• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2023 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2023 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2023 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2023 10:35

Detail zákazky Z202311416

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2023 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2023 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2023 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2023 10:35

Základné údaje

Z202311416

OF-280380

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8472482

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

55228542

Space spol s. r. o.

Námestie SNP 19, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis a údržba klimatizácií

servis, údržba, kontrola klimatizácie

  • 50730000-1 - Opravy a údržba chladiacich zostáv
  • 42512000-8 - Klimatizačné zariadenia
  • 42512200-0 - Nástenné klimatizačné mechanizmy
  • 42512500-3 - Časti klimatizačných mechanizmov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis a údržba klimatizácií
Funkcia
Z dôvodu pravidelného servisu, kontroly a údržby pevných klimatizačných zariadení na budove
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet klimatizácií ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Značka klimatizačného zariadenia Mitsubishi (4), LG (2), Daikin (1)
Mesto servisu a údržby Trenčín (6), Vlkanová (1)
Typ upevnenia Pevné - vonkajšie/vnútorne
Umiestnenie Vlkanová - prízemie 1ks  (LG)
Umiestnenie Trenčín - prízemie cca 4m 2ks  (LG, Mitsubishi)
Umiestnenie Trenčín - 1. poschodie cca 8m 3ks - potrebný rebrík/plošina (2x Mitsubishi, Daikin)
Umiestnenie Trenčín - 2. poschodie cc 12m 1 ks - potrebný rebrík/plošina (Mitsubishi)
Prístupnosť Potrebný rebrík alebo plošina
Čistenie filtrov áno
Čistenie chladiča vonkajšej a vnútornej jednotky áno
Skontrolovanie elektrickej časti klimatizačnej jednotky áno
Skontrolovanie chladiva a tlaku áno
Diagnostika prípadnej poruchy áno
Čistenie vonkajších aj vnútorných klimatizačných jednotiek áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Odstránenie diagnostikovaných chýb nie je súčasťou tejto zmluvy
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje predložiť certifikát o odbornej spôsobilosti (certifikovaná osoba)
Ceny zahŕňajú výmenu filtrov, čistenie potrubí, kontrolu elektrickej časti, dezinfekciu klimatizačných jednotiek
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

23.10.2023 09:45 — 30.11.2023 09:45

1,00 podľa opisu paramertov a ks

613,67

511,39

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.10.2023 09:47

20.10.2023 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2023 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 528
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.10.2023 10:26 - Vstupná ponuka 600,00 € Cena s DPH
19.10.2023 15:11 - Najvýhodnejšia ponuka 456,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS