• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2023 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2023 10:05

Detail zákazky Z202311348

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2023 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2023 10:05

Základné údaje

Z202311348

OF-278610

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8478358

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

50963384

BIZ1 s.r.o.

Diamantová 39/11, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup licencie Microsoft SQL Server Standard 2022 – 2 CORE

licencia, Server, Standard, Core, Microsoft

  • 48611000-4 - Databázový softvérový balík

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup licencie Microsoft SQL Server Standard 2022 – 2 CORE
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet licencií ks 1 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nákup licencie Microsoft SQL Server Standard 2022 – 2 CORE softvérový produkt s primárnou funkciou ukladania a získavania údajov podľa požiadaviek iných softvérových aplikácií
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi softvér vo forme licencií SQL Standard 2022 – 2 CORE (uvedené sa nevzťahuje na krabicové verzie a dátové nosiče so samotným softvérom).
2. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky Objednávateľovi na základe e-mailových objednávok podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa.
3. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný softvér musí mať zákonné licencie s prevereným pôvodom.
4. Dodávateľ sa zaväzuje Objednávateľovi preukázať najneskôr do 2 pracovných dní od účinnosti Rámcovej dohody, že je oficiálnym distribútorom alebo autorizovaným partnerom výrobcu softvéru.
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi platné licencie, na základe ktorých bude Objednávateľ oprávnený používať daný softvér v súlade s podmienkami, ktoré stanovil výrobca alebo držiteľ autorských práv. Dodávateľ sa zaväzuje, že licencie nebudú nijakým spôsobom obmedzené alebo zrušené v dôsledku neplnenia licenčných podmienok Microsoftu Dodávateľom.
6. Dodávateľ sa zaväzuje písomne informovať kontaktnú osobu, ktorú určí Objednávateľ a oznámi prostredníctvom e-mailu Dodávateľovi do 2 pracovných dní od podpisu Rámcovej dohody, o všetkých aktualizáciách, zmenách, doplneniach licenčných podmienok spoločnosti Microsoft týkajúcich sa licencií (www.microsoft.com/en-us/useterms), a zároveň oboznámiť kontaktnú osobu Objednávateľa o takých právach a povinnostiach, ktoré nevyplývajú priamo z licenčných podmienok spoločnosti Microsoft týkajúcich sa licencií, ale sú potrebné k správnemu používaniu SQL Licencie.
7. Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov alebo do vyčerpania maximálneho množstva licencií, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr. Skutočne odobratý počet licencií bude závisieť od aktuálnych potrieb Objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať maximálne množstvo licencií uvedené v tejto Rámcovej dohode.
8. Prvú požiadavku na doručenie predmetu zákazky prostredníctvom e-mailu sa Dodávateľ zaväzuje doručiť do 2 pracovných dní odo dňa doručenia e-mailovej požiadavky Objednávateľa. Ďalšie požiadavky sa Dodávateľ zaväzuje doručiť do 5 pracovných dní odo dňa doručenia e-mailovej požiadavky na ďalšie plnenie Rámcovej dohody.
9. Pokiaľ z Opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v Opise predmetu zákazky.
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ktorý nebude v súlade s Rámcovou dohodou a/alebo Opisom predmetu zákazky.
11. V prípade, že bude predložený ekvivalent, resp. licencie zo sekundárneho trhu, Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody doručiť na email kontaktnej osoby Objednávateľa dokumentáciu preukazujúcu pôvod licencií. Objednávateľ do 2 pracovných dní potvrdí alebo nepotvrdí akceptáciu predloženej dokumentácie.
12. Dodávateľ je povinný doručiť licencie na e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa.
13. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po doručení e-mailového potvrdenia kontaktnej osoby Objednávateľa o doručení predmetu zákazky. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne a/alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
14. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
15.V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa Rámcovej dohody, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny plnenia denne.
16. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Rámcovej dohody, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý.
17. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
18. Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení tejto Rámcovej dohody dodržiavať zákazy a obmedzenie uplatňované v Slovenskej republike a v Európskej únii podľa zákona č. 289/2016 Z.z. o vykonávaní medzinárodných sankcií a o doplnení zákona č. 566/2001 Z.z. o cenných papieroch a investičných službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o cenných papieroch) v znení neskorších predpisov.
19. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak poruší svoje povinnosti podľa predchádzajúceho bodu, alebo ak poruší a/alebo obíde medzinárodné sankcie (https://www.mzv.sk/diplomacia/temy/medzinarodne-sankcie), Objednávateľ je v takom prípade oprávnený odstúpiť od Rámcovej dohody.
20. Pri plnení tejto Rámcovej dohody sa Dodávateľ zaväzuje dodržiavať právnej predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčného správaniu. Dodávateľ podpisom tejto Rámcovej dohody vyhlasuje, že bol oboznámený s Protikorupčnom politikou Úradu vlády Slovenskej republiky, (zverejnená na webovom sídle Úradu vlády Slovenskej republiky: https://www.bojprotikorupcii.gov.sk/data/files/7521_7521_protikorupcna-politika-uvsr.pdf), jej obsahu porozumel a zaväzuje sa ju rešpektovať.
21. V prípade, keď sa preukáže, že Dodávateľ sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľal na korupcii alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto Rámcovej dohody, Objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od tejto Rámcovej dohody s okamžitou platnosťou bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie od tejto Rámcovej dohody, ak nebolo dohodnuté inak. Dodávateľ sa zaväzuje, že v takom prípade odškodní Objednávateľa v maximálnom možnom rozsahu alebo nahradí vzniknuté náklady.
22. Práva a povinnosti neupravené touto Rámcovou dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 3. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný softvér musí mať zákonné licencie s prevereným pôvodom.
Navrhnutá hodnota 3. Požadujeme originálny nový alebo druhotný softvér - objednávateľ požaduje sprístupniť zakúpený softvér formou licenčného portálu Podmienky v prípade dodania druhotného softvéru: 1. Dodávateľ dodá označenie prvého nadobúdateľa softvéru a taktiež číslo zmluvy, pod ktorou bol softvér nadobudnutý. 2. Dodávateľ dodá úplný reťazec vlastníkov softvéru. 3. Dodávateľ dodá potvrdenie o odinštalácii od každého z predchádzajúcich vlastníkov.

Opisný formulár vo formulácii ako bol zverejnený verejným obstarávateľom je v rozpore so Zákonom o verejnom obstarávaní ako aj s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Podľa rozsudku SD EÚ vo veci C-128/11 UsedSoft druhotný softvér je rovnocenný novému softvéru. Každý držiteľ softvéru je oprávnený ho previesť na inú osobu, pričom na nadobúdateľa prechádzajú aj všetky práva pôvodného držiteľa softvéru. „Druhotný“ a „nový“ softvér sú teda z hľadiska funkcionality a kvality rovnaké. Zákonnosť prevodu a predaja druhotného softvéru predpokladajú aj príslušné právne predpisy (§ 88 Autorského zákona č. 185/2015 Z. z., čl. 4 ods. 2 Smernice 2009/24/ES). Podľa § 10 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní 343/2015 Z.z. teda pri zadávaní verejnej zákazky musí verejný obstarávateľ a obstarávateľ dodržať princíp rovnakého zaobchádzania a princíp nediskriminácie hospodárskych subjektov, pretože z hľadiska výsledku a kvality dodaného plnenia predmetu zákazky je druhotný softvér pre objednávateľa rovnako využiteľný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

17 364,80

14 470,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.10.2023 09:45

23.10.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 411
 23
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2023 09:50 - Vstupná ponuka 17 364,00 € Cena s DPH
17.10.2023 10:15 - Najvýhodnejšia ponuka 17 280,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS