• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2023 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2023 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2023 11:45

Detail zákazky Z202311265

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2023 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2023 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2023 11:45

Základné údaje

Z202311265

OF-279800

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8466222

Objednávateľ

00596264

Centrum sociálnych služieb - Jesienka

Staromyjavská 77, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

22810722

Tatiana Staňová MODEN

299, Kolačno, 95841, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky

pracovné oblečenie, pracovné nohavice, tričká, mikiny, bundy, montérkový komplet, blúzky, šaty

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovné odevy
Funkcia
Pracovné odevy pre zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mikina biela dámska  fleecová klasického strihu s dvoma bočnými vreckami, dlhý rukáv, zapínanie vpredu na zips. Požadujeme potlač firemného loga podľa predlohy (foto v prílohe) ks 40
Nohavice biele dámske, materiál 100% bavlna, pranie vhodné pri teplote min 60 °C, dlhé nohavice, v zadnej časti do gumy, v bočnej časti na gombíky, bočné vrecká, nie znížený pás ks 80
Nohavice biele pánske, materiál 100% bavlna, pranie vhodné pri teplote min 60 °C, dlhé nohavice, v zadnej časti do gumy, bočné vrecká ks 10
Tričko biele dámske, krátky rukáv, materiál 100% bavlana ks 70
Tričko tmavomodré pánske, krátky rukáv, materiál 100% bavlna ks 10
Montérkový komplet, nohavice+blúza, materiál 100% bavlna, modrá, hnedá alebo zelená farba ks 6
Zimná bunda pánska čierna alebo tmavo modrá ks 3
Zdravotnícke šaty, rôzne farby na výber aspoň 5 farieb, materiál: elastický satén 57% bavlna 40% polyester 3% elastan, pranie 60 °C. Strih princes bez zapínania. Ušité z príjemného streču. Požadujeme potlač firemného loga podľa predlohy (foto v prílohe) ks 20
Zdravotnícka košela/blúzka dámska, rôzne farby na výber aspoň 5 farieb, materiál: elastický satén 57% bavlna 40% polyester 3% elastan, pranie 60 °C. Strih princes bez zapínania. Ušité z príjemného streču. Požadujeme potlač firemného loga podľa predlohy (foto v prílohe) ks 60
Mikina biela pánska fleecová klasického strihu s dvoma bočnými vreckami, dlhý rukáv, zapínanie vpredu na zips. Požadujeme potlač firemného loga podľa predlohy (foto v prílohe) ks 5
Zdravotnícka košela pánska, farba biela, materiál: 100% bavlna 40% keper 195g/m2, pranie 90 °C. Bez zapínania. Výstrih do V a voľné rukávy. Požadujeme potlač firemného loga podľa predlohy (foto v prílohe) ks 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Víťazný uchádzač predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy položkovitý rozpočet: ceny bez DPH, DPH, ceny s DPH po položkách a ceny spolu. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane dopravy, loga, balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy dodať objednávateľovi vzorky jednotlivých výrobkov aspoň v 3 až 4 veľkostiach. Na základe vzoriek bude dodávateľovi upresnený zoznam veľkostí jednotlivých výrobkov formou objednávky. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru v pracovné dni, v čase od 8.00 - 14.00 hod.
Splatnosť faktúry 60 dní
Dovoz tovaru dodávateľovi priamo k verejnému obstarávateľovi a vyloženie tovaru do skladových priestorov.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 77, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

24.10.2023 09:15 — 30.11.2023 09:15

312,00 ks

6 107,00

5 089,17

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.10.2023 09:19

19.10.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.10.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 217
 64
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2023 09:22 - Vstupná ponuka 6 106,99 € Cena s DPH
19.10.2023 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 5 988,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS