35995572
Krajský súd v Žiline
Orolská 3, Žilina, 01001, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Kovová kartotéka
Dvojradová kovová kartotéka
Tovar, Služba
1. Kovová kartotéka
|
|
---|---|
Funkcia |
Dvojradová kovová kartotéka podľa technickej špecifikácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kovová kartotéka | ks | 1 | ||
Počet zásuviek | ks | 4 | ||
Vysunutie zásuvky | % | 100 | ||
Nosnosť zásuvky | kg | 30 | 45 | |
Šírka kartotéky | cm | 80 | 90 | |
Hĺbka kartotéky | cm | 45 | 65 | |
Výška kartotéky | cm | 130 | 160 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál : | plech |
Farba : | svetlosivá |
Typ kartotéky : | dvojradová |
Zamykanie : | centrálne v podobe cylindrického zámku pri hornej zásuvke |
Zásuvky : | vhodné pre zložky a dokumenty formátu A4 |
Deliaca prepážka vo vnútri zásuviek : | áno |
Kľúče ku kartotéke : | 2 kusy |
Možnosť umiestnenia informačného štítku na každú zásuvku. | áno |
Názov |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz, v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky v bezchybnom stave a nový, t. j. nepoužívaný, nerozbalený. |
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
Termín dodania predmetu zmluvu je najneskôr do 16.11.2023. |
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a parametroch a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. |
Kontaktnou osobou na prevzatie tovaru u dodávateľa a avizovanie termínu dodania je pani hospodárka, pani Andrea Urbanová. Kontakt : andrea.urbanova@justice.sk, 041 88 50 190. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou minimálne 7 pracovných dní. |
Faktúra musí obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: predmet úhrady, meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IČ DPH), číslo tejto zmluvy, čiastku k úhrade spolu, samostatne vyčíslenú DPH, číslo účtu dodávateľa vo formáte IBAN, dátum vyhotovenia faktúry. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy. |
Faktúru spolu s dodacím listom doručí dodávateľ objednávateľovi spolu s tovarom. |
Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje odberateľa odstúpiť od zmluvy. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať (osobne / kuriérom) v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vyriešiť / prevziať reklamáciu bezodkladne, najneskôr však do 48 hodín od doručenia reklamácie. |
Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo stany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite od zmluvy odstúpiť. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) naceneného výrobku do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Orolská 3, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
26.10.2023 08:00 — 16.11.2023 14:00
1,00 KS
612,00
510,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2023 11:10
23.10.2023 09:00
23.10.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.10.2023 11:38 - Vstupná ponuka | 612,00 | € | Cena s DPH |
17.10.2023 11:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 611,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: