• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2023 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2023 09:50

Detail zákazky Z202311358

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2023 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2023 09:50

Základné údaje

Z202311358

OF-280238

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8472454

Objednávateľ

00641383

Mestská časť Bratislava - Podunajské Biskupice

Trojičné nám. 11, Bratislava, 82561, SVK

Dodávateľ

45316953

SWM Group a.s.

Ráztočná 8626, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Údržba zelene a komunikácii v mestskej časti Bratislava-Podunajské Biskupice

jarné a jesenné hrabanie lístia, odpratávanie snehu a ľadu z komunikácií, chodníkov a schodov, verejných priestranstiev, posypová soľ,

  • 90620000-9 - Odpratávanie snehu
  • 90630000-2 - Odpratávanie ľadu
  • 34927100-2 - Soľ na posyp ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44113910-7 - Materiály na zimnú údržbu
  • 90610000-6 - Služby na čistenie a zametanie ulíc

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jarné a jesenné vyhrabávanie lístia
Funkcia
1. Jesenné a jarné odstránenie lístia, bude vykonávané strojovo a ručne, služba zahŕňa odstránenie lístia z verejných priestranstiev z trávnatých plôch a dočistenie priľahlých komunikácií, chodníkov, parkovísk a ostatných verejných plôch a odvoz vzniknutého odpadu. Cena je stanovená za vyčistenie 1 m2 plochy. Likvidácia odpadu musí byť v súlade so zákonom č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a VZN Hl.m.SR Bratislavy o odpadoch. Služba bude vykonávaná na základe jednotlivých objednávok. Lehota plnenia je do 20 pracovných dní od vystavenia objednávky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jarné vyhrabanie lístia z trávnatých plôch a priľahlých komunikácii a parkovísk,  1 cyklus,  329 308 m2 ks 1
Jesenné vyhrabanie lístia z trávnatých plôch a priľahlých komunikácii a parkovísk, 1 cyklus,  329 308 m2 ks 1
 2. Zimná údržba
Funkcia
2. Zimná údržba miestnych komunikácii, chodníkov a verejných priestranstiev zahŕňa pluhovanie, posyp chemickým materiálom na komunikáciách, chodníkoch a ostatných verejných priestranstvách, pohotovosť a spotrebu posypového materiálu. Všetky vozidlá budú vybavené GPS monitorovaním s online výstupom u objednávateľa.
2.1. Zimná údržba na komunikáciách, bude vykonávaná strojovo a to: - odstraňovanie snehu pluhovaním,- posýpaním chemickým materiálom- odstraňovanie snehu pluhovaním s posypom chemickým materiálom. Cena bude vrátane PHM, amortizácie strojov, presun techniky a všetky náklady súvisiace s dodaním služby a použitím technických zariadení. Cena je stanovená za vyčistenie 1 km dĺžky. Súčasťou ceny nie je posypový materiál.
2.1. Pluhovanie komunikácii zahŕňa prácu techniky na tento účel určenej. Vlastná činnosť pozostáva z odstraňovania súvislej vrstvy snehu hrúbky min. 4 cm z vozovky pluhovaním, pluhovaním a posypom, alebo posypom na šírku jedného jazdného pruhu na jednej strane komunikácie.
2.2. Zimná údržba na chodníkoch, bude vykonávaná strojovo alebo/a ručne, a to:- odstraňovanie snehu pluhovaním,- posýpaním chemickým materiálom- odstraňovanie snehu pluhovaním s posypom chemickým materiálom- ručné odstraňovanie snehu s posypom- ručné posýpanieCena bude vrátane PHM, amortizácie strojov, presun techniky a všetky náklady súvisiace s dodaním služby a použitím technických zariadení. Cena je stanovená za vyčistenie 1 m2. Súčasťou ceny nie je posypový materiál.
2.2. Predmetná činnosť zahŕňa prácu techniky na tento účel určenej. Vlastná činnosť pozostáva z odstraňovania súvislej vrstvy snehu hrúbky min. 4 cm pluhovaním, pluhovaním a posypom alebo posypom chodníka na šírku stroja (min. 1,0-1,5m) od okraja chodníka (obrubníka, krajnice) v jednom smere. Ak je chodník užší ako šírka stroja, sneh sa odstraňuje ručne a posyp sa vykoná tiež ručne. Ručné výkony pracovníkov sa využijú na čistenie, posyp, sekanie ľadu, odhŕňanie snehu na verejných priestranstvách, chodníkoch, priechodoch pre chodcov a schodiskách, kde nie je možný pohyb mechanizmov.
2.3. Zimná údržba na ostatných verejných priestranstvách, bude vykonávaná strojovo, a to: - odstraňovanie snehu pluhovaním, - posýpaním chemickým materiálom - odstraňovanie snehu pluhovaním s posypom chemickým materiálom Cena bude vrátane PHM, amortizácie strojov, presun techniky a všetky náklady súvisiace s dodaním služby a použitím technických zariadení. Cena je stanovená za vyčistenie 1 m2. Súčasťou ceny nie je posypový materiál.
2.3. Predmetná činnosť zahŕňa prácu techniky na tento účel určenej. Vlastná činnosť pozostáva z odstraňovania súvislej vrstvy snehu hrúbky min. 4 cm pluhovaním, pluhovaním a posypom alebo posypom na šírku stroja (min. 1,0-1,5m).
2.4. Posypový materiál, súčasťou ceny sú aj náklady na dodanie posypového materiálu, skladovanie a vykládky materiálu. Cena bude stanovená za 1 t. - Posypový materiál – soľ NaCl
2.5. Pohotovosť je stanovená ako služba vykonávaná 24 hodín denne vrátane sobôt, nedieľ a sviatkov. Súčasťou služby je zabezpečenie dispečingu a aj nepretržitý monitoring počasia a stavu komunikácii. Na základe predchádzajúcich období zimy je obvyklý dátum začatia pohotovosti stanovený na 1.12.2023. V prípade, že si to vyžadujú poveternostné podmienky môže byť tento termín posunutý. Začiatok zimnej pohotovosti sa začne vyhlásením dodávateľa o začatí zimnej pohotovosti členom Štábu zimnej služby objednávateľa podľa vyhodnotenia aktuálnych podmienok počasia a predpovede SHMÚ.
2.5. Koniec pohotovosti je stanovený na 29.02.2024. Cena je stanovená na 1 mesiac držania pohotovosti. Po vyhodnotení meteorologickej situácie a potreby zásahov zimnej údržby na posledné obdobia, a z toho prognózovanie zimného obdobia 2023/2024, cena za pohotovosť môže predstavovať maximálne 15 % celkovej ceny za zimnú údržbu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Komunikácie - počet cyklov 1 - Odstraňovanie snehu pluhovaním, 30 km ks 1
Komunikácie - počet cyklov 1 - Posyp chemickým materiálom (bez chemického materiálu), 30 km ks 1
Komunikácie - počet cyklov  3 - Odstraňovanie snehu pluhovaním + posyp chemickým materiálom (bez chemického materiálu), 30 km ks 3
Chodníky - počet cyklov 1 - Odstraňovanie snehu pluhovaním, 25 000 m2 ks 1
Chodníky - počet cyklov 1 - Posyp chemickým materiálom (bez chemického materiálu), 25 000 m2 ks 1
Chodníky - počet cyklov 3 - Odstraňovanie snehu pluhovaním + posyp chemickým materiálom (bez chemického materiálu), 25 000 m2 ks 3
Chodníky - počet cyklov 3 - Ručné odstraňovanie snehu s posypom (bez chemického materiálu), 6 000 m2 ks 3
Chodníky - počet cyklov 2 - Ručné posypanie (bez chemického materiálu), 6 000 m2 ks 2
Ostatné verejné priestranstvá - počet cyklov - 1 - Odstraňovanie snehu pluhovaním, 3 000 m2 ks 1
Ostatné verejné priestranstvá - počet cyklov - 1 Posyp chemickým materiálom (bez chemického materiálu), 3 000 m2 ks 1
Ostatné verejné priestranstvá - počet cyklov - 3, Odstraňovanie snehu pluhovaním + posyp chemickým materiálom (bez chemického materiálu), 3 000 m2 ks 3
Posypový materiál - soľ NaCl, 1 cyklus t 60
Pohotovosť od 1.12. 2023 do 29.2.2024, 1 cyklus, Po vyhodnotení meteorologickej situácie a potreby zásahov zimnej údržby na posledné obdobia, a z toho prognózovanie zimného obdobia 2023/2024, cena za pohotovosť môže predstavovať maximálne 15 % celkovej ceny za zimnú údržbu. mesiac 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Jednotkové ceny bude dodávateľ garantovať počas celého obdobia plnenia Zmluvy. Ceny zahŕňajú všetky náklady spojené s realizáciou služby.
Požaduje sa predložiť prílohu č. 1 - Kalkulácia - údržba zelene a komunikácií do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotlivých položiek cien (jednotkových aj na predpokladané množstvo) bez DPH, sadzbu DPH a s DPH zaokrúhlene na dve desatinné miesta za každú položku prehľadne podľa prílohy č.1.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkového plnenia podľa pokynov objednávateľa.
Časové limity pre výkon prác zimnej služby na jednotlivých komunikáciách sú stanovené v závislosti na ich zaradení do poradia podľa dôležitosti ako i v závislosti na druhu vykonávaných prác. Vo všeobecnosti platí zásada, že limit výjazdu, resp. nástupu prác od vydania príkazu člena Štábu ZS je 30 minút.
Časový limit na zabezpečenie zjazdnosti komunikácií III. a IV. triedy /pluhovanie, resp. posyp/ je 12 hodín po ukončení spádu snehu.
Prednostne budú zabezpečované komunikácie I. poradia, ktoré určí člen Štábu zimnej služby za objednávateľa.
V zimnom období sa musia čistiť chodníky od snehu a v prípade námrazy aj viackrát za deň a to v šírke 150 cm. Sneh a námraza sa zhŕňa na okraj vozovky do hromád. Na okraji vozovky treba uvoľniť a očistiť vpusty kanalizácie, aby sa v prípade odmäku zabezpečil odtok vody. Pri tvorení poľadovice treba chodníky posýpať.
Pri odstraňovaní a hromadení snehu treba dbať na to, aby neboli zatarasené prechody cez jazdnú dráhu alebo príchody a vjazdy do budov, plochy potrebné na nakladanie a vykladanie tovaru, paliva, odvoz domáceho odpadu a pod.
Dodávateľ zodpovedá za škody, ktorých príčinou boli závady v schodnosti na chodníkoch alebo komunikáciách, ktoré vznikli znečistením, poľadovicou alebo snehom, bol daný pokyn zo strany člena Štábu zimnej služby a neboli bez prieťahov odstránené.
Dodávateľ je povinný sledovať meteorologickú situáciu na základe predpovedí SHMÚ, predpovede preberá v čase 04,00 hod., 10,00 hod., 16,00 hod., 22,00 hod. a vyhodnocovať zjazdnosť komunikácií na základe vlastných pozorovaní pri výjazdoch, z hlásení podnikových dispečerov Magistrátu hl. m. SR Bratislavy a ostatných hlásení a informácií získaných z operačných stredísk štátnej, resp. mestskej polície a pod.
Pri zhoršení meteorologickej situácie a pri očakávaní spádu snehu, nebezpečenstva tvorby poľadovice alebo námrazy dodávateľ uvádza do pohotovosti pracoviská všetkých zmluvne zaviazaných účastníkov zimnej služby.
Príkaz na uvedenie do pohotovosti vydáva zodpovedný pracovník dodávateľa. Dodávateľ zabezpečí zásah v zmysle príkazu člena Štábu zimnej služby, v ktorom je určený názov komunikácií, na ktorých sa má zásah vykonať s určením druhu posypového materiálu ako i druh posypu (preventívny, likvidačný), resp. druhu požadovanej práce.
Dodávateľ kontroluje pripravenosť mechanizmov na posyp komunikácií, vydáva pokyny pre plynulý chod zimnej služby (napr. striedanie pracovných smien, k prednostnému nasadeniu, k opätovnému zásahu, naloženiu a pod.)
Po vydaní príkazov k zásahu na zabezpečenie zjazdnosti komunikácie, dispečer zabezpečí sledovanie a operatívnu evidenciu obsadenia všetkých pracovných úkonov. Po uplynutí stanovenej doby k začiatku prác prijíma hlásenia od dispečerov organizácií zúčastňujúcich sa na zimnej službe.
Koordinuje činnosť pri zásahu medzi dodávateľskými organizáciami a odsúhlasuje denné hlásenia výkonu služby z hľadiska ich rozsahu a kvality.
Je povinný zabezpečiť zhromaždenie informácií o momentálnom stave nasadenia techniky a jej prípadných výpadkov.
Zabezpečuje v denníku dispečera evidenciu zahájenia a ukončenia prác na komunikáciách a porovnáva so stanoveným časovým limitom.
Po ukončení zásahu posúdi jeho účinnosť a pripraví ďalšie pokyny.
Zodpovedá za správne vedenie denníka, do ktorého zaznamenáva výkony spojené so zimnou službou, požiadavky policajného zboru a ostatných orgánov verejnej správy ako i zhodnotenie nevykonaných príkazov po skončení zmeny eviduje bodové závady a nahlasuje ich príslušnému správcovi.
Vykonáva kontrolu dispečerských denníkov z hľadiska správnosti evidencie vydaných príkazov a to min. 1x do týždňa a predkladá ich na kontrolu a overenie obstarávateľovi.
Zodpovedá v priebehu služby za výkon zimnej služby v rozsahu, ktorý stanovuje Operačný plán zimnej služby.
Zabezpečuje kontrolu schodnosti chodníkov a verejných priestranstiev a zistené nedostatky hlási na MÚ.
Vykonáva v súčinnosti s pracovníkmi Štábu zimnej služby a Magistrátu hl. m. SR Bratislavy kontrolu stavu komunikácií.
Správu o vykonaných kontrolách počas zimnej služby zaznamenáva do denníka dispečera. Všetky hlásenia, ústne, telefonické i rádiové zaznamenáva do denníka dispečera.
V denníku zimnej služby zaznamenáva jednotlivé druhy mechanizmov, počet pracovníkov, ktorí sú v pohotovosti, v službe, alebo priamo na určených pracoviskách podľa harmonogramu.
Pri kontrole vykonaných prác je v stálom kontakte s členom Štábu ZS.
Počas výkonu dispečerskej služby venuje zvýšenú pozornosť dopravne nebezpečným miestam a nahlasuje zistené bodové závady obstarávateľovi.
Prednostne zabezpečuje preventívny a likvidačný posyp a kontroluje kvalitu prác pri odstraňovaní bodových závad v zjazdnosti.
O situácii a priebehu výkonu služby informuje členov Štábu zimnej služby MČ Bratislava – Podunajské Biskupice.
Prípadnú reklamáciu vady predmetu plnenia tejto zmluvy je objednávateľ povinný uplatniť u dodávateľa ihneď po zistení vady, a to písomnou formou. Reklamované vady musí dodávateľ odstrániť ihneď.
Ak bude dodávateľ v omeškaní so splnením povinnosti a nenastúpi na realizáciu objednávky, objednávateľ si môže predmetnú objednávku zabezpečiť treťou stranou. Rozdiel nákladov takto zabezpečených znáša dodávateľ. Objednávateľ za toto porušenie má právo na zmluvnú pokutu vo výške 1 000,- € ako náhradu škôd spôsobenú nečinnosťou dodávateľa.
Ak bude dodávateľ v omeškaní so splnením povinnosti dodať predmet dohody riadne a včas bez objektívnych príčin, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,- € a úrok z omeškania vo výške 0,05 % z ceny objednaných úkonov a dodávok za každý aj začatý deň omeškania.
Objednávateľ má právo na náhradu škody v prípade, ak dodávateľ neodstráni reklamované vady ihneď vo výške 500,-€ za jednotlivú vadu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Katastrálne územie m.č. Podunajské Biskupice, Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

130 053,21

108 377,67

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prílohy č. 1 Kalkulácia - údržba zelene a komunikácií

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.10.2023 10:44

20.10.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 638
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2023 19:19 - Vstupná ponuka 130 046,38 € Cena s DPH
19.10.2023 19:19 - Najvýhodnejšia ponuka 130 046,38 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS