• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2023 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2023 13:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2023 13:45

Detail zákazky Z202311188

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2023 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2023 13:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2023 13:45

Základné údaje

Z202311188

OF-279861

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8504744

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

Tonery

  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
Tonery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
optická jedotka Xerox 013R00676 alebo ekvivalent ks 8
toner Xerox 106R02773 alebo ekvivalent ks 10
toner HP Q2612A alebo ekvivalent ks 20
toner HP CE285A alebo ekvivalent ks 30
toner HP Q7553X alebo ekvivalent ks 5
toner HP CF280X alebo ekvivalent ks 20
toner HP CF279A alebo ekvivalent ks 5
toner HP W1420A alebo ekvivalent ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dovoz a vyloženie tovaru na určené miesto v mieste plnenia
Objednávateľ požaduje dodanie výhradne originálnych tonerov/cartridgov (nie repasovaných), musia byť v neporušených baleniach spĺňajúcich všetky znaky originálneho balenia
Objednávateľ trvá na dodaní originálnych tonerov/cartridgov, na základe negatívnych predchádzajúcich skúsenosti s repasovanými tonermi/cartridgmi, kde sa vo vysokej miere vyskytovali chyby tlače, menšia výdatnosť na počet výtlačkov, netesnosť tonerov a tým spôsobené znečistenie tlačiarne, či dokonca nenačítanie čipu toneru tlačiarňou a tým znemožnenie používania tlačiarne. Všetky uvedené chyby sa nedajú zistiť pri dodaní, ale až po vložení konkrétneho toneru do zariadenia
Dodávateľ zašle do 2 dní od uzavretia zmluvy v elektronickej podobe podrobný cenový rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list, ktorý musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu, tovar doručený prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.) ako ucelený balík bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách nebude prevzatý
Objednávateľ požaduje dodanie kompletnej zákazky naraz, nepripúšťa sa čiastkové plnenie
Požadovaná záruka min. 24 mesiacov
Objednávateľ požaduje bezplatný odvoz použitých prázdnych tonerov na ekologickú likvidáciu v minimálnom množstve, aké bolo dodané s podmienkou, že odovzdané prázdne tonery môžu byť aj od iných dodávateľov. Odvoz prázdnych tonerov musí dodávateľ zabezpečiť do 5 prac. dní od výzvy objednávateľa na odvoz

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

03.11.2023 10:00

118,00 kus podľa technickej špecifikácie

9 305,00

7 754,16

Dodávateľ uvedie vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky tak, aby verejný obstarávateľ vedel posúdiť splnenie technických parametrov. Verejný obstarávateľ posúdi vlastný návrh na plnenie v súlade s OPET.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.10.2023 08:08

26.10.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 274
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2023 19:07 - Vstupná ponuka 9 304,80 € Cena s DPH
26.10.2023 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 9 303,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS