42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
36382914
AGRA, s.r.o.
Langsfeldova 5402/1, Martin, 03601, SVK
Opilovacia lišta
Opilovacia lišta
Tovar, Služba
1. Opilovacia lišta
|
|
---|---|
Funkcia |
Opilovacia lišta, nový výrobok, rok výroby 2023 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výrobok s montážou na teleskopický manipulátor Bobcat TL26.60 | ks | 4 | ||
Pracovná šírka minimálne | cm | 220 | ||
Pílové kotúče | mm | 450 | ||
Dovolený priemer rezaného materiálu | mm | 100 | ||
Bočný vodorovný dosah (pre zvislé píly) od stredovej osi nakladača | cm | 240 | ||
Bočný posun pílovej lišty | cm | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pohon pílových kotúčov hydromotorom z hydrauliky nakladača | áno |
Pracovný priestor na ľavej strane , mimo obrysu nakladača | áno |
Upínanie hlavy na rýchloupínač náradia manipulátora | áno |
Priečne nakláňanie pílovej lišty v rozsahu 0° - 100°, t.j. od vodorovnej po zvislú polohu | áno |
Pozdĺžne nakláňanie pílovej lišty upínačom náradia na ramene nakladača | áno |
Ovládanie všetkých činností - elektrohydraulické z kabíny vodiča | áno |
Ochranný rám alebo kryt hydraulických častí pohonu píl | áno |
Navijaky ovládacích vodičov a prepadovej hydrauliky | áno |
Povinné dovybavenie manipulátora - roštový kryt predného a strešného skla kabíny s hrúbkou min 20 mm, vyvedenie prepadového potrubia z olejovej nádrže na koniec prvej časti výložníka | áno |
Dovoz do areálu závodov SC ŽSK, prvá montáž lišty , zaškolenie obsluhy | áno |
Záručná doba min. 12 mesiacov | áno |
Názov |
Dodávateľ dodá predmet zmluvy s požadovanými technickými parametrami v požadovanej výbave a dokumentáciou, ktoré sa viažu k riadnemu odovzdaniu predmetu zmluvy k jeho užívaniu. Miesto plnenia - závody SC ŽSK |
Predmet zmluvy je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
V prípade ak bude zistené pri preberaní, že predmet zmluvy nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo predmet zmluvy neodobrať. |
O dodaní predmetu zmluvy bude dodávateľ informovať objednávateľa 3 dni vopred telefonicky, písomne, prípadne mailom. |
Odovzdanie a preberanie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Dodávateľ pri stanovení ceny predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Platba faktúrou. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí predmetu zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy nový, nepoužívaný. |
Objednávateľ požaduje nástup na záručný a pozáručný servis do 48 hodín od nahlásenia. |
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie tovaru, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky vrátane rozpisu ceny (s DPH, bez DPH). |
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Parametre uvedené v Technických vlastnostiach predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie týchto parametrov sa považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na okamžité odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Kubínska 8, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika
23.10.2023 08:00 — 22.11.2023 12:00
1,00 súbor
82 316,00
82 316,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2023 12:44
20.10.2023 09:00
20.10.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.10.2023 09:10 - Vstupná ponuka | 82 000,00 | € | Cena bez DPH |
13.10.2023 12:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 81 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: