• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2023 14:53
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2023 17:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2023 08:35

Detail zákazky Z202311330

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2023 14:53
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2023 17:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2023 08:35

Základné údaje

Z202311330

OF-280133

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8478354

Objednávateľ

31947000

Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky

Hlavná 110, Košice - Staré mesto, 04265, SVK

Dodávateľ

35743468

Gratex International, a.s.

Galvaniho ul. 17/C , Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie diskového poľa

Rozšírenie diskového poľa

  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30234000-8 - Pamäťové médiá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. SSD disky
Funkcia
Rozšírenie diskového poľa Dell PowerVault ME5024 Storage Array
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SSD disky pre diskové pole ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kapacita v TB 3.8
Formát disku v palcoch 2.5"
Typ disku 3,86 TB, NVMe (PCIe SSD/Flex Bay) 3.84TB Data Center NVMe Read Intensive AG Drive U2 Gen4
Ďalšie požiadavky DELL certifikovaný, nový, nepoškodený tovar, z oficiálnych distribučných kanálov výrobcu
Ďalšie príslušenstvo vrátane inštalačného rámčeka
Záruka 3 roky
Kompatibilita server Dell R750
 2. Licencia Datacore SANsymphony
Funkcia
Rozšírenie dostupnej kapacity aktuálne platnej licencie o 22TB
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
Dodanie predmetu zákazky do 6 týždňov.
Vrátane dopravy, inštalácie a konfigurácie na mieste plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa.
Alternatívy nie sú možné, nakoľko sa jedná o doplnenie existujúceho riešenia.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, certifikovaný, nepoškodený, z oficiálnych distribučných kanálov výrobcu, v neporušenom originálnom balení, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.
Poskytnuté služby za predmet zákazky budú uhrádzané na základe doručených faktúr, ktoré musia mať náležitosti daňového dokladu.  Faktúry budú vystavené Dodávateľom a doručené do miesta sídla Objednávateľa v písomnej forme. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky potrebné údaje, nebude daňových dokladom, prípadne bude vystavená nesprávne, verejný obstarávateľ ju vráti ako neuhradenú. Nová lehota splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Preddavok sa neposkytuje. Úhrada Objednávateľa za predmet zákazky sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Lehota splatnosti faktúry je dvadsaťjeden (21) dní od jej doručenia Objednávateľovi.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu
Dodávateľ (vrátane jeho zamestnancov alebo subdodávateľov) sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvie na základe plnenia tejto Zmluvy alebo zo Zmluvy vyplývajúcich; predmetná povinnosť trvá aj po ukončení platnosti a účinnosti Zmluvy. V prípade porušenia tejto povinnosti dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá v tejto súvislosti vznikla objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 110, 042 65 Košice, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

25.10.2023 12:00 — 06.12.2023 12:00

1,00 zákazka

52 865,00

44 053,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.10.2023 14:53

20.10.2023 17:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 605
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2023 11:14 - Vstupná ponuka 52 860,00 € Cena s DPH
20.10.2023 11:14 - Najvýhodnejšia ponuka 52 860,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS