30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
32529597
Štefan Nagy - FAN – AUTO
Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK
Kalibrácie kontrolno-meracej techniky
kalibrácia, kontrolno-meracia techniky
Služba
1. Aktualizácia diagnostického prístroja gutmann mega macs 56
|
|
---|---|
Funkcia |
Aktualizácia diagnostického prístroja mega macs 56 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Aktualizácia diagnostického prístroja mega macs 56 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Aktualizácia diagnostického prístroja mega macs 56 | musí byť splnené |
Aktualizácia update & plus flat 56 na jeden rok | musí byť splnené |
Dodanie certifikátu s platnosťou jeden rok | musí byť splnené |
Aktualizácia prístupu na net dáta HGS s aktuálnymi údajmi | musí byť splnené |
Aktualizácia/pridanie databanky modelov osobných a nákladných MV | musí byť splnené |
Aktualizácia/pridanie oprávnenia diagnostiky k aktualizácií softvérov MV | musí byť splnené |
Aktualizácia/pridanie merania a kalibrácie elektrooinštalácie | musí byť splnené |
Názov |
Objednávateľ požaduje vykonanie prác v meste Trenčín |
Objednávateľ požaduje vystaviť protokol o servisných prehliadkach. |
Objednávateľ požaduje vystaviť protokol o odbornej revízii oprávneným pracovníkom. |
Cena hodinovej sadzby servisného pracovníka bude zahrnutá v cene údržby, opravy a bude zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky (doprava), okrem cien za originálne náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou zariadení. |
Opravy, dodanie náhradných dielov budú realizované na základe zistených porúch. |
Kalkulácia potreby originálnych náhradných dielov a opravy musí byť vopred schválená oprávnenou osobou objednávateľa. Pred začatím opravy zhotoviteľ predloží oprávnenej osobe objednávateľa na odsúhlasenie kalkuláciu opravy, ktorá bude pozostávať s ceny náhradných dielov a ceny práce resp. iných nevyhnutných nákladov spojených s vykonaním servisu a opravy. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad, že dodávateľ je spoločnosťou oprávnenou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis uvedených zariadení. |
Dodávateľ sa zaväzuje, v prípade ak s poskytovanými službami opráv/údržby podľa predmetu tejto dohody bude súvisieť aj potreba nových náhradných dielov, zhotoviteľ má povinnosť použiť len nové, nepoužité náhradné diely (nie repasované) za uplatnenia výhodnejšej ceny náhradného diela. Objednávateľ požaduje náhradné diely vyrobené autorizovaným výrobcom zodpovedajúcej kvalite, ktoré zabezpečia plnú funkčnosť strojov a zariadení, záruku a prevádzkyschopnosť, alebo sú kvalitatívne ekvivalentné dielu od výrobcu. Nové nepoužité diely musia byť navrhnuté na daný typ stroja alebo zariadenia. |
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní o doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Na vykonané oprav a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 6 mesiacov. |
Na náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady. |
Kalibráciu, overenie zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia. O tomto oprávnení sa požaduje predložiť dokument do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky v uvedenej predmetnej zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
25.10.2023 10:49 — 23.11.2023 10:49
1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára
1 416,96
1 180,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2023 10:52
19.10.2023 12:00
19.10.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.10.2023 11:48 - Vstupná ponuka | 1 416,96 | € | Cena s DPH |
19.10.2023 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 416,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: