• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2023 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2023 11:50

Detail zákazky Z202311498

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2023 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2023 11:50

Základné údaje

Z202311498

OF-280101

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8478430

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36427969

FLORIAN, s.r.o.

Priekopská 26, Martin, 03608, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hasičské vybavenie

Hasičské vybavenie, termokamera

  • 38570000-1 - Regulačné a kontrolné zariadenia a prístroje
  • 35100000-5 - Pohotovostné a zabezpečovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Termokamera Reveal Seek Fire PRO X alebo ekvivalent
Funkcia
Pomáha hasičom, bezpečnostným zložkám a polícii pri záchrane životov, na zaistenie bezpečnosti zasahujúcich a pri rýchlom a efektívnom rozhodovaní počas realizácií záchranných prác.
Zaznamenávanie tepelného žiarenia na rozlišovanie a stanovovanie teplôt predmetov v okolí. Vidí skrz dym, hmlu a tmu.  Pre dohľadanie ložísk požiarov, stratených či uväznených osôb.  Vhodné na použitie pri záchranných udalostiach (autonehody, havárie), pátranie po stratených osobách a pod.
Okrem klasického využitia hasičským zborom na hasenie požiarov je toto zariadenie zaujímavé aj pre bezpečnostné zložky a políciu. Napríklad na osobných a nákladných autách sa dajú kontrolovať aj tepelné podpisy (brzdy, pneumatiky, ložná plocha, teplota pri preprave nebezpečného tovaru atď.).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Termokamera Reveal Seek Fire PRO X alebo ekvivalent KS 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tepelný senzor 320 x 240, 15 Hz snímkovou frekvenciou, 76 800 teplotných pixelov pre maximálnu čistotu a citlivosť obrazu
Detekčná vzdialenosť - 30 cm - 550 m
Rozsah teplôt -20 to 550°C
Vodeodolnosť IP 67, utesnené puzdro
Displej 2,4" farebný s Corning® Gorilla® Glass alebo ekvivalent
Tepelná citlivosť < 70 mK
Zorné pole široké, 32-stupňové zorné pole, ľahko preskenuje veľkú oblasť a identifikuje nebezpečenstvá v priebehu niekoľkých sekúnd
Používateľské rozhranie samostatné zariadenie s 3-tlačidlovou navigáciou
Farebné filtre 3 možnosti (POŽIAR, PRIESKUM a FARBA)
Pamäť min. 4 GB interná (> 4 000 obrázkov)
Vidieť cez dym - obsahuje svietidlo LED baterka so svietivosťou 300 lumenov dostupná stlačením tlačidla
Dobíjacia batéria Li-Ion 3,7V 1650mAh, min. 3,5 hodiny nepretržitého termovízneho snímania
Nabíjanie, doba nabíjania magnetický nabíjací konektor s utesnenými kontaktmi, nabíjanie približne 1,5 hodiny
Obsah balenia • 1 ks Termokamera• 1 ks USB nabíjacieho a dátového kábla• 1 ks USB napájací adaptér (220 V)• 1 ks remienka na ruku• 1 ks D-krúžok z nehrdzavejúcej ocele s montážnym príslušenstvom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru) vrátane dopravy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek), podrobnú cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH) potvrdenú pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Ak sa v technických vlastnostiach opisného/objednávkového formulára uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov. V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentný tovar, objednávateľ požaduje po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt.
Dodávateľ môže ponúknuť tovar s vyššími parametrami, nesmie však ponúknuť tovar, ktorý nebude spĺňať ktorýkoľvek z požadovaných parametrov.
Kontaktná osoba objednávateľa do 2 pracovných dní od doručenia podrobnej technickej a cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Záručná doba je v trvaní minimálne 2 rokov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia. Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na akosť tovaru spočívajúcu v tom, že tovar bude počas záručnej doby spôsobilý na použitie na obvyklý účel a zachová si obvyklé vlastnosti.  Záručný servis bude vykonávaný u užívateľa alebo nakládka a preprava na záručné plnenie a späť bude realizovaná na náklady dodávateľa.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nevystavovaného, nerepasovaného tovaru, zabaleného v originálnom obale s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Súčasťou dodania predmetu zákazky musia byť aj všetky originálne súčasti nevyhnutné na štandardný chod a obsluhu stroja a štandardné balenie výrobcu (originálne napájacie káble, software, ovládače, kryty, lišty, dokumentácia a pod.).
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. však 1 pracovný deň vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 14:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky oboch zmluvných strán.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy, jej súčasťou musí byť potvrdený dodací list. Objednávateľ žiada zasielať faktúru elektronicky a následne doručiť originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Objednávateľ požaduje 2 výtlačky faktúry a 2 výtlačky dodacieho listu.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa konečného príjemcu a miesta plnenia. V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/ zmluve a opakované reklamácie sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

27.10.2023 08:00 — 24.11.2023 14:00

2,00 ks

1 847,74

1 539,78

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2023 09:35

23.10.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 416
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.10.2023 09:52 - Vstupná ponuka 1 842,00 € Cena s DPH
17.10.2023 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 1 842,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS