• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2023 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2023 10:55

Detail zákazky Z202311502

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2023 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2023 10:55

Základné údaje

Z202311502

OF-280445

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8478438

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36657719

REVIS-SERVIS spol. s.r.o.

Na Priehon 875/2A, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup výpočtovej techniky

výpočtová technika, tlačiareň, scaner, webkamera, reproduktor

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 30237240-3 - Webová kamera
  • 32340000-8 - Mikrofóny a reproduktory
  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiareň Brother DCP-L2532DW alebo ekvivalent
Funkcia
tlač. skenovanie, kopírovanie dokumentov
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Multifunkčná laserová čiernobiela, tlačiareň GDI, skener, kopírka, A4 áno
Farebný scaner áno
Tlačiareň kompatibilná s tonermi: TN2411, TN2421 áno
Obojstranná tlač áno
Štandardný zásobník - 250 listov áno
USB, Wi-Fi áno
 2. Reproduktor Jabra Speak2 55 MS Teams alebo ekvivalent
Funkcia
flexibilný hlasový komunikátor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkosť reproduktora mm 70
zvukový výkon pri 0,5m dBSPL 85
Dĺžka integrovaného kábla USB cm 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
digitálny MEMS mikrofón plne duplexný režim redukcia hluku pri volaní akustická kompenzácia ozveny (AEC) vyrovnanie sily hlasu (Automatic Gain Control, AGC)
Dobíjacia lítium-iónová batéria áno
Stupeň krytia: IP64 (odolnosť proti prachu a vode)
4 Frekvenčný rozsah mikrofónu
Obsah balenia: hlasový komunikátor puzdro bezpečnostné informácie a záruka
Možnosti pripojenia: USB-C alebo USB-A, Bluetooth
 3. Webkamera Logitech Brio 500 Webcam alebo ekvivalent
Funkcia
webkamera
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Full HD rozlíšenie px 1920 × 1080
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
korekcia osvetlenia áno
automatické zameriavanie áno
stereofónny mikrofón s potlačením šumu áno
držiak s mikroprísavkou áno
Digitálny zoom áno
Rozhranie - USB-C áno
Možnosť naklopenia kamery dole áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 15.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Dodávateľ je povinný do 3 dní od zverejnenia zmluvy predložiť popis predmetu zmluvy min. v rozsahu: typ, výrobca a opis technických parametrov.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Požadujeme o dodanie materiálu spolu s dodacím listom a faktúrou na miesto plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

25.10.2023 12:00 — 15.11.2023 23:59

1,00 ks (podľa špecifikácie)

1 953,10

1 627,58

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2023 09:42

23.10.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 497
 68
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.10.2023 09:51 - Vstupná ponuka 1 953,10 € Cena s DPH
21.10.2023 19:37 - Najvýhodnejšia ponuka 1 799,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS