30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
63942224
Radek Tykva
Líšnice e.v.512, Líšnice, 25210, CZE
Oprava a servis kompresorov s centrálnym dofukovaním stanov TPSE a multifunkčných hál TMM
Oprava a servis kompresorov s centrálnym dofukovaním stanov TPSE a multifunkčných hál TMM
Služba
1. Vykonanie opravy a ročnej servisnej prehliadky kompresorov s centrálnym dofukovaním stanov TPSE a multifunkčných hál TMM
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oprava naftového kúrenie ATK 25 (nefunkčné palivové filtre a trysky) | ks | 5 | ||
Oprava naftového kúrenie BV 77E (nefunkčné) | ks | 1 | ||
Oprava mobilnej klimatizačné jednotky AC-M7 (rozpadnuté vzduchové filtre) | ks | 10 | ||
Oprava kompresora (nefunkčný) | ks | 3 | ||
Oprava svetiel do stanu (nefunkčné) | ks | 7 | ||
Oprava zipsu na dverách stanu | ks | 4 | ||
Oprava odtrhnutých kotiev na stany | ks | 5 | ||
Oprava vytrhnutých napínacích lán | ks | 2 | ||
Oprava opotrebovaných hadíc na centrálne dofukovanie | m | 10 | ||
Výmena koncoviek na hadice na dofukovanie na centrálne dofukovanie | ks | 15 | ||
Oprava opotrebovaného tubusu na systéme logistickej podpory | ks | 2 | ||
Oprava opotrebovaných (deravé) obalov na stany | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Koniec platnosti revíznych správ na klimatizačné jednotky a naftové kúrenie | platné do 20.12.2023 |
Názov |
Objednávateľ požaduje vykonanie prác v mieste Prešov |
Objednávateľ požaduje vystaviť protokol o servisných prehliadkach. |
Objednávateľ požaduje vystaviť protokol o odbornej revízii oprávneným pracovníkom. |
Cena hodinovej sadzby servisného pracovníka bude zahrnutá v cene údržby, opravy a bude zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky (doprava), okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou zariadení. |
Opravy, dodanie náhradných dielov bude realizované na základe zistených porúch. |
Opravy podľa tejto dohody budú vykonávané na základe písomnej objednávky vystavenej oprávnenou osobou objednávateľa na základe predbežnej cenovej a časovej kalkulácie. |
V písomnej objednávke musí byť uvedené miesto plnenia, počty a identifikácia strojov a zariadení, na ktorých sa bude vykonávať servis, údržba a oprava. |
Kalkulácia náhradných dielov a opravy musí byť vopred schválená oprávnenou osobou objednávateľa. Pred začatím opravy zhotoviteľ predloží oprávnenej osobe objednávateľa na odsúhlasenie kalkuláciu opravy, ktorá bude pozostávať s ceny náhradných dielov a ceny práce resp. iných nevyhnutných nákladov spojených s vykonaním servisu a opravy. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad, že dodávateľ je spoločnosťou oprávnenou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis uvedených zariadení. |
Dodávateľ sa zaväzuje, v prípade ak s poskytovanými službami opráv/údržby podľa predmetu tejto dohody bude súvisieť aj potreba nových náhradných dielov, zhotoviteľ má povinnosť použiť len nové, nepoužité náhradné diely (nie repasované) za uplatnenia výhodnejšej ceny náhradného diela. Objednávateľ požaduje náhradné diely vyrobené autorizovaným výrobcom zodpovedajúcej kvalite, ktoré zabezpečia plnú funkčnosť strojov a zariadení, záruku a prevádzkyschopnosť, alebo sú kvalitatívne ekvivalentné dielu od výrobcu. Nové nepoužité diely musia byť navrhnuté na daný typ stroja alebo zariadenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia zákazky do 7 dní od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch od 7,00 do 15,00 hod. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať objednaný rozsah opravy a servisu v termínoch, ktoré budú uvedené v príslušnej objednávke objednávateľ. |
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list (Dodací list) bude prílohou faktúry. Montážny list (Dodací list) musí obsahovať údaje o skutočnej dobe servisu, opravy a údržby a použitých náhradných dieloch s cenami s DPH. |
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Na faktúre uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH a tiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je Montážny list (Dodací list). Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Na vykonané oprav a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 6 mesiacov. |
Na náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady. |
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu do areálu miesta dodania plnenia sa dodávateľ zaväzuje oznámiť objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno a priezvisko a to najneskôr 2 dni pred dodaním plnenia služby v súlade s touto zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a /alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečené, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde/výjazde z areálu miesta dodania plnenia. |
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta plnenia v prípade, ak dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých plnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla/osoby do areálu miesta plnenia. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky v uvedenej predmetnej zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Termín ukončenia opráv, servisu a údržby je najneskôr november 2023. |
Faktúru vystaviť najneskôr do 30.11.2023 |
Platnosť zmluvy je do 31.12.2023. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
26.10.2023 10:30 — 16.11.2023 10:30
1,00 služba
5 534,67
5 534,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2023 10:31
23.10.2023 10:29
23.10.2023 10:44
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.10.2023 23:50 - Vstupná ponuka | 5 534,67 | € | Cena bez DPH |
12.10.2023 23:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 534,67 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: