• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2023 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2023 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2023 10:55

Detail zákazky Z202311138

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2023 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2023 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2023 10:55

Základné údaje

Z202311138

OF-279395

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8466212

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

53521994

Moden s.r.o.

Kolačno 366, Kolačno, 95841, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné ochranné pracovné prostriedky - na zimné obdobie

Osobné ochranné pracovné prostriedky, reflexné pracovné odevy, pracovná obuv, pracovné rukavice, termoprádlo, tričká, vesty, bundy, mikiny, čiapky

  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 18130000-9 - Špeciálne pracovné odevy
  • 18443340-1 - Čiapky
  • 18811000-7 - Nepremokavá obuv
  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné ochranné pracovné prostriedky - na zimné obdobie
Funkcia
Pracovný odev určený na každodenné nosenie spĺňajúci príslušné normy.
Reflexný pracovný odev určený na každodenné nosenie spĺňajúci príslušné normy.
Pracovná obuv určená na každodenné nosenie spĺňajúca príslušné normy.
Osobné ochranné pracovné pomôcky spĺňajúce príslušné normy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, v zmysle obrazovej prílohy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Termoprádlo /vrchný  a spodný diel/ set 79
Tričko s dlhým rukávom oranžové ks 204
Tričko s dlhým rukávom modré ks 35
Bezpečnostná pracovná obuv  " kat. S3" zimná pár 54
Zimná pracovná reflexná bunda oranžová s kapucou a logom ks 36
Reflexná mikina oranžová ks 12
Zimná reflexná čiapka oranžová so  svetlom ks 40
Pracovné rukavice  zimné pár 316
Bezpečnostná pracovná obuv  "kat.S3" pár 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Termoprádlo - set Vrchný a spodný diel. Funkčný termo set pozostáva z dlhých nohavíc a trička s dlhým rukávom.
2. Tričko s dlhým rukávom oranžové Materiál 100% bavlna, min. 160g/m2
3. Tričko s dlhým rukávom modré Materiál 100% bavlna, min. 160g/m2.
4. Bezpečnostná pracovná obuv - "kat. S3"  zimná Zimná zateplená vysoká obuv, uzavretá oblasť päty, antistatická verzia, absorpcia energie v oblasti päty, odolnosť voči palivám, zamedzenie presiaknutiu a absorpcii vody.
5. Zimná pracovná reflexná bunda oranžová s kapucou a logom Reflexná bunda do pásu - zateplená. Odolná voči vetru a vode. Reflexné pruhy, kapucňa a lepené švy. Materiál 100% polyester. Norma EN ISO 20471. Odnímateľné rukávy. Logo.
6. Reflexná mikina oranžová Fleecová mikina s reflexnými prvkami, zapínateľná na zips, 2 bočné vrecká a jedno náprsné. V spodnej časti sa dá mikina stiahnuť. Materiál 100% polyester. Norma EN ISO 20471.
7. Zimná reflexná čiapka oranžová so svetlom Zimná pletená čiapka oranžovej farby s  led svetlom na nabíjanie.
8. Pracovné rukavice zimné Zateplené bezšvové pracovné rukavice žltočierne s vrstvou latexu v dlani a na prstoch.
9. Bezpečnostná pracovná obuv "kat.S3" Členková ochranná obuv, ochrana proti teplu, protišmyková podrážka odolná proti olejom a prepichnutiu, antistatické.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia je  Dolný Kubín.  Obstarávateľ požaduje rozdelenie dodávaného tovaru na 3 skupiny - podľa jednotlivých stredísk (Dolný Kubín, Námestovo, Trstená).   Obstarávateľ do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zašle dodávateľovi  požadované veľkosti a rozdelenie tovaru na jednotlivé strediská.
Dodávateľ do 2 dní od uzatvorenia zmluvy zašle obstarávateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
Dodávateľ  do 2 dní od uzatvorenia zmluvy zašle obstarávateľovi  obchodný názov tovaru, jeho špecifikáciu a jednotkové ceny bez DPH, s DPH na každý druh tovaru.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny  zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane dopravy, loga, balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Platba faktúrou. Faktúra bude vystavená na základe potvrdených dodacích listov. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia  faktúry.
V prípade, že v danom tovare nie je možné dodať požadovanú veľkosť, dodávateľ predloží na posúdenie ekvivalent. Jeho dodanie bude však možné až po schválení odberateľom.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Dodávateľ, berie na vedomie, že už odobraný materiál bude možné meniť (veľkosti) oproti vystavenej objednávke. Netýka sa materiálu s logom.
Dodávateľ sa zaväzuje do 48 hodín od nahlásenia reklamácie na vlastné náklady prevziať reklamovaný tovar u objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje v rámci zákonom stanovenej doby reklamovaný tovar - vymenený, opravený alebo neuznanú reklamáciu s písomným odôvodnením doviesť na vlastné náklady k objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Názov Upresnenie
Technické vlastnosti LOGA Logo bude striekané čiernou farbou. Logo bude umiestnené na chrbte medzi lopatkami.
Technické vlastnosti LOGA Logo bude v dvoch riadkoch pod sebou.  V  prvom riadku budú dve slová - prvé slovo 6 písmen, druhé 5 písmen, veľkosť písma 2,5 cm. V druhom riadku budú 3 písmená, veľkosť 5 cm.
Určenie veľkosti Veľkostný sortiment bude objednávateľom upresnený pri zaslaní objednávky.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kubínska 8, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika

26.10.2023 00:00 — 15.11.2023 12:00

1,00 súbor

9 945,65

9 945,65

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.10.2023 11:00

19.10.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.10.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 263
 121
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.10.2023 11:30 - Vstupná ponuka 9 000,00 € Cena bez DPH
17.10.2023 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka 8 700,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS