a funkcií motorového vozidla,
- dodávateľ umožní objednávateľovi vykonanie skúšobnej jazdy na území v okruhu minimálne do 10 km od miesta dodania. Na účely vykonania skúšobnej jazdy bude v nádrži dostatočné množstvo paliva, ktoré zabezpečuje dodávateľ.
16) Dodávateľ odovzdá objednávateľovi motorové vozidlá umyté, zbavené všetkých prepravných ochranných prvkov slúžiacich na ochranu motorového vozidla počas prepravy na miesto dodania.
17) Dodávateľ sa zaväzuje predložiť písomne s podpismi osôb oprávnených konať za dodávateľa do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy objednávateľovi obchodnú značku osobného motorového vozidla, typ vozidla a presný popis výbavy vozidla. V prípade pokiaľ nepredloží obchodnú značku, typ vozidla a presný popis výbavy vozidla, zaplatí zmluvnú pokutu vo výške 1000 € a nepredloženie vyššie uvedeného popisu sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
18) Objednávateľ požaduje predložiť vyhlásenie o zhode ku dňu dodania motorového vozidla.
19) Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi na tovar záručný a pozáručný servis. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi bezplatne náhradné motorové vozidlo v rovnakej triede počas doby servisu tovaru zmluvy v prípade vzniku poruchy nezavinenej objednávateľom, ktorej odstránenie by trvalo dlhšie ako 36 hodín.
20) Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný a pozáručný servis (ďalej aj ako "servis") motorového vozidla do 20 km od miesta sídla objednávateľa. V prípade pokiaľ dodávateľ neposkytne servis osobného motorového vozidla do 20 km od sídla objednávateľa, prepraví dodávateľ osobné motorové vozidlo do a z autoservisu na svoje náklady pri každom servisnom zásahu.
21) Dodávateľ garantuje začatie servisného úkonu v pracovný deň nahlásenia záručného servisu, v prípade, ak je servis nahlásený do 12:00 hod. daného dňa, inak v nasledujúci pracovný deň.
22) Miesto zabezpečenia záručného servisu požaduje objednávateľ v minimálne jednom servisnom stredisku v Bratislave
23) Objednávateľ požaduje jednotnú jednotkovú hodinovú sadzbu pre všetky typy servisných prác.
24) Lehota dodania celého predmetu zákazky (všetkých troch vozidiel) bude max. 9 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
25) Pri dodávke tovaru musí byť objednávateľovi oznámená dodávka do miesta plnenia najneskôr 3 dni pred doručením dodávky motorového vozidla.
26) Dodávateľ v prípade nahlásenia vady tovaru a/alebo jeho časti zabezpečí dodanie originálnych náhradných dielov, ako aj ostatných komponentov základnej a doplnkovej výbavy osobného motorového vozidla počas trvania záruky, lehota na dodanie požadovaných náhradných dielov je najviac 48 hod. od nahlásenia požiadavky objednávateľa.
27) V deň dodania tovaru musí byť motorové vozidlo riadne prihlásené na slovenskom evidenčnom čísle, ako držiteľ bude v osvedčení o evidencii zapísaný objednávateľ.
28) Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie motorového vozidla, ak objednávateľ zistí pri obhliadke motorového vozidla akúkoľvek vadu.
29) Objednávateľ požaduje doručenie faktúry zároveň s dodaním tovaru spolu s preberacím - odovzdávacím protokolom.
30) Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku za akosť v trvaní minimálne 5 rokov / 100000 km od jeho prevzatia na základe písomného preberacieho protokolu . Na originálne diely dodávateľ poskytuje záruku 24 mesiacov. Záruka musí byť uplatniteľná v ktoromkoľvek autorizovanom servisnom stredisku.
31) Na neprehrdzavenie karosérie predávajúci poskytuje záruku min. 12 rokov a na vady laku min. 3 roky. Záruka musí byť uplatniteľná v ktoromkoľvek autorizovanom servisnom stredisku.
32) Cena musí zahŕňať aj náklady na prihlásenie do evidencie motorových vozidiel na príslušnom dopravnom inšpektoráte PZ SR.
33) V prípade, ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii tovaru, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať.
34) Ak je dodávateľ povinný platiť DPH podľa § 69 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení, zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ sa zaväzuje oznámiť objednávateľovi vopred, ak je to možné, inak najneskôr do 2 pracovných dní od vzniku oznamovanej skutočnosti, že:
- nezaplatí DPH alebo jej časť súvisiacu s úhradou ceny za plnenie poskytované dodávateľom podľa tejto zmluvy,
- sa stal/stane neschopným zaplatiť akúkoľvek inú DPH alebo jej časť v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení (ďalej aj ako „zákon o DPH“),
- protihodnota za plnenie uvedená na faktúre je bez ekonomického opodstatnenia neprimerane vysoká alebo neprimerane nízka a/alebo,
- zmenil bankový účet, na ktorý má byť zaplatená protihodnota za plnenie alebo jej časť podľa tejto zmluvy a ktorý je zverejnený v Zozname platiteľov DPH s číslami bankových účtov, ktoré používajú na podnikanie, vedenom na webovom sídle Finančného riaditeľstva SR a/alebo,
- je zverejnený v zozname platiteľov dane z pridanej hodnoty, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie pre DPH vedenom na webovom sídle Finančnej správy SR.
35) Skutočnosti uvedené podľa predchádzajúceho bodu je dodávateľ povinný oznámiť objednávateľovi zároveň pri: - dodaní plnení z tejto zmluvy alebo ich časti, a/alebo, - aj pri doručení faktúry /daňového dokladu, na základe ktorého má byť zaplatená kúpna cena za plnenie z tejto zmluvy v zmysle tejto zmluvy.
36) V prípade, ak:
- dodávateľ nedodrží svoj záväzok podľa bodu 34 a/alebo,
- podľa zistenia objednávateľa má byť protihodnota za plnenie alebo jej časť zaplatená na iný bankový účet ako bankový účet dodávateľa, ktorý je zverejnený v Zozname platiteľov DPH s číslami bankových účtov, ktoré používajú na podnikanie, vedenom na webovom sídle Finančného riaditeľstva SR a /alebo,
- podľa zistenia objednávateľa je dodávateľ zverejnený v zozname platiteľov dane z pridanej hodnoty, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie pre DPH vedenom na webovom sídle Finančnej správy SR, objednávateľ:
a) nie je povinný prevziať plnenie alebo jeho časť podľa tejto zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany objednávateľa nedôjde k porušeniu tejto zmluvy, nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti podľa tejto zmluvy a dodávateľ nie je oprávnený uplatniť voči objednávateľovi žiadne zmluvné alebo zákonné sankcie a/alebo zodpovednosť za škodu a /alebo,
b) je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť s okamžitou účinnosťou a/alebo,
c) nie je povinný zaplatiť vyhotovenú a/alebo doručenú faktúru podľa tejto zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany objednávateľa nedôjde k porušeniu tejto zmluvy, nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti podľa tejto zmluvy a dodávateľ nie je oprávnený uplatniť voči objednávateľovi žiadne zmluvné alebo zákonné sankcie a/alebo zodpovednosť za škodu a/alebo,
d) je oprávnený žiadať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške zodpovedajúcej výške ceny fakturovanej za plnenie bez DPH dohodnutej podľa tejto zmluvy a/alebo,
e) je oprávnený poukázať dodávateľovi na účet iba dohodnutú cenu za plnenie bez DPH. V tomto prípade objednávateľ sumu zodpovedajúcu výške DPH z ceny za plnenie uvedenú na faktúre poukáže (i) v zákonom stanovenej lehote splatnosti dane alebo (ii) po lehote splatnosti dane, avšak pred tým, ako je vydané rozhodnutie podľa § 69b Zákona o DPH priamo na osobný daňový účet dodávateľa vedený v Štátnej pokladnici zistený prostredníctvom portálu vedenom daňovou sekciou Finančného riaditeľstva SR.
37) Objednávateľ platbu DPH na osobný daňový účet dodávateľa označí náležitým spôsobom podľa všeobecne záväzného predpisu, oznámi správcovi dane číslo faktúry, z ktorej DPH uhrádza a identifikačné číslo dodávateľa. Pre vylúčenie pochybností, úhradou dohodnutej ceny za plnenie bez DPH na účet dodávateľa a sumy zodpovedajúcej výške DPH na osobný daňový účet dodávateľa sa rozumie povinnosť objednávateľa zaplatiť dodávateľovi fakturovanú cenu za plnenie za splnenú.
38) Objednávateľ je oprávnený na postup podľa predchádzajúceho bodu aj vtedy, ak bol dôvod jeho uplatnenia dodatočne odstránený.
39) Uplatnené zmluvné sankcie nemajú vplyv na povinnosť dodávateľa vrátiť objednávateľovi to, čo objednávateľ plnil ako ručiteľ za dodávateľa podľa zákona o DPH.
40) V prípade, ak je dodávateľ v omeškaní s vrátením Nezaplatenej dane alebo jej časti objednávateľovi, zaväzuje sa zaplatiť objednávateľovi na základe jeho výzvy úrok z omeškania vo výške podľa platných právnych predpisov.
41) Nedodržanie ktorejkoľvek povinnosti uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok podstatným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 27, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

03.11.2023 00:00 — 31.07.2024 00:00

3,00 ks

49 165,83

49 165,83

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.10.2023 12:19

30.10.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 15
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2023 12:57 - Vstupná ponuka 49 145,50 € Cena bez DPH
25.10.2023 15:13 - Najvýhodnejšia ponuka 49 099,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS