30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
14268035
Vladimír Janičina ELKO
284, Dúbrava, 03212, SVK
Elektroinštalačný materiál
Zásuvka, konektor
Tovar, Služba
1. KELine zásuvka Modulo50 Cat5E, FTP, povrchová, osadená s 2xKEJ-C5E-S-TL
|
|
---|---|
Funkcia |
Dátová zásuvka, KELine zásuvka Modulo50 Cat 5E, povrchová, osadená s 2xKEJ-C5E-S-TL |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
KELine zásuvka Modulo50 Cat5E, FTP, povrchová, osadená s 2xKEJ-C5E-S-TL | ks | 280 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kategória | CAT5E, Cat5E, CAT5E |
Počet portov | 2 |
Tienenie | Áno |
Prevedenie | Nadomietková |
Vstup pre káble | šikmý vstup pre patch káble |
Farba | biela |
Typ montáže | na stenu |
2. Konektor RJ45 cat. 5e UTP, netienený pre drôt
|
|
---|---|
Funkcia |
UTP Cat5e krimpovací konektor RJ45 pre TP drôt (8P8C) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Konektor RJ45 cat. 5e UTP, netienený pre drôt | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dátový konektor | |
Typ | RJ45 |
Netienený | |
Transparentné prevedenie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Miesto plnenia Trenčín - Olbrachtová 5. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, I. akosti. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa pri dodaní tovaru dodať podrobný návod na obsluhu, údržbu, ošetrovanie a montáž v slovenskom jazyku ku každému dodanému výrobku. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 2 pracovné dni vopred. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia s DPH. |
Zmluvná cena musí byť konečná, vrátane DPH - zahŕňa náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, inštaláciu, zaškolenie personálu odborníkom a odovzdanie kompletnej dokumentácie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy počas jej trvania podľa zákona o verejnom obstarávaní § 18. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára. |
Dodanie tovaru so servisnou dokumentáciou, záručným listom a preberacím protokolom. |
Záruka na tovar je min 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom. |
Olbrachtová 5, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
30.10.2023 08:27 — 13.11.2023 08:27
1,00 ks
3 203,04
2 669,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2023 08:30
26.10.2023 08:27
26.10.2023 08:42
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.10.2023 15:44 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
21.10.2023 22:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 990,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: