• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2023 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2023 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2023 13:55

Detail zákazky Z202311309

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2023 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2023 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2023 13:55

Základné údaje

Z202311309

OF-279083

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8454404

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

35724609

A care, s.r.o.

Hraničná 5, Trebatice, 92210, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kartóny na infekčný odpad

kartóny na infekčný odpad, kartóny, infekčný odpad, obalový materiál na infekčný odpad

  • 44617100-9 - Kartóny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kartóny na infekčný odpad
Funkcia
špeciálne kartónové obaly s integrovanými vreckami (nalepené) na nemocničný odpad / infekčný klinický odpad
vyrobené z recyklovanej lepenky, ktorá obsahuje integrovanú polyetylénovú vložku obsahujúcu spony na uzavretie
vysoko odolné proti vlhkosti
s návodom na zloženie / použitie vytlačeným na produkte (kartóne)
s viditeľnou čiarou označujúcou maximálne naplnenie
nie sú vhodné na ostrý odpad a nebalené kvapaliny
vyhovujúce európskym smerniciam a platným súčasným normám
kartóny musia mať Certifikát, kde je presne uvedené, že nádoba spĺňa podmienky ADR na prevoz nebezpečných vecí triedy 6.2: Infekčné látky (nádoba nemôže byť inak transportovaná z miesta vzniku na miesto likvidácie) - symbol "Infekčný odpad - BIOHAZARD" musí byť vyznačený na kartóne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
celkové požadované množstvo kus 3500
nosnosť kg 13
objem liter 47 50
rozmer - dĺžka mm 299 310
rozmer - šírka mm 299 310
rozmer - výška mm 587 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dvojité uzatváranie dočasné a trvalé
ISO 9001:2088 - manažment kvality áno
ISO 13485:2003 - manažment kvality áno
ISO 14001:2004 - environmentálny manažment áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania maximálnej celkovej zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Predmet zákazky má byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Minimálna požadovaná dĺžka trvania záručnej doby je 24 mesiacov.
V prípade uplatnenia reklamácie je Dodávateľ povinný prevziať reklamovaný tovar v sídle Objednávateľa na vlastné náklady.
Objednávateľ bude realizovať plnenie zmluvy vo viacerých ucelených častiach na základe čiastkových e-mailových objednávok v množstve podľa aktuálnych prevádzkových potrieb.
Objednávateľ požaduje lehotu dodania objednaného tovaru vrátane dopravy do sídla Objednávateľa, do skladu MTZ do 5 pracovných dní odo dňa doručenia e-mailovej objednávky.
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod.
V cene tovaru musia byť zahrnuté všetky náklady ako napr. clo, DPH, doprava, manipulácia atď.
Tovar musí byť dodaný spolu s dodacím listom a faktúrou.
Dodávateľ pošle na email katarina.nemcovicova@fntt.sk do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti Zmluvy:  1. Prospektový materiál k ponúkanému tovaru v slovenskom alebo v českom jazyku, z ktorého bude možné posúdiť, že ponúkaný tovar spĺňa požiadavky na predmet zákazky uvedené v opisnom formulári. 2. aktualizovanú jednotkovú cenu ponúkaného tovaru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo Objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že (i) akékoľvek postúpenie pohľadávky Poskytovateľa na inú osobu, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, je zakázané a (ii) porušenie takéhoto zákazu je Objednávateľ oprávnený sankcionovať zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore s týmto zákazom. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z tejto zmluvy vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom Objednávateľa ako dlžníka.
Poskytovateľ berie na vedomie, že Objednávateľ nie je oprávnený udeliť súhlas s postúpením akejkoľvek pohľadávky na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu.). Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z právneho vzťahu medzi Objednávateľom a veriteľom Objednávateľa vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom dlžníka.
Zmluvné strany sa dohodli, že (i) poskytovateľ neprijme vyhlásenie podľa § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a (ii) porušenie takéhoto zákazu je Objednávateľ oprávnený sankcionovať zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vylučuje uzavretie dohody podľa predchádzajúcej vety.
Úhrada predmetu zákazky bude realizovaná z vlastných zdrojov Objednávateľa.
Úhrada čiastkových faktúr sa bude realizovať bezhotovostným platobným stykom v EUR (€) podľa splátkového kalendára: od 500 eur do 2 000 eur - splatnosť 60 dní - 2 mesačné splátky; od 2 000 eur do 5 000 eur - splatnosť 90 dní - 3 mesačné splátky.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

23.10.2023 00:00 — 14.10.2024 23:00

3 500,00 ks

9 450,00

9 450,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.10.2023 12:38

17.10.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 298
 24
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2023 09:55 - Vstupná ponuka 9 450,00 € Cena bez DPH
17.10.2023 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka 9 415,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS