• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2023 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2023 08:27
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2023 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2023 09:20

Detail zákazky Z202311491

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2023 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2023 08:27
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2023 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2023 09:20

Základné údaje

Z202311491

OF-280296

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8504768

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

14268035

Vladimír Janičina ELKO

284, Dúbrava, 03212, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektroinštalačný materiál

Zásuvka, konektor

  • 31681400-7 - Elektrické súčiastky
  • 31681100-4 - Elektrické kontakty
  • 31681410-0 - Elektromateriály
  • 31682000-0 - Elektropotreby
  • 31224100-3 - Zástrčky a zásuvky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. KELine zásuvka Modulo50 Cat5E, FTP, povrchová, osadená s 2xKEJ-C5E-S-TL
Funkcia
Dátová zásuvka, KELine zásuvka Modulo50 Cat 5E, povrchová, osadená s 2xKEJ-C5E-S-TL
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
KELine zásuvka Modulo50 Cat5E, FTP, povrchová, osadená s 2xKEJ-C5E-S-TL ks 280
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kategória CAT5E, Cat5E, CAT5E
Počet portov 2
Tienenie Áno
Prevedenie Nadomietková
Vstup pre káble šikmý vstup pre patch káble
Farba biela
Typ montáže na stenu
 2. Konektor RJ45 cat. 5e UTP, netienený pre drôt
Funkcia
UTP Cat5e krimpovací konektor RJ45 pre TP drôt (8P8C)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konektor RJ45 cat. 5e UTP, netienený pre drôt ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dátový konektor
Typ RJ45
Netienený
Transparentné prevedenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto plnenia Trenčín - Olbrachtová 5.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, I. akosti.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa  jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa pri dodaní tovaru dodať podrobný návod na obsluhu, údržbu, ošetrovanie a montáž v slovenskom jazyku ku každému dodanému výrobku.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 2 pracovné dni vopred.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia s DPH.
Zmluvná cena musí byť konečná, vrátane DPH - zahŕňa náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, inštaláciu, zaškolenie personálu odborníkom a odovzdanie kompletnej dokumentácie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy počas jej trvania podľa zákona o verejnom obstarávaní § 18.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára.
Dodanie tovaru so servisnou dokumentáciou, záručným listom a preberacím protokolom.
Záruka na tovar je min 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Olbrachtová 5, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.10.2023 08:27 — 13.11.2023 08:27

1,00 ks

3 203,04

2 669,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2023 08:30

26.10.2023 08:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2023 08:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 535
 28
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.10.2023 15:44 - Vstupná ponuka 3 000,00 € Cena s DPH
21.10.2023 22:56 - Najvýhodnejšia ponuka 2 990,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS