30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
45906114
TR TECHNIC s.r.o.
39, Lukavica, 08621, SVK
Opravy a údržba dielenských strojov a ručného náradia
Brúsene náradia pílové kotúče, frézy, nožnice, sústužnícke nože
Služba
1. Brúsenie nástrojov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Fréza valcová s kruž. stopkou čelná 25x50 | ks | 1 | ||
Fréza stopková s val. stopkou čelná 20x40 | ks | 3 | ||
Fréza stopková s val. stopkou čelná 16x32 | ks | 2 | ||
Fréza stopková s val. stopkou čelná10x20 | ks | 2 | ||
Fréza stopková s val. stopkou čelná 6x20 | ks | 1 | ||
Fréza stopková s val. stopkou čelná 5x15 | ks | 1 | ||
Drážkovač stopkový 21x24, 13x15, 12x15, 10x15 | ks | 4 | ||
Drážkovač stopkový 8x20 | ks | 4 | ||
Drážkovač stopkový 6x20 | ks | 3 | ||
Drážkovač stopkový 5x10 | ks | 1 | ||
Sústružnícke nože | ks | 14 |
Názov |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane dopravy z/do miesta plnenia. Miesto plnenia Martin. |
Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. Náhradné diely, ktoré sa musia meniť na základe odporúčania výrobcu, musia byť započítané v cene |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
23.10.2023 10:50 — 16.11.2023 10:50
1,00 podľa technickej špecifikácie
338,28
281,90
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2023 10:51
16.10.2023 09:49
16.10.2023 10:04
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.10.2023 12:39 - Vstupná ponuka | 338,28 | € | Cena s DPH |
14.10.2023 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 338,28 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: