• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2023 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2023 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2023 10:40

Detail zákazky Z202311466

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2023 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2023 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2023 10:40

Základné údaje

Z202311466

OF-280479

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8472512

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

46419641

CeHaTex, s.r.o.

Aleja Slobody 2245/7, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Reklamné predmety s potlačou - USB kľúč

Reklamné predmety s potlačou

  • 22460000-2 - Obchodno-reklamný materiál, komerčné katalógy a príručky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Reklamné predmety s potlačou - USB kľúč
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
USB kľúč s potlačou - gravírom ks 50
Kapacita GB 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál kov
Tlačové podklady pdf, e-mailom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Obstarávateľ preddavky neposkytuje.
Obstarávateľ požaduje zaslať fotografiu a opis pred dodaním tovaru a to za účelom overenia a odsúhlasenia požadovaných vlastností.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov a dopraví ho na vlastné náklady do sídla obstarávateľa.
Splatnosť faktúry vystavenej dodávateľom je 30 dní od doručenia obstarávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný, alebo dodať chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom obstarávateľom.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov obstarávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný, alebo dodať chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom obstarávateľom.
Navrhnutá hodnota rozpor - vyriesenie reklamacie

Pozadovany tovar je naskladnovany vascinou zo zahranicia, preto dodanie po reklamacii by malo byt ako pri standardnej reklamacii min.2 tyzdne po podani reklamacie

Názov
Pôvodná hodnota Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov obstarávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
Navrhnutá hodnota rozpor - dorucenie kurierom

Ak ma byt system spravodlivy a mozny pre celu SR, pri zaslani kurierom nie je mozne, aby tovar odovzdaval zastupca za dodavatela. Kurier nebude cakat, kym si objednavatel spocita tovar, tato sluzba sa neda ani priplatit, to je nerealne. Prosim o zohladnenie. Tovar je dodany kurierom spolu s dodacim listom, nasledne ak dojde k rozporu mnozstva, riesi sa to reklamaciou voci dodavatelovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 1, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

10.11.2023 14:26

50,00 ks

263,00

263,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.10.2023 14:27

20.10.2023 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2023 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 37
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.10.2023 15:01 - Vstupná ponuka 263,00 € Cena bez DPH
19.10.2023 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 215,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS