• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2023 15:11
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2023 10:55

Detail zákazky Z202311332

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2023 15:11
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2023 10:55

Základné údaje

Z202311332

OF-279210

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8466236

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

50700308

CSFIT s.r.o.

Galvaniho 7/D, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie pre produkty FortiGate

Licencie

  • 32420000-3 - Sieťové zariadenia
  • 32422000-7 - Sieťové komponenty

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upgrade license for adding 25 GB/Day of Logs
Funkcia
Požadovaná položka je nutná pre zachovanie integrity existujúcich systémov. Licencie sú použité v produkčnom prostredí verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
FAZ-VM-GB25 - Produktový kód (SKU) ks 2
 2. FortiGuard Indicators of Compromise (IOC) Service (for 1-101 GB/Day of Logs)
Funkcia
Požadovaná položka je nutná pre zachovanie integrity existujúcich systémov. Licencie sú použité v produkčnom prostredí verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
FC5-10-LV0VM-149-02-12 - Produktový kód (SKU) ks 2
 3. FortiCare Premium Support (for 1-Unlimited GB/Day of Logs)
Funkcia
Požadovaná položka je nutná pre zachovanie integrity existujúcich systémov. Licencie sú použité v produkčnom prostredí verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
FC4-10-LV0VM-248-02-12 - Produktový kód (SKU) ks 2
 4. FG201F,Enterprise Protection (IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, URL, DNS & Video Filtering, Antispam, Security Rating, IoT Detection, Industrial Security, FortiConverter Svc, and FortiCare Premium)
Funkcia
Požadovaná položka je nutná pre zachovanie integrity existujúcich systémov. Licencie sú použité v produkčnom prostredí verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
FC-10-F201F-811-02-12 - Produktový kód (SKU) ks 2
 5. FG-301E,Advanced Threat Protection (IPS, Advanced Malware Protection Service, Application Control, and FortiCare Premium)
Funkcia
Požadovaná položka je nutná pre zachovanie integrity existujúcich systémov. Licencie sú použité v produkčnom prostredí verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
FC-10-00307-928-02-12 - Produktový kód (SKU) ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu predmetu zmluvy tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy objednávateľovi do miesta sídla objednávateľa a záložného technologického centra objednávateľa nachádzajúceho sa v Bratislave najneskôr do 60 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodanie a prevzatie predmetu zmluvy musí byť potvrdené písomne formou preberacieho protokolu podpísaného poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vyhotoví dodávateľ v dvoch rovnopisoch, z ktorých každá zmluvná strana obdrží po jednom rovnopise.
3. Dodávateľ je povinný doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy potvrdenie od výrobcu dodávaných licencii, že je partnerom spoločnosti/vyrobcu FortiNET nie staršie ako 12 mesiacov.
4. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý už nebude môcť dodatočne upravovať, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
5. Predmet zmluvy musí pochádzať z oficiálnej distribúcie pre SR (resp. EU) a musí byť dodaný cez oficiálnu distribúciu dodávateľa.
6. Dodávateľ je povinný zaregistrovať predmet zmluvy do databázy výrobcu za účelom uchovania záznamov o sériových číslach pre zabezpečenie podpory a údržby.
7. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru za celý predmet zmluvy naraz, najneskôr do 15 dní odo dňa podpísania preberacieho protokolu obidvoma zmluvnými stranami. Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami musí byť súčasťou faktúry a musí z neho vyplývať riadne (bez vád) a včasné dodanie predmetu zmluvy.
8. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 15. osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy.
9. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom.
10. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu určenú na fakturáciu.
11. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. V tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy.
12. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o dani z pridanej hodnoty a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o dani z pridanej hodnoty a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o dani z pridanej hodnoty.
13. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie alebo jeho úradne overenú kópiu.
14. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny.
15. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty, prihlasovacích údajoch na zákaznícky portál výrobcu, na ktorých môže objednávateľ požadovať plnenie v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien.
16. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného zástupcom objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny.
17. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 13 osobitných požiadaviek na plnenie, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien.
18. Porušenie povinností v zmysle bodov 1., 2., 3., 4., 5., 6., 14. alebo 15. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

27.10.2023 00:01 — 26.12.2023 23:59

1,00 predmet zákazky ako celok

69 564,00

69 564,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.10.2023 15:11

19.10.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.10.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 275
 30
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.10.2023 09:48 - Vstupná ponuka 69 564,00 € Cena bez DPH
19.10.2023 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka 69 562,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS