31118259
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK
46419641
CeHaTex, s.r.o.
Aleja Slobody 2245/7, Dolný Kubín, 02601, SVK
Reklamné predmety s potlačou - USB kľúč
Reklamné predmety s potlačou
Tovar, Služba
1. Reklamné predmety s potlačou - USB kľúč
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
USB kľúč s potlačou - gravírom | ks | 50 | ||
Kapacita | GB | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | kov |
Tlačové podklady | pdf, e-mailom |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Obstarávateľ preddavky neposkytuje. |
Obstarávateľ požaduje zaslať fotografiu a opis pred dodaním tovaru a to za účelom overenia a odsúhlasenia požadovaných vlastností. |
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov a dopraví ho na vlastné náklady do sídla obstarávateľa. |
Splatnosť faktúry vystavenej dodávateľom je 30 dní od doručenia obstarávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný, alebo dodať chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom obstarávateľom. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov obstarávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný, alebo dodať chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom obstarávateľom. |
Navrhnutá hodnota | rozpor - vyriesenie reklamacie |
Pozadovany tovar je naskladnovany vascinou zo zahranicia, preto dodanie po reklamacii by malo byt ako pri standardnej reklamacii min.2 tyzdne po podani reklamacie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov obstarávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry. |
Navrhnutá hodnota | rozpor - dorucenie kurierom |
Ak ma byt system spravodlivy a mozny pre celu SR, pri zaslani kurierom nie je mozne, aby tovar odovzdaval zastupca za dodavatela. Kurier nebude cakat, kym si objednavatel spocita tovar, tato sluzba sa neda ani priplatit, to je nerealne. Prosim o zohladnenie. Tovar je dodany kurierom spolu s dodacim listom, nasledne ak dojde k rozporu mnozstva, riesi sa to reklamaciou voci dodavatelovi.
Študentská 1, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
10.11.2023 14:26
50,00 ks
263,00
263,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2023 14:27
20.10.2023 09:30
20.10.2023 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2023 15:01 - Vstupná ponuka | 263,00 | € | Cena bez DPH |
19.10.2023 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 215,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: