31297781
Gemerské osvetové stredisko
Betliarska 8, Rožňava, 04801, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravné poukážky - elektronické stravovacie karty
stravné poukážky, elektronické platobné karty
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky - elektronické stravovacie karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Elektronické stravovacie karty - predpokladané množstvo | ks | 14 | 20 | |
Hodnota stravovacej jednotky | € | 7 | ||
Predpokladané množstvo elektronických stravných lístkov | ks | 6250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravovacia karta musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
Elektronická stravovacia karta musí obsahovať | ochranné prvky proti zneužitiu a falšovaniu |
Elektronická stravovacia karta musí obsahovať | číslo karty |
Elektronická stravovacia karta musí obsahovať | meno a priezvisko držiteľa karty |
Elektronická stravovacia karta musí byť chránená | PIN kódom |
Elektronická stravovacia karta má možnosť | blokácie karty v prípade straty |
Elektronická stravovacia karta musí obsahovať | bezplatný online účet |
Elektronická stravovacia karta má | neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu |
Elektronická stravovacia karta má | možnosť prezerať zostatok na karte v mobilnej aj online aplikácii |
Elektronická stravovacia karta má | možnosť bezkontaktnej platby |
Elektronická stravovacia karta | dodanie novej karty do troch pracovných dní, podľa požiadavky objednávateľa, možnosť objednať novú kartu kedykoľvek počas platnosti zmluvy |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú od 1.11.2023 do 31.10.2025. |
Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez zákaznícku zónu dodávateľa, e-mailom alebo telefonicky. |
Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím. |
Poplatok za vydanie a doručenie karty 0 eur. |
Dodávateľ musí preukázať a predložiť zoznam zmluvne dohodnutých minimálne 15 prevádzok (reštauračné zariadenia, pizzerie, jedálne, obchody - potravinové reťazce, ...) na území mesta Rožňava, ktoré akceptujú elektronickú stravovaciu kartu. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie elektronických stravovacích kariet s minimálne 15 prevádzkami v Rožňave. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo operatívne upravovať množstvá elektronických stravovacích kariet podľa počtu zamestnancov a zmenu nominálnej hodnoty. Zmena nominálnej hodnoty je voči zmluvným stranám účinná dňom, kedy dodávateľ obdrží objednávku zo strany objednávateľa, ktorá obsahuje požiadavku na zmenu nominálnej hodnoty. |
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, maximálne po dobu 12 mesiacov. |
Fakturácia v slovenskom jazyku, splatnosť faktúry je 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia. |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo elektronických stravných lístkov je predpokladané a skutočne odobraté množstvo sa môže zvýšiť alebo znížiť v závislosti od potrieb objednávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
Gemerské osvetové stredisko | Betliarska č. 8, 048 01 Rožňava |
Betliarska 8, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
01.11.2023 07:32 — 31.10.2025 07:33
6 250,00 ks
45 000,00
45 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2023 08:04
17.10.2023 09:00
17.10.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.10.2023 08:20 - Vstupná ponuka | 44 900,00 | € | Cena s DPH |
12.10.2023 14:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: