• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2023 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2023 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2023 11:20

Detail zákazky Z202311514

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2023 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2023 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2023 11:20

Základné údaje

Z202311514

OF-280333

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8504786

Objednávateľ

42355613

Štátny veterinárny a potravinový ústav

Jánoškova 1611/58, Dolný Kubín, 02601, SVK

Dodávateľ

51865467

Stredoslovenská energetika, a. s.

Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 01047, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektrickej energie

Elektrická energia, elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 6 mesiacov do 8 odberných miest (OM) špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberných miest objednávateľa počas celého zmluvného obdobia.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení, platnými vyhláškami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) a inými tu neuvedenými. Objednávateľ požaduje dodávku elektrickej energie na obdobie od 01.11.2023 do 30.04.2024.
Mesačné zálohové platby pre odberné miesta odberateľa sú povolené len v prípade vyúčtovacieho obdobia v trvaní: jeden kalendárny rok. Pri vyúčtovacom období v trvaní: 1 kalendárny mesiac - sa zálohové platby nepovoľujú.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet odberných miest (OM) ks 8
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie kWh 955 189
 2. OM 1: VPÚ Bratislava
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 6 mesiacov, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM kWh 213 826
Rezervovaná kapacita (RK) počas zmluvného obdobia kW 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC kód 24ZZS6061915000X
Adresa OM Botanická 15, 842 52 Bratislava
Číslo OM 4911329
Napäťová úroveň VN
Distribučná sadzba X2 - tarifa pre napäťovú hladinu VN
Fakturačný cyklus mesačne
Fakturovať na fakturačné miesto Štátny veterinárny a potravinový ústav, Veterinárny a potravinový ústav v Bratislave, Botanická 15, 842 52 Bratislava
 3. OM 2: VPÚ Dolný Kubín
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 6 mesiacov, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM kWh 420 402
Rezervovaná kapacita (RK) počas zmluvného obdobia kW 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC kód 24ZSS93366040014
Adresa OM Jánoškova 1611/58, 026 01 Dolný Kubín
Číslo OM 9336604
Napäťová úroveň VN
Distribučná sadzba D-VN - tarifa pre napäťovú hladinu VN
Fakturačný cyklus mesačne
Fakturovať na fakturačné miesto Štátny veterinárny a potravinový ústav, Veterinárny a potravinový ústav v Dolnom Kubíne, Jánoškova 1611/58, 026 01 Dolný Kubín
 4. OM 3: VPÚ Dolný Kubín - Turčianske Teplice
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 6 mesiacov, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM kWh 1 945
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC kód 24ZSS62170690003
Adresa OM Družstevná 606, 039 01 Turčianske Teplice
Číslo OM 6217069
Napäťová úroveň NN
Hodnota hlavného ističa 25.0 A
Počet fáz 3
Distribučná sadzba C5 dvojpásmová sadzba
Tarifa Dvojtarif
Fakturačný cyklus mesačne
Fakturovať na fakturačné miesto Štátny veterinárny a potravinový ústav, Veterinárny a potravinový ústav v Dolnom Kubíne, Jánoškova 1611/58, 026 01 Dolný Kubín
 5. OM 4: VPÚ Dolný Kubín - Skúšobné laboratórium Prešov
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 6 mesiacov, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM kWh 55 037
Rezervovaná kapacita (RK) počas zmluvného obdobia kW 55
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC kód 24ZVS00000004484
Adresa OM Bajkalská 28, 080 01 Prešov
Číslo OM 4912719
Napäťová úroveň VN
Distribučná sadzba X2 Tarifa pre napäťovú hladinu VN
Fakturačný cyklus mesačne
Fakturovať na fakturačné miesto Štátny veterinárny a potravinový ústav, Veterinárny a potravinový ústav v Dolnom Kubíne, Jánoškova 1611/58, 026 01 Dolný Kubín
 6. OM 5: VPÚ Košice
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 6 mesiacov, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM kWh 68 343
Rezervovaná kapacita (RK) počas zmluvného obdobia kW 55
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC kód 24ZVS00000006347
Adresa OM Hlinkova 1, 043 65 Košice
Číslo OM 4913316
Napäťová úroveň VN
Distribučná sadzba X2 Tarifa pre napäťovú hladinu VN
Fakturačný cyklus mesačne
Fakturovať na fakturačné miesto Štátny veterinárny a potravinový ústav, Veterinárny a potravinový ústav v Košiciach, Hlinkova 1, 043 65 Košice
 7. OM 6: VÚ Zvolen
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 6 mesiacov, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM kWh 195 582
Rezervovaná kapacita (RK) počas zmluvného obdobia kW 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC kód 24ZSS91755820004
Adresa OM Pod Dráhami 918, 960 86 Zvolen
Číslo OM 9175582
Napäťová úroveň VN
Distribučná sadzba D-VN - tarifa pre napäťovú hodnotu VN
Fakturačný cyklus mesačne
Fakturovať na fakturačné miesto Štátny veterinárny a potravinový ústav, Veterinárny ústav vo Zvolene, Pod Dráhami 918, 960 86 Zvolen
 8. OM 7: VÚ Zvolen
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 6 mesiacov, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM kWh 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC kód 24ZSS1109645000E
Adresa OM Pod Dráhami 3, 960 86 Zvolen
Číslo OM 1109645
Napäťová úroveň NN
Hodnota hlavného ističa 25.0 A
Počet fáz 3
Distribučná sadzba C1 jednopásmová sadzba
Tarifikácia Jednotarif
Fakturačný cyklus mesačne
Fakturovať na fakturačné miesto Štátny veterinárny a potravinový ústav, Veterinárny ústav vo Zvolene, Pod Dráhami 918, 960 86 Zvolen
 9. OM 8: VÚ Zvolen
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 6 mesiacov, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM kWh 52
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC kód 24ZSS12195950009
Adresa OM Pod Dráhami 498, 960 86 Zvolen
Číslo OM 1219595
Napäťová úroveň NN
Hodnota hlavného ističa 25.0 A
Počet fáz 1
Distribučná sadzba C1 jednopásmová sadzba
Tarifikácia Jednotarif
Fakturačný cyklus mesačne
Fakturovať na fakturačné miesto Štátny veterinárny a potravinový ústav, Veterinárny ústav vo Zvolene, Pod Dráhami 918, 960 86 Zvolen
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 6 mesiacov do 8 odberných miest (OM) špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberných miest objednávateľa počas celého zmluvného obdobia.
Miestom plnenia sú špecifikované odberné miesta objednávateľa. Technické údaje a identifikácia odberných miest objednávateľa (EIC kódy) sú uvedené v Technických špecifikáciách.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení, platnými vyhláškami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) a inými tu neuvedenými. Objednávateľ požaduje dodávku elektrickej energie na obdobie od 01.11.2023 do 30.04.2024.
Všetky Dodávky tovaru je Dodávateľ povinný realizovať riadne a včas a v súlade s ustanoveniami tejto Zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberné miesta Objednávateľa prístup do príslušnej distribučnej sústavy, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné služby spojené s distribúciou a prenosom elektriny a používaním sústavy (ďalej len "distribučné služby") u príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len "PDS") v súlade s pravidlami trhu, všeobecne záväznými právnymi predpismi SR a v kvalite podľa technických podmienok prístupu a pripojenia do sústavy PDS.
Na vyžiadanie Objednávateľa sa Dodávateľ zaväzuje do piatich pracovných dní poskytnúť Objednávateľovi všetky informácie a podklady za účelom kontroly realizácie plnenia tejto Zmluvy. S informáciami a podkladmi označenými Objednávateľom ako obchodné tajomstvo, bude Dodávateľ zaobchádzať ako s dôvernými informáciami.
Dodávky elektriny podľa tejto Zmluvy sú garantovanými dodávkami a môžu byť prerušené alebo obmedzené zo strany Dodávateľa len z dôvodov uvedených v zákone č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoE“).
Montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla zabezpečí PDS po splnení ustanovených technických podmienok merania elektriny príslušného PDS. Druh, počet, veľkosť a umiestnenie určeného meradla a ovládacích zariadení určuje PDS v zmysle ZoE. Úpravy na umiestnenie určeného meradla zabezpečuje Objednávateľ na vlastné náklady.
Meranie elektriny a odpočty určeného meradla vrátane vyhodnocovania, odovzdávania výsledkov merania a ostatných informácií potrebných pre vyúčtovanie dodávky elektriny a distribučných služieb vykonáva PDS. Odpočet určeného meradla sa vykonáva v súlade s Prevádzkovým poriadkom PDS, ktorý je schvaľovaný Úradom pre reguláciu sieťových odvetví a zverejnený na webovom sídle príslušného PDS a za prítomnosti oprávnenej osoby Objednávateľa. Dodávateľ fakturuje Dodávky tovaru na základe týchto údajov.
V prípade poruchy určeného meradla alebo fakturácie s nesprávnou konštantou má Dodávateľ právo upraviť fakturačné hodnoty podľa údajov, ktoré Dodávateľ dostane od PDS.
Objednávateľ je povinný starať sa o určené meradlo tak, aby neprišlo k jeho poškodeniu alebo odcudzeniu a sleduje jeho riadny chod. Všetky poruchy na určenom meradle, vrátane porušenia zabezpečenia proti neoprávnenej manipulácii, ktoré Objednávateľ zistí, je povinný  bezodkladne ohlásiť Dodávateľovi.
V prípade požiadavky Objednávateľa sa Dodávateľ zaväzuje postúpiť žiadosť o úradné preskúšanie meracieho systému alebo jeho časti na PDS do (10) pracovných dní od obdržania písomnej žiadosti Objednávateľa; počas preskúšavania bude meranie zabezpečené náhradným  meradlom alebo iným vzájomne dohodnutým spôsobom v zmysle platných predpisov PDS.
Objednávateľ sa zaväzuje umožniť prístup PDS k odbernému elektrickému zariadeniu a určenému meradlu v súlade s Prevádzkovým poriadkom Dodávateľa a ZoE na účel vykonania kontroly, výmeny, odobratia určeného meradla a na účel zistenia odobratého množstva elektriny na  základe písomného oznámenia doručeného Objednávateľovi aspoň (7) dní vopred.
Dôvody výmeny určeného meradla môžu byť najmä:
1. výmena určeného meradla z dôvodu uplynutia času platnosti overenia,
2. výmena určeného meradla pri požiadavke na preskúšanie určeného meradla,
3. výmena určeného meradla z dôvodu poruchy na určenom meradle,
4. výmena určeného meradla z dôvodu zmeny zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný riadne plniť predmet tejto Zmluvy, dodržiavať túto Zmluvu a štandardy kvality prenosu elektriny, distribúcie elektriny a dodávky elektriny stanovené osobitnými predpismi a tieto náležite vyhodnocovať.
Ak sa stane chyba pri fakturácii, majú zmluvné strany nárok na vzájomné vyrovnanie rozdielu. Ak Objednávateľ zistí chybu vo faktúre, bez zbytočného odkladu zašle Dodávateľovi reklamáciu s uvedením reklamovaných skutočností s priložením podkladov potrebných na prešetrenie reklamácie. V prípade opodstatnenej reklamácie Dodávateľ vystaví opravnú faktúru. Ak chybu zistí Dodávateľ, bezodkladne vyhotoví opravnú faktúru. Doručením opravenej faktúry začína plynúť nová lehota splatnosti.
Objednávateľ má právo reklamovať aj iné chyby, ku ktorým došlo pri plnení tejto Zmluvy.
Dodávateľ reklamáciu prešetrí a výsledok prešetrenia písomne oznámi Objednávateľovi v lehote 15 dní od doručenia reklamácie, pokiaľ z príslušných právnych predpisov nevyplýva iná lehota.
Dodávateľ bude vyhodnocovať skutočný odber elektriny za odberné miesta s mesačným odpočtom - mesačne.
Celková cena musí zahŕňať všetky položky za dodávku elektriny, najmä distribučné služby, prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné položky, ako aj regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby a poplatkov za OM.
Ponúkaná cena je cena spolu vyjadrená v EUR, ktorá bude predložená za celé množstvo odberu.
Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa, a to:
1. cena bez DPH za dodávku predpokladaného množstva elektriny pre OM
2. cena za poskytnutie distribučných a systémových služieb, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, odvod do NJF, spotrebnú daň, DPH.
Úhrada za odobratú elektrickú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe doručenej vyúčtovacej faktúry vystavenej podľa skutočnej spotreby vždy za príslušný kalendárny mesiac. Odberateľ uhradí faktúru za príslušný mesiac do 14 dní od dňa jej doručenia.
Dodávateľ vystaví faktúru za odberné miesto najneskôr do 10. dňa nasledujúceho mesiaca. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu. Okrem faktúr v tlačenej podobe doručí dodávateľ vystavenú faktúru odberateľovi aj v elektronickej forme ako súbor v textovo čitateľnej podobe.
Faktúra dodávateľa musí byť vystavená v zmysle zmluvy, okrem náležitostí podľa VZP musí obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektriny a zároveň je povinný zriadiť pre objednávateľa prístup do privátnej zóny (elektronického portálu) za účelom prehľadu mesačnej fakturácie. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Ak termín splatnosti akejkoľvek pohľadávky pripadne na deň pracovného pokoja, alebo na deň pracovného voľna, táto pohľadávka je splatná v najbližší nasledujúci pracovný deň.
Dodávateľ je zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona o č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z.n.p. Splnenie tejto podmienky objednávateľ kontroluje v registri partnerov verejného sektora. Nesplnenie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde.
Dodávateľ sa zaväzuje, že si nebude účtovať poplatky pri prekročení predpokladaného ročného odberu (kWh) elektrickej energie do OM.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov písomne reklamovať u dodávateľa kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla a fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote maximálne do 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť za Odberateľa všetky úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa k termínu začatia dodávky podľa tejto zmluvy. Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. Dodávateľ je povinný zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta odberateľa. Dodávateľ zabezpečí na žiadosť odberateľa preskúšanie meradiel.
Predpokladaný odber na 6 mesiacov je 955 189 kWh. Tolerančné pásmo odberu je ± 10% z predpokladaného zmluvného množstva.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v opisnom formulári a v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Odstúpiť od tejto zmluvy je možné v prípadoch podstatného porušenia tejto zmluvy a v ostatných prípadoch podľa ustanovení Obchodného zákonníka.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Produkt s jednou cenou za dodávku elektriny bez časovej špecifikácie, t. j. pondelok až nedeľa, 24 hodín.
Zmena dohodnutej ceny je prístupná v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov, alebo rozhodnutí ÚRSO, DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Dodatok k zmluve je možné uzatvoriť len na základe dohody oboch zmluvných strán, len v odôvodnených prípadoch.
Názov Upresnenie
Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jánoškova 1611/58, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika

01.11.2023 00:00 — 30.04.2024 23:59

955 189,00 kWh

257 994,72

214 995,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2023 13:05

26.10.2023 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2023 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 175
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2023 10:26 - Vstupná ponuka 257 400,00 € Cena s DPH
26.10.2023 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka 256 894,33 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS