• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2023 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2023 11:50

Detail zákazky Z202311388

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2023 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2023 11:50

Základné údaje

Z202311388

OF-280320

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8466258

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47412534

SERVISUJEM, s. r. o.

Pluhová 934/51 , Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zvukové prostriedky a príslušenstvo, fotoaparáty, videokamery a príslušenstvo, interaktívna tabuľa, projektory a príslušenstvo

Automatický prekladač

  • 48740000-7 - Softvérový balík na cudzojazyčný preklad
  • 32342410-9 - Zvukové zariadenie
  • 32321200-1 - Audiovizuálne zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Automatický prekladač Vasco Translator V4 – alebo ekvivalent
Funkcia
Elektronický prekladač hovoreného slova zo 76 jazykov, ako aj preloženie textu až 90 jazykov. Prekladá aj v najhlučnejších prostrediach a okolí, ako sú preplnené mestské ulice, železničné stanice alebo rušné letiská. Presný mikrofón a redukcia hluku na pozadí (až o 99%) umožní slobodné hovoriť a prekladať každé slovo, ktoré vyslovíte, bez zbytočných prestávok. Funguje v takmer 200 krajinách.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Automatický prekladač Vasco Translator V4 ks 5
Displej, veľkosť ” 5
RAM GB 2
ROM GB 32
Kapacita batérie mAh 2 400
Rozmery, výška mm 149
Rozmery, šírka mm 55
Rozmery, hrúbka mm 10
Hmotnosť g 134
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozlíšenie dipleja 576 x 1440
Procesor Štvorjadrový Mediatek Helio A22 (MT6761) 64 bit
Modem 4G
WiFi 2,4 GHz
Vstup pre slúchadlá USB Type-C
USB vstup Type-C
Počet jazykov prekladu hovoreného slova – vrátane slovenčiny: 76 jazykov
Počet jazykov prekladu textu - vrátane slovenčiny 90 jazykov
So SIM kartou, ktorá poskytuje bezplatný a neobmedzený doživotný internet Áno
Balenie obsahuje : Automatický prekladač 1 x
Vstavanú medzinárodnú SIM kartu 1 x
Nabíjačku 1 x
USB kábel type-C 1 x
Sprievodca rýchlym spustením a online používateľská príručka v slovenčine, angličtine, španielčine a ďalších jazykoch Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto plnenia Zemianske Kostoľany.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, I. akosti.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa  jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 2 pracovné dni vopred.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia s DPH.
Zmluvná cena musí byť konečná, vrátane DPH  a nákladov na dopravu.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien do3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakým alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

25.10.2023 06:00 — 30.11.2023 13:00

1,00 súbor jednotiek

2 000,00

1 666,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.10.2023 14:01

19.10.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.10.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 517
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.10.2023 14:26 - Vstupná ponuka 1 999,99 € Cena s DPH
16.10.2023 14:26 - Najvýhodnejšia ponuka 1 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS