30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
43812481
TURON GASTRO s.r.o.
Vyšné fabriky 743, Liptovský Hrádok, 03301, SVK
Nákup papierových obrúskov (servítok)
servítky, papierové obrúsky
Tovar, Služba
1. Papierové obrúsky (servítky)
|
|
---|---|
Funkcia |
Papierové obrúsky (servítky) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo (balenie) | ks | 538 | ||
Počet obrúskov v balení | ks | 100 | ||
Počet vrstiev obrúska | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmer obrúska | 30 x 30 cm |
Farba obrúska | biela |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) tovaru je ponúkaný. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodaný tovar musí byť novovyrobený a nepoužívaný. |
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do miesta plnenia. |
Faktúru doručiť len do miesta plnenia. |
Na faktúre bude uvedená okrem fakturačných údajov objednávateľa aj adresa miesta plnenia. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list. |
Tovar musí byť objednávateľovi doručený len v pracovných dňoch, v časoch: Po-Št: 7:00 - 14:00, Pi: 7:00 - 13:00 |
Objednávateľ musí byť informovaný dodávateľom minimálne jeden deň pred dodaním tovaru objednávateľovi. |
V prípade ak objednávateľ nedodrží danú špecifikáciu materiálu/služby objednávateľ má nárok na odstúpenie od zmluvy. |
Československej armády 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
26.10.2023 07:00 — 24.11.2023 13:00
1,00 súhrn požadovaného množstva
497,11
414,26
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) tovaru je ponúkaný.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2023 08:08
23.10.2023 09:00
23.10.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.10.2023 08:36 - Vstupná ponuka | 492,00 | € | Cena s DPH |
16.10.2023 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 420,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: