• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2023 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2023 12:50

Detail zákazky Z202311430

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2023 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2023 12:50

Základné údaje

Z202311430

OF-280431

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8466291

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalibrácie kontrolno-meracej techniky

kalibrácia, kontrolno-meracia techniky

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50433000-9 - Kalibrovanie

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Aktualizácia diagnostického prístroja gutmann mega macs 56
Funkcia
Aktualizácia diagnostického prístroja mega macs 56
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Aktualizácia diagnostického prístroja mega macs 56 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Aktualizácia diagnostického prístroja mega macs 56 musí byť splnené
Aktualizácia update & plus flat 56 na jeden rok musí byť splnené
Dodanie certifikátu s platnosťou jeden rok musí byť splnené
Aktualizácia prístupu na net dáta HGS s aktuálnymi údajmi musí byť splnené
Aktualizácia/pridanie databanky modelov osobných a nákladných MV musí byť splnené
Aktualizácia/pridanie oprávnenia diagnostiky k aktualizácií softvérov MV musí byť splnené
Aktualizácia/pridanie merania a kalibrácie elektrooinštalácie musí byť splnené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje vykonanie prác v meste Trenčín
Objednávateľ požaduje vystaviť protokol o servisných prehliadkach.
Objednávateľ požaduje vystaviť protokol o odbornej revízii oprávneným pracovníkom.
Cena hodinovej sadzby servisného pracovníka bude zahrnutá v cene údržby, opravy a bude zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky (doprava), okrem cien za originálne náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou zariadení.
Opravy, dodanie náhradných dielov budú realizované na základe zistených porúch.
Kalkulácia potreby originálnych náhradných dielov a opravy musí byť vopred schválená oprávnenou osobou objednávateľa. Pred začatím opravy zhotoviteľ predloží oprávnenej osobe objednávateľa na odsúhlasenie kalkuláciu opravy, ktorá bude pozostávať s ceny náhradných dielov a ceny práce resp. iných nevyhnutných nákladov spojených s vykonaním servisu a opravy.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad, že dodávateľ je spoločnosťou oprávnenou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis uvedených zariadení.
Dodávateľ sa zaväzuje, v prípade ak s poskytovanými službami opráv/údržby podľa predmetu tejto dohody bude súvisieť aj potreba nových náhradných dielov, zhotoviteľ má povinnosť použiť len nové, nepoužité náhradné diely (nie repasované) za uplatnenia výhodnejšej ceny náhradného diela. Objednávateľ požaduje náhradné diely vyrobené autorizovaným výrobcom zodpovedajúcej kvalite, ktoré zabezpečia plnú funkčnosť strojov a zariadení, záruku a prevádzkyschopnosť, alebo sú kvalitatívne ekvivalentné dielu od výrobcu. Nové nepoužité diely musia byť navrhnuté na daný typ stroja alebo zariadenia.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní o doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Na vykonané oprav a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 6 mesiacov.
Na náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady.
Kalibráciu, overenie zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia. O tomto oprávnení sa požaduje predložiť dokument do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky v uvedenej predmetnej zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

25.10.2023 10:49 — 23.11.2023 10:49

1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára

1 416,96

1 180,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.10.2023 10:52

19.10.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.10.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 596
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2023 11:48 - Vstupná ponuka 1 416,96 € Cena s DPH
19.10.2023 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka 1 416,96 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS