• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2023 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2023 11:20

Detail zákazky Z202311167

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2023 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2023 11:20

Základné údaje

Z202311167

OF-279891

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8454342

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

31399088

Ultra Print, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač knihy_História ROVNOŠATY ŠTÁTNYCH LESOV na území Slovenska

tlačiarenské služby, tlač, kniha

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79821000-5 - Konečná úprava tlače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač knihy_História ROVNOŠATY ŠTÁTNYCH LESOV na území Slovenska
Funkcia
PARAMETRE TLAČOVINY:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkový náklad ks 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A4
Rozsah 256 strán + 2 predsádky - farebné (4+0) + obálka + prebal
Papier (vnútro) 135g ONM, 4/4
Papier (obálka) 135g ONM, 4/0, UV lak parc. 1/0, lamino 1/0
Prebal 170g ONM, UV lak parc.1/0, lamino 1/0 - rozmer 665x303
Predsádky 140g BO, 4/0
Väzba V8
Balenie vytlačených kníh po 10 ks do fólie
Tlačové podklady Tlačové podklady budú dodané kontaktnou osobou Objednávateľa.
Tlač Plnofarebná obojstranná, Objednávateľ požaduje pred tlačou zaslať digitálny náhľad k odsúhlaseniu. Objednávateľ požaduje dodržať farebnosť tlače a dodať tlačový podklad vo formáte.pdf.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Služby budú dodané vrátane balenia, dopravy a vyloženia na určené miesto dodania.
2. Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa doručenia.
3. Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu:Požadujeme dodržanie farebnosti tlače podľa odsúhlaseného nátlačku.
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
4. Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z. .
5. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po jeho predchádzajúcom písomnom súhlase.
6. Túto Zmluvu je možné predčasne zrušiť písomnou dohodou zmluvných strán.
7. Nedodanie služieb v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie predmetnej Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP č. 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

20.10.2023 06:00 — 20.11.2023 14:00

1,00 celok

8 258,00

8 258,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.10.2023 10:59

17.10.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 207
 139
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2023 23:42 - Vstupná ponuka 8 258,00 € Cena bez DPH
17.10.2023 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 7 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS