30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46604049
STEBERG s.r.o.
Kolónia 2856/61, Galanta, 92401, SVK
Pomôcky a materiál na knihársku výrobu
Baladek, balacron, koženka
Tovar, Služba
|
1. Pomôcky a materiál na knihársku výrobu - Baladek balacron
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Baladek balacron - koženka Walnut 28245 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Šírka | cm | 106 | ||
| Dĺžka | m | 100 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Gramáž | 210g/m2 |
| Farba čokoládová | odtieň č. 28245 |
| Balenie | v rolkách |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých vedľajších nákladov |
| Tovar bude dodaný jednorazovo na adresu miesta plnenia zmluvy |
| Požaduje sa dodanie nového, nepoužitého tovaru a musí zodpovedať technickej špecifikácii |
| Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy |
| Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia |
| Objednávateľ požaduje podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy (cena za jednotku bez DPH, cena za jednotku s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH) |
| Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doložiť podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických, kvalitatívnych a materiálových parametrov |
| Dodávateľ predloží na uhradenie faktúru za celý predmet zákazky, ktorá bude obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivé ceny v EUR bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH, vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nespĺňa špecifikáciu, tento neprevziať |
| Všetky predkladané dokumenty musia byť v slovenskom alebo českom jazyku |
| Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním |
| Objednávateľ požaduje dodať samostatný dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň ako dodací list. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
27.10.2023 07:00 — 30.11.2023 13:00
37,00 ks
11 907,19
9 922,66
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2023 08:38
20.10.2023 10:00
20.10.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.10.2023 14:58 - Vstupná ponuka | 11 899,20 | € | Cena s DPH |
| 17.10.2023 14:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 899,20 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: